Wie een kuil graaft voor een ander, is een ezel!!! - Reisverslag uit Balikpapan, Indonesië van Teun Hoek - WaarBenJij.nu Wie een kuil graaft voor een ander, is een ezel!!! - Reisverslag uit Balikpapan, Indonesië van Teun Hoek - WaarBenJij.nu

Wie een kuil graaft voor een ander, is een ezel!!!

Door: Teun van der Hoek

Blijf op de hoogte en volg Teun

02 April 2005 | Indonesië, Balikpapan

Ha die hallo daar Party people!!!!!

Nou Ik ben dus toch maar niet offshore want dat was schijnbaar niet helemaal nodig ofzo. Nou goed dan ben ik gister dus voor niks vroeg te bed gegeaan, maar die schade zal ik vanavond wel ff inhalen!!! Ik hoor dat jullie daar terassen weer hebben, nou das natuurlijk nooit zo mooi als hier en die verfromelde kranten die daar voor de Goude Engel langs lopen kunnen ook wel inpakken in vergelijking met wat hier loopt!!!!!!! Ik heb het hier evengoed wel lekker naar me zin, al heb je soms een minpunt of tegenslag. Naja verder is Bas nog in Jakarta en ik heb het huis alleen. Al hoewel de schoonmaakster (schoonmaken ken ze niet ze verplaatst de rotzooi!!! volgens mij heb ik dat aspect al eens eerder gezien) komt door de weeks, nu Bas weg is ga ik dus maar tussen de middag thuis eten. De rotzooi verplaatser bood aan om een sandwich te maken (nou de wich is ze zelf al dus het zou mij benieuwen) Ik pak uit de koelkast een ei, de kaas, en jam. Ik zeg doe dit er maar op, wat denk je dat ik van de trol in me vlerken gedrukt krijg!!!!! Een broodje met kaas en ei, en een broodje met kaas en jawel jam. Goed die blijft dus voortaan van mijn voer af met die linker handen van er!!!! Nou ook wel leuk, ik kwam terug van de rig (die lach echt midden in de bush bush, en ik heb krokodillen en onwijs gave roofvogels zien vliegen!!! en een super fel gekleurde blauw rode vogel echt prachtig!!!!) Maar goed na anderhalf uur varen met de boot kom ik aan in de haven (weer een andere als degene waar ik van was vertrokken) en ik stap dus uit, blijkt dat ik in de haven van een ander offshore bedrijf stond Slumberger.... nou ik zeg tegen zon Fransman hoe krijg ik nou een taxi naar Balikpapan???? zegt die vent das onwijs moeilijk vanaf hier, stap maar gewoon in deze auto en zeg dat je van Slumberger ben. Op me reistas stond super groot Brandt Varco maar ok. Nou toen heb ik heerlijke gratis sandwiche's gehad en ben ik met de bedrijfsbus van Slumberger tezamen met het andere Sumberger personeel naar Balikpapan gereden. En vanaf hun bedrijf hier heb ik een taxi naar Brandt Varco genomen (die koste me wel 50 cent voor zon 5km). Nou toen ik zojuist naar het internet cafe ging zag ik twee jochies van een jaar of 4 schoenen poetsen van een man van ongeveer 40, ik kijk die vent minachtend aan (iets waar ik vrij goed in ben) en hij trekt met ze smoel zon blik van wat moet jij nou he!!!! Nou ik heb me middelvinger opgestoken en hem uitgescholden voor Gaylord!! Ja ik moet zeggen ik heb dan wel minder emotie dan een deurwaarder maar dit zat me toch wel ff dwars. Ik ga morgen maar weer ff uitgebreid brunchen en zuipen want dat is dan namelijk inbegrepen!!! Ohja voor de wishkey drinkers onder ons..........van Buuren!!!! een fles van 25jaar oud kost hier wel 22euro dus daar zal ik er staks is ff eentje van nemen!!!! Hee gogemers ik houd het ff lekker voor gezien want de San Miguels wachten op me (als ik het goed spel!!!)

En onthoud!!! zeg niet: Een negeroide man die bij de politie in burger werkt, maar zeg: UNDERCOVER BROTHER!!!!!!!!!!!!!

Heeje houd jullie taai en strak en doe geen dingen die ik absoluut wel zou doen want die doe ik hier al voor jullie, alhoewel als jullie het nou aan de andere kant van de aarde doen dan blijft die platte pannekoek (nieuwe spelling) tenminste in evenwicht. Want jullie kunnen nog zoveel denken en meten maar de aarde is gewoon plat anders had ik nu met me giechel tegen het plafond gezeten!!!!!

Groeten van de grootste ouwehoer aller tijden


TEUN SABEL

  • 02 April 2005 - 08:00

    Je Pa:

    Hallo Teun, wederom weer een prachtig verhaal daar uit de rimboe van Borneo, die gekleurde vogel heet een roepie roepie, ik ben verbaasd dat jij dat niet weet. maar er zijn nog wel meer dingen die je nog ontdekken moet. Ik lees ook dat jij niet uit kan leggen hoe een verplaatser van de eieren en jam in de koelkast een sandwich moet maken. doe het een keer voor en daarna moet het gewoon klaar zijn.
    Jij bent de Tijger van de nederlandse taal, Schlumberger schrijf je zo, maar goed je zal het wel overgenomen hebben van een oude tas of zo. wij wensen jou een strak weekend met de nodige alcoholische vloeistoffen, en niet te vergeten de lokale meiskes. doe vooral de diengen die je wilt.
    geniet ervan tot mails.

  • 02 April 2005 - 08:02

    Mar:

    zo teun
    dus weer even lekker de beest uit hangen. en gratis taxi's nemen. klasse actie tegen die kerel die ze schoenen laat poetsen. dat tijd verschil moet ik nog steeds aan wennen met sms vooral haha. sorry!!
    je hoor weer van me wat fc wieringerwaard heeft gedaan als het zondag is.
    dus veel plezier vanavond. en tot later. kus

  • 02 April 2005 - 08:18

    Officier Van Justitie:

    Geachte heer van der Hoek,
    Langs deze weg willen wij u bedanken voor de donatie van het pensioenfonds afgedankte agenten. door u donatie zijn wij in staat om hun kleinkinderen voor een half jaar te voorzien van voedsel en onderwijs. nogmaals heel hartelijk dank.
    zodra u terug bent in Nederland verzoeken wij u om zo snel mogelijk u snelle leven weer op te pakken.
    De OvJ.
    dhr B. Keuring

  • 02 April 2005 - 08:37

    He Branie:

    Vliegende krokodillen,nee die hebben we nog nooit gezien.Rotzooiverplaatsers dat moet een vertrouwd gevoel geven.Ik ben jouw rotzooi hier ook aan het verplaatsen.Het gaat van jouw kamer naar Rob.Maar het komt wel weer terug hoor.Het is weer een prachtig verhaal jongen,leuk dat je iets van de bush hebt gezien.En het werk? Begin je er al een beetje in thuis te raken? Lijkt het je wat? Kun je je al eens verdiensterlijk maken? Ik hoop dat het allemaal wat went en wens je succes.Wij wachten nog steeds vol smart op de fotos. kus mam

  • 02 April 2005 - 11:15

    Rob:

    Zo Steve Irwin,

    Lache man, die verhalen weer es. Mooi dat je es wat van die bush bush heb gezien, heb je nog ff gestoeid met die krokrokodillen, ze moeten toch weten wie hun meerdere is toch?
    Mooie verhalen weer. Ik zou voortaan mooi me eigen brood klaarmaken want hoe haalt ze het in die botte pan van der. Kaas met jam... dat is hetzelfde als wortelen met kalfslever, ook géén combinatie kan ik je zeggen. Me vader probeert wel eens wat dingen uit in de keuken en dan moeten wij dat weg zien te pruimen.
    Goed, ik ben net van me werk en heb een fik van 5 meter gestookt dus ik stink als de neten. Ik ren maar ff onder het gemalen water door, zoald Jan-Dirk het zou zeggen.

    Nou jongen, hou je taai daarzo en pas op voor de krokrokodillen want die willen ook vast wel eens buitenlands eten.

    Mzzls !!!!!!!!!!!!!!

  • 03 April 2005 - 10:23

    Nilson:

    He teuntje tijd niet gesproken man. ben blij dat je ff een smsje stuurde. Ik zal ff wat vertellen over het mooie schagen en zijn prachtige kroegen zoals de engel. bijf een kroeg met stijl een kroeg met naam ja toch maar ja wat deze kroeg niet heeft en waar ik dan miss heel heel afentoe naar kijk is vrouwen en dan bedoel ik zeg maar iets meer vrouwen dan elke week de zelfde 20. Ik heb begrepen dat ja daar als vrijgezelige jongen wel eens naar kijkt.maar dat schijnen de meeste jongens het niet helemaal met mij eens te zijn ik hoop jij als meester versierder wel. Ik moet je dan ook over een ding helemaal gelijk geven ok al heb ik dan wel een andere reden dan jou maar goed dat ff buiten wegen. DE ENGEL IS KUT. Ik was al een paar keer vervroegt naar huis gegaan wat een homo bar man.Zit op een kruk lekker te genieten van m'n drankje want ik at al weer vol van dat bier ik denk ff in de ronte kijken of hier nog een beetje vrouwen zijn. Dus ik kijk om me heen kijk links jongens kijk rechts jongens kijk voor me jongens dus ik denk nou dan zullen de vrouwen wel achter die jongens staan dus ik sta op en loop een rondje nou serieus ik heb om precies te zijn 2 horken geteld. Nou toen was ik er natuurlijk helemaal klaar mee. Dus ik naar robbert en alberto en vertel tegen ze wat ik van de gang van zaken vind. nou ze laggen me gewoon uit dus daar sta ik dan in nederlands grootste homo ontmoetings plaats. ff wat anders ik heb begrepen dat je het goed naar je zin heb daarzo daar ben ik blij om man.Volgens mij doe je echt super veel nieuwe ervaringen enzo op. Miss je nederland nog wel een beetje want ik hoop toch wel dat als je straks weer in nederland bent bat je niet elke keer loopt te piepen dat je liever weer terug gaat naar rijst town. Teuntje sorry man dat ik niet echt veel van me laat horen zeg maar bijna niks uh eigenlijk om eerlijk te zijn nog niksmaar ff seriuesmiss je lelijke rot kop wel hor met die rare praatjes enzo.. Wan kom je weer naar huis hebben een hoop te ouwehoeren niet alleen jij hebt ongeveer gesprekstof voor een maand of drie ik hen je ok nog een hoop te vertellen. He hou je haaks groetjes en een dikke mond lebber. (ja dat hoord er nu bij he sta elke week in de engel dan ga je gewoon een beetje zo denken)groetje man

  • 03 April 2005 - 16:41

    Fc W Waard:

    0-0 slecht en bab is een stakker

  • 03 April 2005 - 17:10

    Alice:

    Hai Teun,
    Geweldig man,wat kun jij schrijven. Ik geniet elke keer als ik je stukjes lees. Wat mag je allemaal doen op het Rig? Cementen zegt Peter van Ooy, klopt dat? Die ouwe reus (Peter van Ooy) had geen tijd om ff te mailen naar je. Onze PC is een tijdje uit de roulatie geweest maar nu is ie weer up to date.Je gedraag je daar wel een beetje he. Het moet niet zo zijn dat er straks een Indonesier voor mij staat die zegt dat een Nederlander (met krullent haar)uit Balikpapan er een zooitje van maakt. Let op, Je vertegenwoordigt de NEDERLANDER. Of is het Neanderthaler? Teun heel veel plezier, Alice

  • 04 April 2005 - 12:05

    Jolien:

    zo teun, al weer een tijd terug dat ik op je site schrijf, daarom nu maar weer even een verhaal.. weekend is weer achter de rug en jawel wat mag ik nu gaan doen, leren oh echt heerlijk.. heb woensdag en vrijdag weer een toets waar ik uiteraard van ga genieten.. dit weekend was weer gezelligg. ben zaterdag met mar en jasper en brenda (niet kaan) eerst naar joey's geweest alkmaar, was erg gezellig, echt stukken beter als de engel, ben het dan ook volkomen met nilson eens.. we bleven hier niet de hele avond, want om 1 uur ofzo gingen we naar de vijverhut, daar was ik al een tijd niet geweest, en we hadden een beetje het heeneweer. het was een mooie avond met veel gezelligheid.. zondag voetbal gekeken, was niet veel aan, beetje een ietwat saaie wedstrijd, maar ja dat heb je wel is.. daarna even een kijkje genomen in het wapen en ja dat was het weekend wel weer. een ding weet ik wel, ik ga vaker naar alkmaar want in schagen is dus echt niks te beleven.. ik stuurde je trouwens geen smsjes omdat ik me mobiel kwijt ben, ik heb hem verloren met paaspop, hoe? ja als dat ik wist, dan had ik hem mischien nog wel gevonden, maar dat zat er dus niet in. nou gelukkig heb ik nog voor anderhalf jaar me abbonnement, dus een nieuwe zit er ook niet in. heb nu dus wel een nieuwe sim kaart gekocht, dus heb wel gewoon me nummer gehouden.. ik ben ook al weer bijna jarig, wat gaat de tijd toch hard, maar dat is pas eind van de maand, de feesten zitten er weer aan te komen, we hebben er al een paar gehad, maar ik ben al weer klaar voor de rest.. goed, ik denk dat het nu maar is tijd word om wat voor school te gaan doen, want dat moet ook gebeuren..
    joe kus jo

  • 04 April 2005 - 16:45

    Jahoor...:

    Krokodillen zien vliegen..... Lekker sterk Frits.

  • 04 April 2005 - 17:58

    Marit:

    Hi Teun! Zo te zien heb je het erg naar je zin, gelukkig maar!Hier gaat alles ook zn gangentje.Ben zelf 2 weken naar Miami geweest, was super gaaf!
    liefs je nicht

  • 05 April 2005 - 18:14

    0ma Enopa V D Hoek.:

    Hee kanjer je gaan wel lekker daar zo in de boes boes denk je wel om die wilde beesten want we ver wachten je wel weer in wieringerwaard een hebben we weer terug van weggeweest dus kijken we ook uit naar de volgende knaap overeenige tijd wij beginnen plannen te maken voor de vacantie leuk dat je mooie verhalenzo bij ons over komen tony de groeten van ons bijden ... knuffel van je omaatje doeggggg.

  • 08 April 2005 - 18:10

    Rob:

    Zo, je bent cker weer off-shore...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Teun

Ja weet ik veel, werk al ruim 3 jaar in het buitenland!! Twee en half jaar in Indonesie, 4 maanden in Singapore, 8 maanden in Saudi Arabia en nu in Qatar en ben voor me werk verder nog naar Malaysie, Thailand, Vietnam en Houston geweest dus opzich heb ik al wel een hoop van de wereld gezien op me 23e!! Ben ook nog in Gambia, Engeland, Belgie, Frankrijk, Spanje, Joegoslavie, Tsjechie, Duitsland, en Oostenrijk geweest maar dat was met me ouders op vakantie! Lees de berichten maar als je meer wilt weten over de hoed en de rand! Ciao

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 138811

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: