Vergeten & Vergeven & Volgevreten & ........... - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Teun Hoek - WaarBenJij.nu Vergeten & Vergeven & Volgevreten & ........... - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Teun Hoek - WaarBenJij.nu

Vergeten & Vergeven & Volgevreten & ...........

Door: Teun van der Hoek

Blijf op de hoogte en volg Teun

29 Augustus 2006 | Singapore, Singapore

Dus ik was twee weken in Nederland en ik kan me voorstellen dat jullie nu denken, nouja ik heb hem niet eens gezien!! Aangezien ik tegenwoordig een rustig stil en terug getrokken leven leid, heb ik me vakantie buitengewoon rustig gevierd zonder gekke feestjes of ladingen met drank. Ik ging ook vooral niet naar de pauwenpop omdat toch niemand meer wist wie ik uberhaupt was, en om nou drie dagen lang iedereen te vertellen dat ik Teun van der Hoek ben, die jongen met dat krulhaar die je kan terug vinden op de foto\'s van de lagere school of als winnaar van de kermis trimloop in 1994 op de 500meter, of als deeltijd alcholist op de kermis foto\'s van 2002. Ik had er echt geen kracht meer voor om allemaal gekke feestjes te gaan vieren in Nederland, en daarom heb ik lekker twee weken me postzegel verzameling bijgewerkt, ik heb me haar laten doen, me nagels laten vijlen, en iedere avond op mijn gemak de koran bestudeert.......

Allemachtig wat ken ik toch stom ouwehoeren!!! Na dus twee weken van niks anders dan waanzinnig achterlijk gedrag te hebben vertoond waarbij de tranen dag in dag uit over me wangen rolde van het lachen, en waardoor ik nu dus geen stem meer over heb van het SCHREEUWEN is het volgens mij niemand ongemerkt gebleven dat ik ff thuis ben geweest (laat het ff weten als je het niet wist, want dan is diegene een mooie blinde apekop) Ik heb me wel uitstekend vermaakt en met deze herrineringen en foto\'s kan ik wel weer een half jaartje vooruit.

Zondag avond ben ik in het vliegtuig gestapt en naar Singapore gevlogen, ik heb dan wel niet van iedereen persoonlijk afscheid kunnen nemen, maarja dat blijft toch altijd zo dus dat neem ik dan ook niemand kwalijk. Ik zat in een vrij lege vlucht en de stoel naast mij was ook leeg, daardoor ko ik lekker overdwars en onderuit gezakt zitten en ik heb dan ook 8uur lang geslapen. Helaas zat er op de buitenste stoel zon maffe stinkende spleetoor, en die klojo had 6 truien over elkaar aangetrokken, hierdoor bleef de zweetlucht ook goed om hem heen hangen en bij iedere luchtvlaag in mijn richting ging ik dan ook zowat over me nek. Ik had nog evcen overwogen om kneiterhard een rolletje mentos in ze ongewassen smoel te stampen, maar aangezien deze gozer wel eens een compleet arsenaal aan ziektekiemen rond zich heen kon hebben hangen, wou ik niet te dicht in ze buurt komen. in het vervolg ga ik wel deodorant in spuitflessen meenemen, zodat ik deze onhigienische groep mensen met gelijke (of frissere) munt kan betalen.

Eenmaal in Singapore liep alles weer op rolletjes, en ook in het hotel was alles goed geregeld. Ik bedacht pas later dat de boerenkool zakjes die ik in me tas had meegenomen wel verdacht veel op gekke mensen gras leken en dat is in Singapore wel behoorlijk verboden. Maar ik heb geen problemen gehad dus het zit mij wel gebakken.

Verder ben ik nu me eigen weer aan het inwerken en ik vlieg morgen door naar Jakarta zodra ik vanavond mijn visa voor Indonesie heb ontvangen. Dan zal ik een weekje in Jakarta blijven en daarna ga ik naar Balikpapan voor 1 of ander project dat we daar offshore gaan doen.

Iedereen bedankt voor twee fantastische weken ;-)

Ik ga weer lekker 6 maanden an de rijst en de bami, in het land der pinda\'s en apen.

