Viva la Singaploert - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Teun Hoek - WaarBenJij.nu Viva la Singaploert - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Teun Hoek - WaarBenJij.nu

Viva la Singaploert

Door: Teun van der Hoek

Blijf op de hoogte en volg Teun

25 Februari 2005 | Indonesië, Batavia

Hey Kleppekoppen!! Wederom feestelijk bedankt voor de mooie reacties ik heb er weer lekker van NOTEN!!! Ik zou dus bij frank te eten nou dat ging ff niet door want die jongen had het ff veel te druk met andere dingen. Hij was ook net terug van 3dagen Kuala Lumpur (schrijf je dat zo?) en het was er ff bij ingeschoten. Ik was woensdag weg geweest naar het winkel centrum waar ik maar es ff gewoon wat eten gekocht heb (melk brood je kent het wel het gebruikelijke voer!!!) Nou dat is hier dus eigenlijk heel erg duur!!!! want alles is natuurlijk import. Verder lopen echt al die debiele in die supermarkt continu voor je poten. STA IK VOOR HET KAASREK TE KIJKEN WELKE KAAS IK WIL!!!! komt er zon kabouter met zon hoofddoek voor me neus uit staan stinken, nou ik lust dus geen kaas met knoflook geur dus op naar de vlees afdeling. Nou ik ken nog wel 100 voorbeelden noemen maar goed je snapt het wel ik kwam die superklotemarkt uit en me bloed jeukte. Ik heb ook een leuke plek gevonden om te eten, er zitten allemaal lekker kleine tentjes (nee het is niet de chineese zwartemarkt waar ik al was geweest) en bij die tentjes ken je voor 6 dollar een lekkere plate krijgen, echt een suukseven. Gister heb ik weer in het staffhouse gegeten met Nard en Sushi (ff voor de record die Nard is ongeveer 35 en kijkt zo scheel dat hij tijdens het lopen waarschijnlijk ze hakken in ze ooghoeken ziet. Vandaag ben ik weer met frank naar de haven geweest. We zijn op een booreiland geweest (wat dus daar voor onderhoud en machine vernieuwing lag) waar we onze nieuwe machines hebben laten proefdraaien. Vet mooi we deden net als of we alles wisten en een beetje grote schreeuwen geven als MOVE OUT OF MY WAY en STOP STOP LET US CHECK, nou dat was zoals een ieder begrijpt aan mij wel besteed. Ik heb er een hoop geleerd en vond het erg leuk!!!!! Ik vertelde Frank van me uitnodiging van Nard ze feest, zegt Frank: is dat een soort alqaida feest ofzo, ik vind die schele nou niet echt een feestmenu om te zien. Nou ik had het natuurlijk niet meer!! In de werkplaats vind ik het ook steeds leuker (er begint nou een beetje een sfeertje te komen) Neem nou de jongen die een beetje uitlegt tegen mij van de hoed en de rand. Hij heet Pradeed, ik dacht eerst dat hij pradeep heete (afgeleid van pradiepshow???) maar goed die zit nou ook een beetje met me te geinen. Ik had een motor uit elkaar gehaald in zijn opdracht, komt hij kijken schreeuwt hij met dat gebrekkige engels JEZUS FUCKING CHIRST!!!! waarna hij mij aankijkt, mijn geschrokken gezicht ziet en vervlgens lachend zegt you did good my friend. Wel gezellig en het houd reuring in de tent. Nou jongens dat was het wel ff ik ga jullie later weer spreken, ik heb zojuist de nieuwe cd van U2 gekocht voor wel 9.50€ dus mijn knipje is weer leeg.


Ik spreek jullie weer als paasen en pinksteren op 1 dag vallen.

Greetz van De Homosapieen!!!!

  • 25 Februari 2005 - 14:17

    Zo Homosapien:

    Jij vermaak je daar dus wel zo te lezen. Dat gaat goed. Ken me voorstellen dat je schijtdol wordt van die rare uit de poriën naar knoflook, ui en ander smerigs stinkende
    spleetogen. Nou... zo kan ie wel weer he.
    Goed van je dat je die motor ff uit elkaar heb gehaald. Zorg je wel dat de bougie schoon blijft want anders krijgt de carborateur kuren. Een wijze les van de A-techtische R. Tilstra.
    Goed, ik zit wederom op het reisburo, mijn stage te voltooien. Nog 7 weken en dan heb ik me diploma. Mooi he.
    Verder ben ik gisteren naar school geweest voor terugkomdag. Opzich wel leuk want dan spreek je iedereen nog weer es. Daarna met 15 man uit eten geweest in Alkmaar dus dat was ook een geslaagde avond.
    Aankomende zaterdag mooi te apres-skiën in Hoorn dus dat zal ook wel een mooi feessie worden.
    Volgende week zaterdag heb ik een afspraak bij JOHO, waar ik me tickets, visa en werkvergunningen ga proberen te regelen voor me "wereldreis". Komt daar ook weer een beetje schot in.
    Nou... ik denk dat ik nu alles wel gehad heb. Zoniet, dan lees je het wel weer op je site.
    Zet em op, en doe ze daar maar de groeten van me. Ik vind het echt mooi die verhalen van je dus blijf maar mooi doorschrijven op die site.
    Goed, de mazzel en vergeet niet je fietsband te plakken want anders ga je straks nog scheel kijken ook en daar staat de wind nu niet echt gunstig voor.

    De groeten!

  • 25 Februari 2005 - 14:18

    Rob:

    Oh ja, dat bovenstaande stukkie was van mij.

    mzzls!

  • 25 Februari 2005 - 14:21

    Nadjesda:

    hey schattie,

    Weer een leuk verhaal maar ben toch erg blij dat ik hem van jezelf heb kunnen horen!! Gaan we zeker vaker doen maar natuurlijk blijf ik deze site van je ook regelmatig bezoeken!!

    Dikke zoen van mij

  • 25 Februari 2005 - 14:42

    Hoi Zwetser:

    Zoals je ziet zitten wij met smart te wachten op nieuwe berichten van jou.En deze is ook weer de moeite waard.Ik heb gezien dat je de lokale tijd ook weer hersteld hebt.Dat is voor ons hier wel handig om te zien hoe laat het bij jou is.Leuke foto ook in je fotoalbum.Jij hebt Daan zijn site ook weer lekker opgefleurd met je rarigheid.Dag leipo,kus mam.

  • 25 Februari 2005 - 16:57

    Daanj:

    Haai teun... mooie verhalen weer... lachen elke keer... riep je ook nog G unit, of Hia ed de goeij?? dat zal wel weer natuurlijk.. groeten daan sjimmink

  • 26 Februari 2005 - 10:36

    Tom:

    zo teun het gaat goed zo te lezen dat is mooi nou hier in nederland gaat het ook nog goed het wordt alleen steeds kouder, maar ik hou het kort .ik spreek je als pinkster en pasen op een dag vallen dan moeten we maar ff golfen ik ga je lezen mzzl

  • 26 Februari 2005 - 10:37

    Tom:

    tom v buuren was dat, wel handig als ik dat er bij zet

  • 26 Februari 2005 - 12:26

    Opa & Oma V/d Hoek:

    Hoi knul,
    Hier eindelijk wat van ons.Dit lag al een week klaar maar met het internet wil het nog steeds niet lukken.Wat binnen komt is prima,het wil er alleen niet uit.Stom maar het lukt niet.We genieten van je grote verhalen.Wen je al een beetje aan de warmte? Hier word het koud.Maar dat is beter als regen.Mooie foto van je er kunnen er nog meer bij.Dit verzorgd je moeder voor ons dan weet je dat we je niet vergeten. Doei en een dikke knuffel.

  • 26 Februari 2005 - 17:12

    Jeroen:

    Hee ouwe boortoren! Doe je wel een beetje rustig aan daarzo? Oja, misschien kun je daarzo effe 100 liter goedkope euro 95 voor me op de kop tikken... (tegen inkoopsprijs..)

    Groeten Jeroen

  • 27 Februari 2005 - 09:32

    Mussenhof 24:

    groeten van opa en oma

  • 27 Februari 2005 - 14:16

    Mam:

    zo dronken zijn en dan toch nog digitaal.Wat doen we schotse tequila of Singaporese whisky?Je bent een voddebaal.

  • 27 Februari 2005 - 17:53

    Jo:

    zo kerel, dat was weer een mooi verhaal, echt geweldigenoten. wacht de volgende weer met smart af!!

    joe djo

  • 27 Februari 2005 - 20:07

    Mark:

    Hee Teuniël!
    Ik zal ook ff verslag van ons weekend doen... ik merk dat je het naar je zin heb.. das mooi... hoef ik daar niet meer naar te vragen!
    Maar goed.. we waren dus van t weekend te apres skieen.. vrijdag en zaterdag.. er was eens een drankje dat jagermeister heette.. en die ging opeens in onze kelen..
    Vet ranzig maar ja soms moet je wel..
    En ik was van de week nog ffies jarig.. was ook wel weer mooi!
    Teun, Plezier!
    JOEH

  • 28 Februari 2005 - 11:25

    Lok Cheung:

    he ouwe gokgeile
    ik ben klasgenoot v.d tortelduifjes niels n jo holgerzon, k bewonder echt j werk ga zo door jonge. er zouden meer mensen zoals jou moeten zyn. jy maakt d aarde een betere plaats voor d mensheid. als j weer trug bent meld t ff aan niels n jo holgerzon dan machen we ff n ritje op maarten. tot moon tot gauwe gokgeile

  • 28 Februari 2005 - 11:28

    Selver Dogan:

    he k ben een turkse man n val op jongens met kroes haar. k hoor dat j goed werk verricht daar. heb j zin om n keertje met me naar turkye t gaan. k hoor snel van j knapperd

  • 28 Februari 2005 - 11:30

    Erwin Alias De DOLK:

    ik heb wat stuff dat j voor me kan verhandelen. k heb het alvast versneden dus je hoeft alleen maar door t sluizen. we verdelen de buit 50/50 1luv

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Teun

Ja weet ik veel, werk al ruim 3 jaar in het buitenland!! Twee en half jaar in Indonesie, 4 maanden in Singapore, 8 maanden in Saudi Arabia en nu in Qatar en ben voor me werk verder nog naar Malaysie, Thailand, Vietnam en Houston geweest dus opzich heb ik al wel een hoop van de wereld gezien op me 23e!! Ben ook nog in Gambia, Engeland, Belgie, Frankrijk, Spanje, Joegoslavie, Tsjechie, Duitsland, en Oostenrijk geweest maar dat was met me ouders op vakantie! Lees de berichten maar als je meer wilt weten over de hoed en de rand! Ciao

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 251
Totaal aantal bezoekers 138868

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: