Mooislim geiten slacht festijn is wel fijn..... - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Teun Hoek - WaarBenJij.nu Mooislim geiten slacht festijn is wel fijn..... - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Teun Hoek - WaarBenJij.nu

Mooislim geiten slacht festijn is wel fijn.....

Door: Teun van der Hoek

Blijf op de hoogte en volg Teun

30 December 2006 | Indonesië, Batavia

Jahoor jullie weten er mischien diepo in je geheugen wel vanaf, al die mooislims (dankje wel voor die text Tante Ank die hou ik er in) die holle rond deze tijd in een getale van om en nabij de 3 miljoen om een grote kubus bekleed met tapijt. Die kubus is heilig, want cement is een heel speciaal iets ofzo?? Efin dat is natuurlijk wat jullie vanuit de huiskamer op het NOS bekijken. Hier gaat het er iets gecompliceerder aan toe!!! Opeens zei Yusuf (chauffeur) tegenmij : That is for the Hadj.... het kwam een beetje uit het niets dus ik keek op, en de weg waar ik zo vaak over heen rij en die mij zeer vertwoud is was opeens aan weerszijden afgebakend en het barste overal van de geiten.....

Ik dacht bij me eigen op de manier van Boer Siemen OOhhhh Dussssss............ Nou Bas was als moslim expert welwillend om mij ff uit te leggen hoe dit dan ook al weer zat. Dinges zou ze broer vermoorden omdat Allaahf dat gevraagd had en toen kwamen ze op de berg en toen zei dinges, als Allaahf dat wil dan zal ik sterven zoals hij jouw heeft opgedragen mij om te brengen. Nou en toen het moment daar was kwam Allaahf om de hoek en zei dat het toch niet hoedfe omdat hij aangetoond had een goeie gelovige te zijn. Dus hier is een geit, dan kan je die ze kop afsnijden want dr moet wel bloed vloeien vanzelfs. Ja dus zo zit het, zoek het maar na op het intranet www.wikipeda ofzo Maar hier staan dus allemaal geiten langs de weg zon en die dwerg ezels gaan van de hand voor een luttle 70 euries das een maand salaris voor sommige en voor andere is het wisselgeld. Als je rijk ben dan geef je een koe aan de armen om te slachten, ben je minder rijk dan geef je een geit, ben je arm dan geef je een goudvis???? Nee als je arm ben krijg je juist een geit van de rijkere garde. Eerlijk zullen we alles deelen!! Nou doe mij dan toch maar gewoon de paashaas met ze eieren.

Morgen ochtend is het zo ver, om 6uur smorgens slachten ze al die beesten hier bij de moskee af, en volgens bas is het prachtig om te zien, 1 GROOT bloedbad want dat vind Allaahf mooi. Ik las zojuist op de televaag dat Saddam Hussein rond dezelfde tijd mag gaan bungelen. dus ze doen het slachten wel efficient, en het is minder lastig 1 bloedbad op te ruimen dan het te verspreiden over meerdere dagen en plekken.

Ohja ik had nog meer te zaniken: Kerst ging ik dus naar die party boot, nou dat was ook zeker geen suc7 Ik eerst naar die jongen waar ik samen mee zou gaan. hij zegt kom maar ff naar me winkel geef me 20 minuten en dan gaan we naar mijn huis. Nou drie uur later waren we al onderweg naar ze huis, de tyfus zeg wat was die knaap sloom, ik werd echt helemaal gek van die mafkees!!! Op die boot was ik dus de enige blanke IDIAAAALL echt buitengewoon comfortabel voelde ik me daarbij. Met alleen maar mensen uit India, de koeien stonden nog net niet op het dek. Kennen jullie dat liedje van die auto reclame die puegoe 206?? een jongen die ze eigen lada ff geimproviceerd ombouwt over nacht. Nou dat liedje dat luisteren die mensen dus continu. Dat is al twee jaar de nummer 1 in de Indase koeie parade.

Eerste kerstdag maar ff een borrel gehaald in EP zat ik daar met de eigenaar en een kameraad met ze drieen aan de bar, echt schandalig gewoon. Could we be anymore white trash? Nou van verdriet had ik maar ff Champagne aan laten trekken dus ik was om half 1 thuis en de volgende dag weer met goeie moed te werk. Lekker werken op tweede kerstdag zodat je niet aan die kul hoef te denken van wat je allemaal wel of niet mis. Nouja ik troost me eigen maar met de gedachten dat het voor iedereen saai was in Nederland, want ja ik was er immers niet... (Kuch Kots zo ken die wel weer Sabel.

Ik heb de laatste tijden nog wat foto's gemaakt met de camera die in me mobiele teelievanfoon zit dus die heb ik hier maar ff aan vast geplakt.

Heej ik heb genooeg geluld voor 2006!! Het was een mooi jaar, (lees maar terug in me vorige berichten)

Saddam gaat Bungelen
We gaan straks palm bomen kweeken in Den Helder vanwege het verwarmende weertje
We gaan leeren klunnen in Afrika.
Condooms kan je straks opspuiten, dus dan wordt er in iedere geval 1 keer gespoten in bed.
De borsten van Georgina zijn qua cupmaat net Jojo's en dat is heel natuurlijk, net als de neus van Michael J
James Brown legt aan de verkeerde kant van het gras
Hirschi Ali zit in Amerika het land van de onbegrensde ruziezoekers.
Teun S blijft voorlopig nog ff in Indonesie, de volgende halte wordt waarschijnlijk Brunei waar de Shell de baas van alles is.

En Nederland blijft Nederland Politiek corect en tolerant!!

Een prettige paardenmarkt en een gezond en voorspoedig 2007 toegewenst voor alle gekke geflipte en dat groepje daar tussen in.

Ciaou,

Teun Sabel Tasman ;-)

  • 30 December 2006 - 08:51

    Heleen:

    Wat heb je 't ook zwaar te voorduren! Heb je ook nog een 'geit' weggegeven of heb je er zelf 1 ontvangen? Wel lekker een geitenbiefstuk ofzo voor de bbq?

    Nou veel succes in 2007 & natuurlijk ook een goed, gelukkig & gezond nieuwjaar gewenst!

    xx

  • 30 December 2006 - 11:10

    Leuke Meid:

    Ha die Teun, dus niet alle meiden daar hebben een paardebek? Die Astrid kan wel voor de marktkramen langs hoor. Je broer een Poolse en jij een Indionees?
    Wij gaan straks ouwe jaar vieren, zonder oma zoals je weet. We zullen de zalmsalade missen en oma ook een klein beetje natuurlijk. Ik wens je alvast een spetterend uiteinde en alleen maar goeds voor 2007 ,doe wel voorzichtig met vuurwerk, 1 brokkenpiloot in de familie is meer dan zat.
    Groetjes en tot volgend jaar.
    Tante Ank

  • 30 December 2006 - 16:53

    Opwarmertje?:

    Die foto's zijn zeker een opwarmertje voor Ruud en Maarten.En ze passen zo onder de kerstboom die meisjes.Nou,onze kerst was gelukkig ook K U T in het ziekenhuis,dus zo zitten we weer op dezelfde golflengte.
    Morgen appelflappen bakken en 1Januari moet ik werken tot 3 uur.Maar daarna gaat het wel echt loos met 2007.PROOST
    en een prettige vakantie.
    Kus Mam

  • 30 December 2006 - 16:54

    Ps:

    Die muts is net ff to mutch

  • 31 December 2006 - 09:01

    Maarten:

    Hey dibbus heb nu een giga bob de bouwer in mijn hoofd hoop dat ik die morgen wegpoets in het vliegtuig tot snellos maart piraat. We zullen vanmiddag ff kijken voor een paar knakworsten king size

  • 31 December 2006 - 09:13

    Moeder Maarten :

    Teun hoop dat je een leuke gezellige tijd hebt met de mannen gr

  • 31 December 2006 - 09:58

    Hoi Teun:

    Vanuit het altijd opgewekte en gezellige Wieringerwaard wil ik je een prettige jaarwisseling en een goed begin voor 2007 wensen. Heel veel plezier met de boy's from WW en probeer je eigen te gedragen anders zijn de wilde verhalen eerder gearriveerd dan jij!!
    Groetjes de Tillies

  • 31 December 2006 - 10:15

    Rob:

    Hé Teun,

    Kreeg net je sms, jij natuurlijk ook een onwijs goeie jaarwisseling en een de beste wensen voor 2007! Gezien de foto's gaat dat wel goedkomen heb ik zo het vermoeden.

    Ik spreek je weer Teun!

  • 31 December 2006 - 11:00

    Joke:

    Hoi Teun ook wij wensen je een hele gezellige jaarwisseling en voor 2007 de allebeste wensen.Veel plezier met Ruud en Maarten en hou ze een beetje in toom he. Groetjes Piet en Joke

  • 31 December 2006 - 17:49

    Anja En Frans:

    teun leuken kerstbomen zijn
    daar voor de kerstpiek
    alle besten wensen voor
    2007 en veel plezier
    anja en frans en de aanhang

  • 01 Januari 2007 - 10:24

    Hey Broerie:

    De beste wensen voor 't nieuwe jaar, beetje laat maar bellen lukte gister bijna niet en de smsjes werden gewoon standaard niet verzonden.
    3 januari ga voor de eerste keer offshore dus dat wordt hoop wel weer leuk.
    als ales goed gaat hoop ik dat je van de zomer mischien plaats hebt voor 2 personen in indonesie!? dus dan zien we mekaar ook nog eens de mazzel en de groeten van Daan en Ania

  • 02 Januari 2007 - 12:14

    Bezorgd Type:

    Pas je goed op Ruud en Maarten.....???? thanks

  • 02 Januari 2007 - 16:26

    Summer:

    hey seth,

    lekkere chrisnoeka gehad?????

    veel plezier met die mannen daar.. succes met de pullen bier, die je wel weg zal drinken.. en take care!!

    kus sum

  • 03 Januari 2007 - 07:39

    Mark:

    Teun ouwe gek, zijn die 2 leeghoofden al gearriveerd?
    Zal wel niks aan worden denk?
    Als je tijd heb moet je ff de oudejaarsconverance van Theo Maassen op www.uitzendinggemist.nl kijken die was toch goed jongen!
    Nou zuip ze daaro en ik zie je in Maart!
    De Ballen!

  • 11 Januari 2007 - 03:10

    Stubby:

    Hey pannekoek, gaat alles wel goed daar? Of houden die gasten je continu aan de gang (kan ik me wel iets bij voorstellen natuurlijk). Ik ben benieuwd naar de verhalen, want van Maarten hoor ik ook niets.

    Nou hou je taai!

    Adios

  • 11 Januari 2007 - 07:49

    Beach Boys On Tour:

    Heey gasten , Hier alles wel hoor zon zee en ...
    dus prima vertoefen we zijn nu naar 10dg jakarta in bali belandt ....
    nou luitjes verhalen vertellen we wel bij de door ons gemaakte foto's mzzl ruud maarten en teun

  • 16 Januari 2007 - 16:54

    An:

    t zal wel loslopen denk.. plezier nog. X

  • 17 Januari 2007 - 10:26

    Maart Piraat:

    Denk dat we nooit meer hier weg gaan dus luitjes.....haha ff een update dan voor moes we zijn te raften / jetskien / quadten etc etc geweest geweldig...ook het nachtleven kan schagen een puntje aan zuigen, we hebben al een enig hart verovert en staan in div grote bar/clubs achter de bar nou dan weet je het wel...nou allemaal de groeten vanuit een warm 35 gr kuta beach 4e verdieping zwembad gewenst met uitzicht op zee en strand maarten ruud en teun

  • 17 Januari 2007 - 11:19

    It's Me:

    Wel terugkomen hoor!!!!! Ik mis mijn maatje.

  • 18 Januari 2007 - 13:09

    Eeh Teunes:

    d'r mag zowat wel een slap lullen filter op die website van jou :)

  • 22 Januari 2007 - 17:15

    Maart Piraat:

    Het wordt eens tijd dat je je pagina veranderd dibbus ben dat geiten verhaal wel eens zat.....krijg er een lang gezicht van...enne als het nog lang duurt dan wacht ik nog ff....gr vanuit een heerlijk 5gr N-Holland

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Teun

Ja weet ik veel, werk al ruim 3 jaar in het buitenland!! Twee en half jaar in Indonesie, 4 maanden in Singapore, 8 maanden in Saudi Arabia en nu in Qatar en ben voor me werk verder nog naar Malaysie, Thailand, Vietnam en Houston geweest dus opzich heb ik al wel een hoop van de wereld gezien op me 23e!! Ben ook nog in Gambia, Engeland, Belgie, Frankrijk, Spanje, Joegoslavie, Tsjechie, Duitsland, en Oostenrijk geweest maar dat was met me ouders op vakantie! Lees de berichten maar als je meer wilt weten over de hoed en de rand! Ciao

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 371
Totaal aantal bezoekers 138897

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: