FIJNE KERSTDAGEN!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Teun Hoek - WaarBenJij.nu FIJNE KERSTDAGEN!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Teun Hoek - WaarBenJij.nu

FIJNE KERSTDAGEN!!!

Door: Teun van der Hoek

Blijf op de hoogte en volg Teun

25 December 2007 | Nederland, Amsterdam

Bedankt voor al jullie reacties het afgelopen jaar, op het moment schrijf ik iets minder vanwege de drukte in me nieuwe baan maar ik neem aan dat iedereen dat wel begrijpt. Ik wens iedereen hele fijne kerstdagen en alvast een gezond en gelukkig 2008.

Groetjes vanuit Bahrein!

Teun Sabel... :-)

• 25 December 2007 - 09:48

Mussenhof:

hoi Teun ook voor jou de beste wensen en hopenlijk worden jou kerstdagen toch een beetje gezellig veel plezier en tot horens Oma en Opa

• 25 December 2007 - 13:10

Molenweg:

Hoi Teun, ook van de Molenweg wensen wij jou een hele gezellige kerst, en dat gaat helemaal goed komen hoorde ik, en een gezond en gelukkig 2008. Veel succes met je nieuwe baan!!!
    Pap en Elly.

• 25 December 2007 - 21:46

Zwaluwenlaan :

He maatje
    vorig jaar hadden we een mooie tijd voor de boeg .... en top bgin van het jaar geweest . maatje top kerst en een super begin van 2008 . en tot in maart ( nog vakatie regelen hier ...
    groeten ruud

• 26 December 2007 - 09:17

Iepenlaan 8:

teun de beste wensen voor het nieuwe
    jaar en een goede start met je nieuwe
    baan ,oma en opa hoek.

• 27 December 2007 - 10:19

MAM EN DIRK :

DE KERST IS VOORBIJ,MAAR WIJ WENSEN JOUW NU EEN GEZELLIG UITEINDE EN EEN GOED EN GEZOND 2008

• 27 December 2007 - 11:36

Heleen:

Heej Teun!

Ook voor jou een top 2008 gewenst! Dat 't nieuwe jaar maar veel goeds mag brengen! :d

xx

• 30 December 2007 - 11:55

Dirk :

Teun,
    Was gisteren even bij de ouders van Peter en die vertelden dat Peter niet naar Bahrein kwam op de 29 ste. Da's wel jammer voor je het had leuk geweest om de jaarwisseling samen te vieren maar helaas,jouw kennende sla je je er wel doorheen.Hou je haaks en voorzichtig met vuurwerk daar, groeten Dirk

• 01 Januari 2008 - 10:31

2008:

Gelukkig nieuwjaar Teun, ik hoop dat de jaarwisseling bij jou ook goed verlopen is. Ik wens je natuurlijk alle goeds dit jaar maar vooral een gezond 2008.
    Tante Ank.

• 01 Januari 2008 - 19:50

De Tillies:

Hoi Teunemans,
    Vanaf een "snotterige" molenweg een heeeeeeeeeeeel gezond en gelukkig 2008 en als we allemaal één keer per jaar de griep krijgen ben ik voor het komende jaar lekker klaar.
    Groetjes en liefs je surrogaat Tante.