Teun Sabel Tasman :-)

  • 29 Augustus 2006 - 07:16

    Pap:

    Ha die Teun,
    Ook voor ons was het weer een feest om je bij ons te hebben, wij hebben genoten van je onwijze aanwezigheid. Vooral met mijn verjaardag en Pauwenpop het was geweldig.
    Ik hoop dat je niet te veel last krijgt van trillende ledematen de komende dagen, en zowel dan weet je wat je er aan moet doen.
    Wij vinden het ook leuk dat je zo gastvrij bent geweest voor Steef. Jammer dat wij niet meer tijd hadden om kennis te maken. hahahaha.
    Tot horens en zet hem maar weer op daar. De meest trotse vader uit de Pauwenstad.
    p.s. van Rene enRosi ook nog bedankt!!

    Groeten Pap.

  • 29 Augustus 2006 - 11:15

    He Rijstpikker:

    Hopenlijk heb je je snavel ook meegenomen dan hoef je niet zo te kouwen.
    2 weken is ook wel erg kort om iedereen af te lopen en dan ook nog tijd te vinden voor de nodige festiviteiten. Dus niemand zal het je denk ik kwalijk nemen als je niet bent langs geweest.
    Wij wensen je ook nu weer veel plezier daar en het ga je goed.
    Tante Ank.

  • 31 Augustus 2006 - 12:09

    Regina Filangi:

    nou eindelijk ben je weer opgerot!! wat gingen die twee weken toch langzaam zeg. ik heb je zo veel mogelijk ontweken en dat is me aardig gelukt. ik ben je hoogstens een keer tegen het lijf gelopen. en dat was zwaar genoeg. jij met je gebrul en gescreeuw altijd. als mensen niet hard rijden dan kan je wel keihard schreeuwen DOORRIJDEN!! maar dat heeft echt geen nut en dat is ook totaal niet grappig. als je daarom lach ben je een ezel!!! duss hoe is het?
    sorry gaat het, ja het gaat wel!!

  • 31 Augustus 2006 - 18:55

    Rob:

    Inderdaad, zoals Regina Felancy al zei, eindelijk is die pindavreter weer opgerot :p

    We hebben elkaar weinig gezien deze keer aangezien ik nogal druk was met alles, maar dat gaan we de volgende keer inhalen. Mijn huis is dan helemaal af en dan gaan we ons bezatten in Leeuwarden. Heb net de StudieStartWeek achter de rug inclusief Pub Crawls, feesten en andere ongein dus weet precies waar je moet wezen.

    Teun, we gaan elkaar weer spreken. Zet em op weer daar in Azie en dat volgende half jaar is zo weer voorbij.

    Mzzls

  • 01 September 2006 - 10:41

    Mussenhof:

    Hoi Teun fijn weer een berichtje uit de tropen Je reis is dus redelijk goed verlopen Als jedit leest zit je misschien alweer in Jakarta Je oma is bang dat je voor je verjaardag je nieuwe broeken al in de Delibar laat zien Maar zo gek ben je toch niet Verder gaat hier alles goed en tot wederhoren

  • 01 September 2006 - 12:46

    Hoi Mac Teun:

    Ik heb je fotoboek bekeken en je kan het heel goed hebben hoor,die schotse rok.Het staat je bijna net zo flateus als die sarong van de vakantie.Nu kunnen de oma's weer eens een fotootje downloaden.Dag moppie,tot gauw,kus mam

  • 02 September 2006 - 16:39

    Regina:

    ben blij dat bob het met me eens is!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Teun

Ja weet ik veel, werk al ruim 3 jaar in het buitenland!! Twee en half jaar in Indonesie, 4 maanden in Singapore, 8 maanden in Saudi Arabia en nu in Qatar en ben voor me werk verder nog naar Malaysie, Thailand, Vietnam en Houston geweest dus opzich heb ik al wel een hoop van de wereld gezien op me 23e!! Ben ook nog in Gambia, Engeland, Belgie, Frankrijk, Spanje, Joegoslavie, Tsjechie, Duitsland, en Oostenrijk geweest maar dat was met me ouders op vakantie! Lees de berichten maar als je meer wilt weten over de hoed en de rand! Ciao

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 221
Totaal aantal bezoekers 138837

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: