Mijn eerste reis - Reisverslagen van Teun van der Hoek - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Teun van der Hoek - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Ja weet ik veel, werk al ruim 3 jaar in het buitenland!! Twee en half jaar in Indonesie, 4 maanden in Singapore, 8 maanden in Saudi Arabia en nu in Qatar en ben voor me werk verder nog naar Malaysie, Thailand, Vietnam en Houston geweest dus opzich heb ik al wel een hoop van de wereld gezien op me 23e!!

Ben ook nog in Gambia, Engeland, Belgie, Frankrijk, Spanje, Joegoslavie, Tsjechie, Duitsland, en Oostenrijk geweest maar dat was met me ouders op vakantie!
Lees de berichten maar als je meer wilt weten over de hoed en de rand!

Ciao

Recente Reisverslagen:

04 Oktober 2010

THE US of A

14 Augustus 2010

Saai en Stil tijdens Ramadan

20 Mei 2010

Hobbel Bobbel

06 April 2010

Terug thuis........

14 December 2009

HMFIC
Teun

Ja weet ik veel, werk al ruim 3 jaar in het buitenland!! Twee en half jaar in Indonesie, 4 maanden in Singapore, 8 maanden in Saudi Arabia en nu in Qatar en ben voor me werk verder nog naar Malaysie, Thailand, Vietnam en Houston geweest dus opzich heb ik al wel een hoop van de wereld gezien op me 23e!! Ben ook nog in Gambia, Engeland, Belgie, Frankrijk, Spanje, Joegoslavie, Tsjechie, Duitsland, en Oostenrijk geweest maar dat was met me ouders op vakantie! Lees de berichten maar als je meer wilt weten over de hoed en de rand! Ciao

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 138771

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: