Teun van de Hoer - Reisverslag uit Balikpapan, Indonesië van Teun Hoek - WaarBenJij.nu Teun van de Hoer - Reisverslag uit Balikpapan, Indonesië van Teun Hoek - WaarBenJij.nu

Teun van de Hoer

Door: Teun van der Hoek

Blijf op de hoogte en volg Teun

10 Mei 2005 | Indonesië, Balikpapan

Geachte Familie vrienden konijnen zandhazen en woudknopers, hoe gaat het nu met jullie bloedsomloop??? die van mij stottert nog lekker door dus dat is al ideaal als het ware!!!!!

Jullie krulharige vriend bevind zich nu in Singapore maar laat ik maar eens beginnen bij het begin.

Ik was uitgenodigt bij die grote griekse vent, ik met Bas daar heen smorgens om half 11 gingen we bij de zaak weg (we moesten eigenlijk tot 1 uur werken maar soms gaat feesten voor en Bas is toch de baas en die heeft nou eenmaal meer rechten he) Nou om 1uur waren we bij die Griek echt wel lachen alle vrouwen beneden en mannen boven aan de bar of op het balkon, het was een kleine ruimte maar ook meteen gezellig. Lekker eten want dat was er in overvloed evenals drank, je kon bier krijgen maar ook 15 verschillende soorten sterke drank, ik maakte daar nog wat nieuwe vrienden maar had de grootste moeite om de vrouw van Berry (onthoud die naam ff) van me lijf te houden. De vrouw van Berry heeft een beetje de naam dat ze pakt wat ze pakken kan hier in Balikpapan, afijn ze was bar lastig maar het feest was leuk en we gingen om 5uur naar huis met een lekkere slok op en hebben verder de rest van de avond tv gekeken en wat te eten laten bezorgen. De volgende dag was het vrijdag ik heb de hele dag gewerkt en ik had gelukkig geen kater dus dat was geen probleem, omdat ik geen kater had gingen we dat maar ff vieren met uit eten gaan!!!! Toevallig was er naast het restaurant een kroeg dus daar belanden we natuurlijk eventjes. En ja het was zo gezellig dat we met ze alle naar de disco gingen, daar heb ik ff een leuke avond gehad doordat ik met een serveerster ging praten. Nou die kon wel alle namen nog van alle vrouwen die ik vorige keeren in de disco had gesproken, ik kon ze toen al niet onthouden maar deze serveerster wist het wel allemaal (je begrijpt dat was wel ff een verassing dan val je toch wel erg op zeker) Nou de volgende dag een halve dag werken en savonds weer uit eerst even naar Martha's de kroeg waar we meestal starten en daar prak ik met BERRY, die zegt tegen mij alle vrouwen zijn hier in de kroeg hoeren jongen!!! en hij wijst allemaal vrouwen aan, ik zeg: Berry you are pointing at our own wive, en hij zegt gewoon ja dat is ook een hoer al me vrienden zijn er overheen geweest nou ik dacht dat ik kapot ging van het lachen, wat een mafketeldie kerel zeg!!! toen gingen bas en ik weer naar de disco en weer met de serveerster praten (neuke meid trouwens euhhh leuke bedoel ik) Nou de dag er op was het zondag ik werd om half 10 wakker en om half 11 kwam Bas thuis (hee dat was raar Bas en ik gingen toch samen om 3uur naar huis???) nou Bas was al om 7uur door een van onze werknemers uit bed gebelt, die werknemer zat op de rig en had een probleem en hij kon dat alleen uitleggen als Bas ff de manual er bij zou pakken. Bas naar kantoor in de manual en die engineer legt dus doodleuk uit dat hij 1 boutje heeft afgebroken, nou zegt Bas ik stuur nu iemand naar de haven met 4 nieuwe bouten dan ken je ze allemaal vervangen. Zegt die kerel nee dat hoeft niet je ken ze morgen wel opstuuren KUTLIJER WAAROM MOET IK DAN OP ZONDAG OM &UUR UIT ME BED VOOR JOU. Afijn Bas was dus wat gefrustreerd toen hij om half 11 smorgens weer thuis kwam van de zaak, wij gingen dus maar ff brunchen zodat Bas weer tot rust kon komen. Nou de brunch begon pas om 12uur dus toen gingen we maar op de golfclub eten (heb ik een foto van bijgesloten) en toen gingen we op de golfclub ons maar ff laten masseren want dat werkte tegen de stress stond er op de reklame poster!!! Nou 1uur masseren door een lekkere meid die met die kleine voetjes over je heen loopt en al je gewrichten kraakt, ook je nek dat was wel een beetje eng maar ook je BILLEN en dat was buitengewoon aangenaam!!!! Die hele massage was gewoon heerlijk en dat voor 8.5€ een uur lang, ik gaf 5euro fooi (schreef ik op de bon) maar toen ik na het douchen wou betalen had Bas dat al gedaan als kadootje voor mijn vertrek naar Singapore. Hierbij nogmaals bedankt Bas!!!!!! Nou Bas en ik hadden ook nog vrijkaarten voor een feest op zondag dus daar gingen we heen (Nou moeten we maar weer gaan zuipen zei Bas) dit is Bas zijn lackonieke tekst en die zal ik in Wieringerwaard gaan voortbrengen straks!!! Het feest was leuk en gezellig, daarna nog ff naar de kroeg en we waren om half 12 thuis, Hiermee heb ik de laatste dagen naar mijn gevoel mijn eigen kermis gevierd en het geeft een buitgengewoon voldaan gevoel. Maandag een halve dag werken en toen naar het viegveld om naar Singapore te gaan, nou dat ging niet van een leien dakje. Ik check in, betaal luchthaven belasting, en bij imigratie begon het gedonder. Ik was 2 dagen te laat met uit het land gaan en zon vent meteen YOU HAVE A BIG PROBLEM, nou ik denk dat bestaat niet in zon corrupt land is altijd wel een oplossing. Nou ik belde Bas en die belde het agentschap en Bas en de secretarrese kwamen langs, en een paar honderd pietermannen later stond ik met wat nieuwe stempels in me paspoort en knikkende knieen van de schrik in de terminal op weg naar Singapore.

Gochems ik gaat er mee stoppen, het was weer een verhaal waar je ballen van krimpen en het was nog lang niet alles. Maar de inkt is op en ik gaat zometeen een tukje doen dus ik spreekt jullie weer!!!!!

Onthoud Beter gemasseerde billen als tot je oksels in de modder of tot je kin in de stront!!! En nu vraag ik jullie als je tot je nek aan toe in de stront sta en ik gooi een steen naar je kop zou e dan bukken????????

P.S. De titel is de naam die ik op me incheck formulier las van het hotel, waar ik gister in sliep omdat het staffhouse toen vol was. Mijn naam is hier toch wel erg moeilijk zeker!!!!!

groeten Teun Sabel alias de playboy

  • 10 Mei 2005 - 14:06

    Heleen:

    Feesten voor het leven! Je hebt 't maar getroffen daar! Veel plezier nog! :)

    groetjes

  • 10 Mei 2005 - 14:21

    Hé Baklap:

    Zozo, wat heb jij het toch zwaar daar in dat Balikpapan. Wat een verhalen weer man, ik me broek aan flarden zitten lachen hierzo.
    Ben je lekker mee met dat gesodemieter bij die douane. Ik zou ook wel ff dertig keer slikken als mij ff verteld werd dat ik een BIG PROBLEM had.
    Hier gaat ook nog steeds alles van een leien dakje zeg maar. Morgen en overmorgen ben ik vrij en gaan we waarschijnlijk wel ff naar Frankrijk of Luxemburg ofzo. We zien wel waar we stranden.

    Nou teun, denk maar niet dat ik zou bukken voor die steen van jou! Denk je nou echt dat ik ooit tot me kin aan toe in de stront kom te staan?

    Goed jongen, auf wiederschitzel, a la prochaine, hasta luego en tot de volgende villa.

    Roberto Tilstrardus

  • 10 Mei 2005 - 14:25

    Tsjonge Teun:

    Jij zal toch wel geschrokken zijn met dat akkefietje.Bij mij kwam snachts op bed pas dat gevoel van angst.Je zal toch opgepakt worden in dat land,daar ken je echt wel bang van worden hoor.Maar aan je lakonieke stukje zie ik dat jij weer over de schrik heen bent.Denk je er een beetje om dat er niet al te veel bloed door je alcoholbaan heen loopt.Jij mist hier maar 1 kermis hoor,volgens mij heb je er daar al 6 gevierd.Het verwondert mij dat je het fijn vind als de meisjes over je heen lopen.Ik dacht eigenlijk dat je nogal principieel was in die dingen.Maar ja zover van huis zal je wel eens vaker van je geloof vallen.Nou jongen om Bas nog eens aan te halen zou ik zeggen:dont be a fool and wrap your tool,zolang je onder de hookers blijft tenminste.Zo niet dan toch.Leuke foto weer,maar een kapper is zeker nogal moeilijk daar?Die lui hebben allemaal het zelfde soort zwarte haar en dat lijkt helemaal niet op dat van jouw.Keep the soul alive KUS MAM

  • 10 Mei 2005 - 16:26

    Je Vader:

    ha die Teun, wat een smakelijk verhaal, wederom een avontuur wat ik wel had willen beleven. ik moet zeggen dat ik het geweldig vindt wat jij allemaal beleeft danwel mee maakt in het verre Azie. natuurlijk hoop ik ook dat jij daar nog wat opsteekt daar aan informatie om je stage met goed gevolg af te ronden. Het is toch wel een beetje verwonderlijk dat je visum twee dagen verlopen is voor dat je naar Singapoer vertrekt, volgens mij hadden jij en Bas als besloten om eerst kermis te vieren en dat jij daarna naar Singapore zou gaan. kijk jij dan niet naar je stempels wanneer die verlopen zijn???????. ik hoop dat jij deze week een goed gesprek hebt met je stagebegeleider en dat dit vruchten zal afwerpen.
    ik kan je niet vertellen hoe trots ik op je ben, ondanks dat , ik hou van je .
    je vader

  • 11 Mei 2005 - 21:27

    Teun:

    waar ben jij nu. jij ben vast aan het slapen het is namelijk 05.00 bij jou. an en ik zouden jou toch een legendarische mail sturen van ons dagje alkmaar. wij foto's gemaakt. knippen plakken. bijna klaar. word er gebeld en met een telefoon kabel uit het jaar nul haha word je dan van het net geknikkerd. dus ben je je mail bij. als we zijn afgekoeld van deze kwaadmakende situatie gaan we het nog eens proberen.
    het was weer een drukke dag. jan kater was vandaag jarig. dus wij hebben als vanouds wanted gespeeld, prachtig ik ging er helemaal in op. dat is een combinatie van verstopperje en bespioneren in groepjes van 2. is ook op tv geweest wij hebben de spelregels wat aangepast. een paar eigenregels. en daar gaat de familie kater(de jeugd dan he).
    je ben idd nog niet erg bruin geworden. en je haar is net als dat van monica van friends toen ze in dat warme land waren prachtig.
    nog ik stop jij weer wat te doen ik weer wat gedaan. tot de volgende.
    liefs mar

  • 12 Mei 2005 - 09:19

    Kiekeboe:

    Zo wordt een playboy ook wel genoemd.
    Met de bloedsomloop is het inmiddels weer wat beter gesteld,je tante ligt af en toe op de deurmat te pitten inplaats van in bed.Ach dat is weer eens wat anders.Je zult het verhaal al wel gehoord hebben denk ik.Verder alles goed hier.We zullen het toch niet gaan beleven dat je straks niet terug kan vanwege een verlopen dokument he?
    Pas je noch ff op jezelf?
    Groetjes Tante Ank.

  • 13 Mei 2005 - 06:45

    Gaan We Rossen:

    He teun wat een avonturen man maarre als je nou weer problemen krijgt bij de douane dn gaan we effe langs hoor effe laten zien wat een van der hoek/ Groot, tsunami uitricht in zo'n douanekantoortje Ik denk dat het een bende wordt!!!

    Anyways veel plezier nog effe daar en ik wacht met smart op je volgende berichten.

    de groeten van je Broeder.

  • 13 Mei 2005 - 09:18

    Bedankt Voor Die Bloemen:

    Waarschijnlijk weet je van niks net als Daan,je moeder heeft t geregeld dus nota volgt denk ik.
    Maakt voor ons niks uit dus bedankt hoor namens het 25 jarig huwelijks commite.

  • 15 Mei 2005 - 16:58

    Wieringerwaardse Kerkvereniging:

    Zoals het klokje thuis tikt, tikt het nergens....

  • 16 Mei 2005 - 10:59

    Jolien:

    zeg teun, how you doing? hier alles mooi, weer een mooi weekend achter de rug, vandaag is het tweede pinksterdag en ja wat zal ik gaan doen. dit weekend ben ik naar twee kermissen toe geweest. in niedorp en in ursem, dan denk je ursem hoe beland je in godsnaam in ursem, nou dat zit zo. jasper en zn vrienden waren daar heen, en aangezien hier niet veel te beleven was, ging ik daar even een kijkje nemen. ik was samen met marit en dat was erg gezellig. nadat we de kroeg hadden gevonde, wilde we eerst de auto parkeren op een plek die we bij binnekomst van het dorp hadden gezien, dus we dachten dat het dorp net als wieringerwaard was verdeeld en alles in vierkante blokken lag, en je dus simpel weg weer terug kon rijde, dit viel erg tegen we hebben heel ursem doorgereden om weer bij de goede plek te komen. maar het is gelukt we zijn er gekomen. de kermis was niet zo daverend succes, we konden zowat niemand en de mensen daar hadden een ander beeld van de kermis als wij hadden, had ik het idee. mischien moest de sfeer er nog inkomen hoor, maar ik heb het wel is leuker gehad. maar ach je moet wat op je zondag! nog een weekje naar school en dan hebben we weer weekend, en wat voor een weekend. ik heb er zin, bouw jij daar nog even je eigen feest en kermis. zal je wel lukken denk. joe mazzel kus jo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Teun

Ja weet ik veel, werk al ruim 3 jaar in het buitenland!! Twee en half jaar in Indonesie, 4 maanden in Singapore, 8 maanden in Saudi Arabia en nu in Qatar en ben voor me werk verder nog naar Malaysie, Thailand, Vietnam en Houston geweest dus opzich heb ik al wel een hoop van de wereld gezien op me 23e!! Ben ook nog in Gambia, Engeland, Belgie, Frankrijk, Spanje, Joegoslavie, Tsjechie, Duitsland, en Oostenrijk geweest maar dat was met me ouders op vakantie! Lees de berichten maar als je meer wilt weten over de hoed en de rand! Ciao

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 365
Totaal aantal bezoekers 138811

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: