En nu ben ik er godverdomme klaar mee - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Teun Hoek - WaarBenJij.nu En nu ben ik er godverdomme klaar mee - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Teun Hoek - WaarBenJij.nu

En nu ben ik er godverdomme klaar mee

Door: Teun van der Hoek

Blijf op de hoogte en volg Teun

08 Augustus 2005 | Singapore, Singapore

Mijn beste tekst verslinders!!!!!

Met dit bericht wil ik jullie allen bedanken voor het reageeren van tijd tot tijd op mijn pagina, ik heb erg genoten van alle reacties en het weder commentaar.

Ik moet nog zon 4 dagen werken en dan stop ik er hier ff mee, aangezien ik zaterdag avond hier vandaan vlieg en dan zondag ochten aankom. Ik heb het nu al mooi gehad hier in de werkplaats, maar die frustraties ga ik tegen door lekker veel bier en rum te drinken!!!!! heerlijk lekker zuipen!!!!

Maar afijn om een kort vehaal lang te maken zou ik zeggen, houd allemaal die zondag ff lekker vrij (ga maar eens een keer niet naar de kerk) dan zullen we weer eens op de ouderwetse wijze een zootje bier weg kantelen, aan de sportlaan 17!!!!

Ik wil hierbij ff de groeten doen aan wat mensen in het speciaal die allemaal extra fanatiek zijn geweest op mijn pagina de afgelopen 6 maanden.

Rob Tilstra, Mark Breed, Marjolein Kater, Ank Groot, Mam, Pa.

Natuurlijk bedank ik ook alle andere mensen die met regelmaat hebben gereageerd, harstikke gaaf van jullie, maar de bovenstaande mensen hebben toch het meest gereageerd!!!!!!!!

Jongens en meiden jullie zijn mij een grote steun geweest tijdens mijn stage periode.

Met vriendelijk groeten

Teun Sabel!!!!

  • 08 Augustus 2005 - 15:40

    Je Vader:

    goede reis naar huis
    pap en Elly

  • 09 Augustus 2005 - 05:49

    Tom G:

    Teun, jij ook bedankt voor de geweldige verhalen!! :-) Werkse nog, de laatste dagen, fijne reis en ik zie je zondag!!
    Groeten Tom

  • 09 Augustus 2005 - 08:10

    Mam:

    Het is bijna klaar,Nog ff volhouden.Maar eh,drinken doe je alleen voor de gezelligheid hoor!En jij klinkt helemaal niet gezellig!TOT ZONDAG KUS MAM

  • 09 Augustus 2005 - 11:19

    Nou Nou Nou,:

    Hou je er wel rekening mee dat je nu weer terug komt naar de "beschaafde" wereld?
    Een goede reis terug,en blijf voorzichtig.
    Tante Ank.

  • 10 Augustus 2005 - 08:52

    Rob:

    Ha die Teun,
    Je verhalen waren geweldig man, zag ze zo allemaal gebeuren. Dat je een levendige fantasie heb wisten we natuurlijk al, maar dat je ook zo prachtig kon schrijven was nieuw voor mij. Echt mooi.
    Teun ik zie je zondag niet, moet nog werken namelijk maar kom donderdag de 18e 's avonds laat thuis. Als ik jou was zou ik niet vroeg gaan slapen want ik kom natuurlijk langs he, dat snap je wel.
    Teun, bij deze wens ik je alvast een goede reis en we ZIEN mekaar over een weekje weer. Gaan we weer es ff goed los.

    Je vous souhaite un bon voyage en a la semaine prochaine.

    Teun, zie je.

  • 10 Augustus 2005 - 11:38

    Heleen.:

    Nou jongen,
    ga je lekker volgieten, dat heb je wel verdiend! Ik wens je een goede & behouden vlucht toe!
    Neem je nog een lekker zonnetje mee voor in Nederland? Ik spreek je waarschijnlijk wel op Rob z'n verjaardag! Hoi...!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Teun

Ja weet ik veel, werk al ruim 3 jaar in het buitenland!! Twee en half jaar in Indonesie, 4 maanden in Singapore, 8 maanden in Saudi Arabia en nu in Qatar en ben voor me werk verder nog naar Malaysie, Thailand, Vietnam en Houston geweest dus opzich heb ik al wel een hoop van de wereld gezien op me 23e!! Ben ook nog in Gambia, Engeland, Belgie, Frankrijk, Spanje, Joegoslavie, Tsjechie, Duitsland, en Oostenrijk geweest maar dat was met me ouders op vakantie! Lees de berichten maar als je meer wilt weten over de hoed en de rand! Ciao

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 298
Totaal aantal bezoekers 138837

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: