Voor de papier besparing....... - Reisverslag uit Surabaya, Indonesië van Teun Hoek - WaarBenJij.nu Voor de papier besparing....... - Reisverslag uit Surabaya, Indonesië van Teun Hoek - WaarBenJij.nu

Voor de papier besparing.......

Door: Teun van der Hoek

Blijf op de hoogte en volg Teun

22 December 2005 | Indonesië, Surabaya

Via deze weg bespaar ik een hoop papier en zere vingers van het schrijven, maar vooral loop ik op deze manier niet de kans iemand te vergeten.

Ik wens iedereen,

FIJNE KERSTDAGEN, EN EEN GEZOND EN GELUKKIG 2006.

Een nieuw jaar, nieuwe ronde nieuwe kansen, maak er het beste van al zullen sommigen meer te verduuren hebben dan anderen.

BLIJF POSITIEF!!!


Met de beste wensen,

Teun van der Hoek

  • 22 December 2005 - 15:51

    Joke:

    Hoi Teun ook wij (Piet Joke en Mike) wensen jou hele fijne feestdagen toe en de allerbeste wensen voor het jaar 2006.Maak er maar weer een mooi jaar van.Groeten van Joke.

  • 22 December 2005 - 15:53

    Merry Xmas To You To:

    De Schagerbruggers

  • 22 December 2005 - 17:49

    DaanielZoon:

    Teun, Ik wens jou ook prettige feestdagen en een fantastisch nieuwjaar!! kusje hoi!!

  • 22 December 2005 - 18:29

    22441:

    He Teunemans, omdat de postbode al oververmoeide spieren heeft van het bezorgen in Nederland, wil ik hem niet vragen om voor de Kerst ook nog even op en neer te gaan naar Surabya, waarschijnlijk is hij dan met de Kerst niet thuis bij zijn gezin.Langs deze weg willen wij jou een heeeelllleeee fijne kerst (aan boord) toewensen en als je terug keert in de bewoonde wereld wees er dan op bedacht om mensen in feeststemming aan te treffen. Voor wat het nieuwe jaar betreft heel veel succes daar in dat verre land en laat ze een poepie ruiken. Een hele dikke zoen van ons allen.

  • 23 December 2005 - 08:44

    Van Buuren:

    prettige kerst en een leuk nieuwjaar ,ik spreek je ....later

  • 23 December 2005 - 11:59

    Rob:

    Teun, jij ook prettig kerstdagen en natuurlijk een gelukkig uiteinde. Maak er wat van daar op dat platform en denk nog maar eens terug aan Nederland als je met al je collega's rond de kerstboom aan de nasi goreng zit.

    Mzzls

  • 23 December 2005 - 15:41

    Regina Felancy:

    dear ken,

    Merry merry christmas and a happy new year!!!

    fat hug regina

  • 23 December 2005 - 18:23

    De Tillies:

    Hoi blanke spleetoog,
    Ook wij willen jouw hele fijne feestdagen en een prettige (en vast wel natte) jaarwisseling wensen. Ik hoop dat we in 2006 ook weer kunnen genieten van je prachtige verhalen. Groetjes en een dikke kus van tante Gerda en de rest van het ongeregeld.

  • 23 December 2005 - 18:42

    Dirk En Mam:

    Ho HO HO Merry christmas,TEUN.En laat je niet gek maken door die nerveuze kerstverlichting.Met een beetje mazzel kan je buiten in je eigen zwembad zwemmen met kerst.En dan weer op naar een vochtig nieuwjaar.Proost

  • 23 December 2005 - 19:06

    Jan & Ria Breed:

    ha die teun, ook wij wensen je natuurlijk fijne feestdagen en een onwijs goed 2006. Blijf vooral schrijven, wij volgen je verhalen met veel plezier.

  • 23 December 2005 - 23:41

    SmeeR:

    HEPPIE NIEW JIR ENT MERRIE KRISTMUS....

  • 26 December 2005 - 12:57

    Heleen:

    Eej Teun,

    jij ook hele fijne kerstdagen gewenst & natuurlijk een geweldig nieuw jaar! Maak er wat moois van!

    xx

  • 30 December 2005 - 17:15

    Marit:

    hej teun,
    nou fijne kerstdagen hoeven we niet meer te wensen dat hebben we al gehad..!! was weer geslaagd feessie.We hadden zelfs sneeuw..ja ja.. beetje laat in de avond. maar toch nog wel met kerst! Maar goed i.p.v. de kerstwensen zeg ik gewoon: HAPPY NEW YEAR!!!! en maak er weer wat moois van.. Groetjes

  • 31 December 2005 - 10:26

    Jaap En Francien:

    Teun,

    Wij wensen jou een heel goed en gezond nieuwjaar en dat we ook in 2006 mogen genieten van je verhalen, want dat doen we.

    Groetjes uit Schagen

  • 02 Januari 2006 - 12:45

    Rob:

    Teun, de beste wensen jongen. Zal je binnenkort een mail sturen dus je hoort nog van me.

    Mzzls

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Teun

Ja weet ik veel, werk al ruim 3 jaar in het buitenland!! Twee en half jaar in Indonesie, 4 maanden in Singapore, 8 maanden in Saudi Arabia en nu in Qatar en ben voor me werk verder nog naar Malaysie, Thailand, Vietnam en Houston geweest dus opzich heb ik al wel een hoop van de wereld gezien op me 23e!! Ben ook nog in Gambia, Engeland, Belgie, Frankrijk, Spanje, Joegoslavie, Tsjechie, Duitsland, en Oostenrijk geweest maar dat was met me ouders op vakantie! Lees de berichten maar als je meer wilt weten over de hoed en de rand! Ciao

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 199
Totaal aantal bezoekers 138837

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: