Mijn eerste auto..... - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Teun Hoek - WaarBenJij.nu Mijn eerste auto..... - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Teun Hoek - WaarBenJij.nu

Mijn eerste auto.....

Door: Teun van der Hoek

Blijf op de hoogte en volg Teun

07 Juli 2009 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Hoi allemaal,

Nadat ik 5 jaar geleden me rijbewijs heb gehaald leek het me dan toch wel eens mooi om nu me eigen auto een keer te kopen.

De beelden spreken voor zich en daar laat ik het dan ook bij.

Greetzzz

Teun Sabel

  • 07 Juli 2009 - 19:10

    Pap:

    Hoi Teun, zoals al gezegd een mooi exemplaar om mee te beginnen! de derde wordt zeker een Bentley???
    Alles goed als je de wielen maar beneden houdt.
    Veel rijplezier met deze auto en het is je van harte gegund!!
    Pap en Elly

  • 07 Juli 2009 - 20:32

    Tom G:

    Echt heeel goed bezig! Hele gave auto..!

  • 07 Juli 2009 - 20:35

    Rob:

    Belachelijk! ;)

  • 08 Juli 2009 - 12:05

    Mam:

    Ja joh,'t is een plaatje.Kom je gauw eens langs om hem te showen?

  • 09 Juli 2009 - 09:01

    Claudia:

    hey teun! mooie car hoor!
    doe je wel voorzichtig!! ps laat bianca er maar niet in rijden:p
    groetjes claudia

  • 09 Juli 2009 - 16:02

    Steef:

    Zooo doe maar stoer hoor ;) Ziet er goed uit!

  • 11 Juli 2009 - 11:00

    Thijs:

    Hey Teun Hier beriggie van neef thijs.. :

    had je geen grotere aso bak kenne kopen?

    me polo ken wel in de kofferbak denk?

    nou geluk maar he.. het gaat je allemaal goed af daar!

  • 11 Juli 2009 - 11:08

    Tante Ank:

    Valt me een beetje tegen,voor een oliesjeikert.

  • 16 Juli 2009 - 13:22

    Mark:

    Buurman, wat een mooie wagen!

  • 22 Juli 2009 - 17:48

    De Tillies:

    Pracht auto man maar .....hadden ze geen andere kleur ????
    Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Teun

Ja weet ik veel, werk al ruim 3 jaar in het buitenland!! Twee en half jaar in Indonesie, 4 maanden in Singapore, 8 maanden in Saudi Arabia en nu in Qatar en ben voor me werk verder nog naar Malaysie, Thailand, Vietnam en Houston geweest dus opzich heb ik al wel een hoop van de wereld gezien op me 23e!! Ben ook nog in Gambia, Engeland, Belgie, Frankrijk, Spanje, Joegoslavie, Tsjechie, Duitsland, en Oostenrijk geweest maar dat was met me ouders op vakantie! Lees de berichten maar als je meer wilt weten over de hoed en de rand! Ciao

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 393
Totaal aantal bezoekers 138790

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: