Vliegen, vliegen, en nog eens vliegen - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Teun Hoek - WaarBenJij.nu Vliegen, vliegen, en nog eens vliegen - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Teun Hoek - WaarBenJij.nu

Vliegen, vliegen, en nog eens vliegen

Door: Teun van der Hoek

Blijf op de hoogte en volg Teun

09 Mei 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Oh oh oh wat is het toch een wereld baan om lekker op kosten van de zaak de wereld rond te vliegen voor allerlei verschillende redenen........euhmm ja tot je 17 uur in het vliegtuig moet zitten dan raakt de lol er wel een beetje af hoor.

Ik was dus twee weken geleden op stel en sprong naar Aberdeen gevlogen voor het in elkaar zetten van een offerte (het was een behoorlijk uitgebreide offerte dus vandaar) samen met Frank me Nederlandse collega in Dubai. Nou toen was ik toch in de buurt en heb ik op het laatste moment me ticket terug omgeboeked zodat ik anderhalve dag in Nederland kon vergaren. Kon ik meteen even de voortgang van me huis bekijken en de buuren leren kennen. Was allemaal erg leuk en gezellig maar wel kort maar krachtig. Vrijdag avond om 8 uur aangekomen op schiphol waar Bianca me ophaalde met haar vader. Direct naar me vader toe voor een biertje en daar kwamen Ruud en Maarten ook ff voor een borreltje. Maarten was nog onder de indruk van de avond er voor maar dat mocht de pret niet drukken en vanzelfs belanden we weer in het Wapen om daar de boel weer ff ondersteboven te brullen. Volgende ochtend optijd er uit om de voortgang van caza de Teun te bekijken en dat liep als een speer en zag er allemaal errug netjes uit.

Smiddags ff met de stratenmakers in de achtertuin gezeten en een biertje gedaan omdat alles er goed en netjes in zat. Daarna barbequen bij me vader en toen nog ff op verjaardag waar ik me eigen tranen heb gelachen. Snachts om half 2 thuis met de zakken vol en de volgende morgen ontbeten en weer naar Schiphol om naar Dubai te vliegen.

Terug in Dubai weer zat te doen dus was de hele week bedrijvig. Moest ook nog een hoop huiswerk doen omdat ik deze week namelijk de tweede cursus week heb van NOV Purdue. Dat is een interne bedrijfscursus van NOV en van de 40,000 werknemers worden er per jaar 40 geselecteerd voor deze cursus waaronder ik.... Je snap natuurlijk wel dat het selectie process gewoon op lengte wordt gedaan net als bij de politie want anders zat ik daar natuurlijk niet :-)

Nou vervolgens was de week om en gisteren (vrijdag) heb ik nog 1 dag aan me huiswerk gezeten en ben ik vanacht naar Frankfurth gevlogen. Nu zit ik dus op Frankfurth dit verhaal in elkaar te flansen en om half 11 vlieg ik door naar Houston. Ben al zo moe dat ik me ogen amper open kan houden maarja wat doe je dr aan....ik was degene die zonodig wat van de wereld moest zien en de ontdekkingsreiziger uit wou hangen dus dan moet ik ook op de blaren zitten!!

Deze week zal wel een lange worden want de cursus begint om 7uur smorgens en stopt om 5 uur en dan zijn er nog avond activiteiten georganiseerd tot 11uur dus vrije tijd om Houston te verkennen zit er echt ff niet bij. Deze volgende periode zal de cursus heel veel financieen behandelen dus het zal me benieuwen of ik me daar een beetje door heen kan slaan want dat is nogal taaie stof. De vorige periode ging allemaal over leiderschap en omgaan met collega's en ander personeel. Het is een goeie cursus maar neemt wel erg veel van me vrije tijd in beslag dus zal wel blij zijn als we het in Augustus achter de rug hebben.

Duszzzzzzz


Greetz,

Teun Sabel ;-)

  • 09 Mei 2009 - 06:56

    Bianca:

    Succes lieverd in Houston!! kus kus

  • 10 Mei 2009 - 08:28

    Mussenhof:

    Hoi Teun vandaag is het hier moederdag dus oma heeft de wacht gisteren hebben wij tante Riet den Belder naar het het crematorieum gebracht Dat was dus een droeve dag Voor de rest gaat alles hier goed Zonagochtend en mooi weer Groet Opa en Oma

  • 10 Mei 2009 - 12:52

    Mam:

    Een druk baasje,dat ben je.Ik heb mijn moeder vandaag wel verwend.....!Fijn dat je zo'n mooie dag hebt gehad in Wieringerwaard ondanks ik er niet was.Voor nu wens ik je weer alle succes in Houston.Dag mop!

  • 10 Mei 2009 - 17:53

    Ruud En Karin:

    Nou nou wat een selectiebeleid. Dat ze jou hebben gekozen is voor mij nog altijd een raadsel. ha,ha. Dat zal waarschijnlijk wel zou blijven. Maar je wordt er nooit slechter van..Teun. Vandaag hebben wij de moeders bezocht en nu genieten lekker van een heerlijk zonnetje in de tuin. Met een biertje natuurlijk. Veel studieplezier en hopelijk tot ziens. Groeten van Ruud en Karin uit Winkel.

  • 13 Mei 2009 - 04:48

    Pap:

    JA wat kan ik hier over zeggen, je hebt het lekker voor elkaar. Een eigen huis, met mogelijk Poolse huurders, een speelplein achter je huis, met dank aan Lars, een schutting, zonder deur, wat wil jij eigenlijk nog meer. Je begint het al aardig te leren om mensen te delegeren, ik begrijp niet dat jij daar voor was geselecteerd, want die grote bek had je al!!maar even zo goed, ik ben berentrots op wat jij hebt bereikt.
    wij komen binnenkort naar dat dubai om es lekker te skieen en kijken of de verhalen van je kloppen:-)
    Goed opletten in de klas, ben ook blij dat het van die lange dagen zijn, kan je zo weer naar bed.
    Groeten vanuit Hotel zeezicht.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Teun

Ja weet ik veel, werk al ruim 3 jaar in het buitenland!! Twee en half jaar in Indonesie, 4 maanden in Singapore, 8 maanden in Saudi Arabia en nu in Qatar en ben voor me werk verder nog naar Malaysie, Thailand, Vietnam en Houston geweest dus opzich heb ik al wel een hoop van de wereld gezien op me 23e!! Ben ook nog in Gambia, Engeland, Belgie, Frankrijk, Spanje, Joegoslavie, Tsjechie, Duitsland, en Oostenrijk geweest maar dat was met me ouders op vakantie! Lees de berichten maar als je meer wilt weten over de hoed en de rand! Ciao

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 315
Totaal aantal bezoekers 138802

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: