Hallo daar snelle jongen!!!! - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Teun Hoek - WaarBenJij.nu Hallo daar snelle jongen!!!! - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Teun Hoek - WaarBenJij.nu

Hallo daar snelle jongen!!!!

Door: Teun van der Hoek

Blijf op de hoogte en volg Teun

22 Juli 2005 | Singapore, Singapore

Zooo ff van hier!!! en daaaar, de wereld rond en nog een keer!!!

Om maar even een mooi verhaal op te hoesten beginnen we maar ff bij het weekendje Jakarta. Bas en ik kwamen om een uur of half 5 uit de luchthaven gewandeld en daar stond Yussuf (onze chauffeur, want rijden in Jakarta is niet iets voor de onervarenen) en Yussuf bracht ons eventjes netjes naar Bas ze huis. Daar hebben we onze spullen gedumpt en zijn we op de kroeg aan gegaan. Nou dat was ff mooi, in tegenstelling tot Balikpapan waren er in Jakarta echt massa's mooie kroegjes en discotheken. We gingen naar Bugels (dat is indonesisch voor blanke man) Want daar verkopen ze behalve bier van de tap (In Balikpapan gaat al het bier met flessen, das tegen de corruptie) ook nog eens frikandellen speciaal. Nou daar heb ik er maar ff 5 van weggepropt tegen een 3 euro per stuk. Maar ze waren wel ontzettend lekker. Bij Bugels stonden er ook alleen maar mooie jonge meiden achter de bar dus dat was wel geinig (verlegenheid was niet iets waar die meiden namelijk oooit van geoord hadden) Nou de volgende dag was het donderdag en toen zijn we naar kantoor geweest en hebben we nog wat klanten gezien. Dat was ook wel interresant, maar veel mooier was het savonds in het cafe waar Bas na kantoor meestal heen gaat. Star Deli heet het en daar waren veel meer klanten dan we in een week zouden kunnen bezoeken. Nou iedereen daar was er wel van gecharmeerd dat ik zo jong was, en ik heb meerdere wensen gehoord dat ze wel net zo oud als mij zouden zijn. Vrijdag werd ik wakker met klappende koppijn en na de lunch raakte ik dus maar naar huis, dit op aanraden van Bas want ik moest savonds wel weer fit zijn om te zuipen natuurlijk!!!! Nou dat werd niks want na drie asprines en een middag op de bank en in bed was ik savonds nog steeds beroerd. De volgende dag was het wel beter en Bas en Koen (een vriend van Bas die hier op vakantie was) hadden uitgeslapen tot de middag. Dus tegen de tijd dat we de deur uit gingen was ik wel weer lekker bijgetankt!!! Waarschijnlijk was het achteraf een klein griepje ofzo. Nou zaterdag avond hadden we eerst een verjaardag van Sara, een Canadeese vriendin van Bas en ik had haar al eens in Balikpapan ontmoet. Samen met Koen Bas en ik wij daar heen, en daar leerde ik Dean kennen. Een vriend van Bas die ook net als Bas 2 meter is alleen is Dean slank, en ZO ZWART ALS ROET!!!!! Maar wel een hele gave kerel. Man ik heb gelachen, want na die verjaardag gingen we op kroegentocht met Koen Bas Dean en ik, en we stappen zon cafe binnen, ik kijk daar in de ronte en ik zag niemand. Bleken er alleen maar negers in die kroeg te zitten, echt gewoon geen 1 blanke!!!! vervolgens zegt Dean :We ara not going in here, this is a nikker bar. Nou met zijn zwarte gezicht was dat natuurlijk wel ff lachen om dat uit zijn mond te horen... NOu daarna gingen we nog heel wat kroegen en disco's af en het was een gigantische geslaagde avond mag ik wel zeggen. Nou op zondag hgingen Bas Koen en ik ff een rondje voor dvd'tjes en dat is behoorlijk gelukt mag ik zeggen. We kwamen op een plaats zo groot als de zwarte markt en daar waren alle stendjes afgeladen met illegale dvd's nou je moet het zien om de indruk te krijgen maar geloof me het was ongeloofelijk!!!! Een dvdtje kostte daar het magistrale bedrag van 40 cente dus dat was wel ff leuk shoppen!!! nou verder hebben we rustig aan gedaan die avond want Koen moest naar het vliegveld terug naar Nederland, en wij gingen maandag ochtend terug naar Balikpapan. Nou Maandag middag dinsdag en woensdag, was ik lekker aan de gang in de workshop met woendag nog een onverwachts berichtje. S'middags komt Bas naar me toe en zegt tegen me, omdat alles hier altijd zo lekker gepland wordt in dit bedrijf is er een kans aanwezig dat je morgen naar Singapore moet. Op de shipyard daar zijn ze namelijk nieuwe machines aan het installeren van ons bedrijf, maar ze presteeren het om al drie weken met ze drieen niks te doen. Nou en jawel hoor om drie uur kwam er een smsje van Bob Palmer :Bas can you please mobilize Teun. Zodoende zit ik nu dus in Singapore, echter niet in het staffhouse want dat zit vol en daarom verblijf ik in het o zo luxe Elizabeth hotel, dat ligt bijna aan orchard road en is daarom heus niet onaardig om in te verblijfen!!!!! Ik zit hier waarschijnlijk tot dinsdag, maar het is wel een beetje jammer dat ik nu ook het hele weekend moet werken om de schade van die imbecielen hier in te halen. Twee jongens van Australie die echt geen idee hebben wat ze doen, en ze willen liever ook niks doen... Verder zeggen ze bij alles :allright of beautiful, maar dr komt geen steek uit hun handen. Nou ja ik en Buhdi (ja dat is ze naam) verzetten het werk wel, helaas voor budhi denkt hij steeds om vijf uur naar huis te mogen. maar het valt hem al twee avonden zwaar tegen dat ik tegen hem zeg HELEMAAL NIET WIJ WERKEN TOT 8 UUR!!!! had hij de laatste weken maar beter ze best moeten doen die luie aap.

Nou jongens dat was het wel zon beetje me tijd zit er bijna op, want ik zit in het hotel op de computer en dan betaal je per uur. bovendien moet ik morgen weer werken en het is al bijna 11 uur hier.

Jolien en Marjolein ik heb jullie smsjes wel gehad maar ik kan niet meer antwoorden wegens geen beltegoed, en aangezien ik een Indonesische sim kaart heb kan ik die in Singapore niet opwaardeeren.

Houd jullie taai daar want als het hier met de installatie goed verloop ben ik gewoon de 14e thuis (helaas als het allemaal echt gaat tegenzitten kan het nu door dit Singapore verhaal nog wel eens later worden, maar ga daar maar niet van uit, want ik zie het wel goed komen hier.

Allemaal de groeten van jullie kameraad op werkweek (goed een wat uit de hand gelopen week ik geef het toe, maar ja he JE BEN JONG EN JE MOET WAT)

Meneer Cactus zegt OK!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 22 Juli 2005 - 18:09

    Je Broer:

    He broeder Tuk zo te horen moet jij de bende maar effe opknappen daar in singapore wat een stelletje k'nijnen daar joh!! maar schop ze maar een tijdje an t werk daaro't dan kwamt t wel goud. Anyways hier gaat alles ok goed ik vermaak me prima en heb ondertussen vakantie Katja heeft volgende week ook vakantie dus dan kenne we d'r effe tussenuit. nou kerel doe rustig an daarzo en ik spreek je snel weer

    groetjes Daan en Katja

  • 22 Juli 2005 - 18:16

    Mam:

    Dus Teun voorlopig ff het laatste bericht van je moeder.Wij gaan twee weken op vakantie,morgen vertrekken we.Jij hebt weer veel meegemaakt de afgelopen weken.En trots ben ik natuurlijk dat ze jouw als trouble shooter naar Singapore sturen.Misschien heb jij de hele avond geprobeerd om ons te bellen,maar wij waren nog ff uit eten met Daan en Katja om de vakantie in te luiden.Dus weer een gemiste kans van je moeder,maar ik hou toch van je en dat weet je wel.Dag kerel houd je nog maar ff taai.En houd die toko draaiende daar.
    dikke kus mam

  • 23 Juli 2005 - 17:35

    TS. V.Buuren:

    teun wij gaan zo naar anna pauwlowna kermis hoelaat moeten we je ophalen knul .godsamme jammer dat je dat weer moet missen maarja.
    ik ga je spreken later de metsel

  • 24 Juli 2005 - 09:51

    Mark:

    Zoo Teunemans!
    Ouwe wereldverkenner!
    hoe is het ouwe pik ouwe pijp? lekker denk! hier is alles best jong.. van t weekend AP kermis, nog 10 dagen dan gaan we op vakantie naar Turkije.. zal wel uitkijken worden voor aanslagen met dat volk daarzo..
    He Later!

  • 26 Juli 2005 - 22:07

    Rob:

    Ha die Teun,

    Zou je niet ff wat foto's maken van dat hotel waar je nu in bivakkeerd? Ben wel benieuwd.
    Hier alles goed, fam. van Kerkhof is hier nu een aantal dagen, komen me ff opzoeken, altijd gezellig.
    Jij moet nog iets meer dan 2 weken geloof ik he? Gaat vrij rap allemaal.
    Teun ik ga nu naar "La Salsa" met wat collega's ff de beest uithangen om het zo maar es te zeggen.

    Ariverdeci!!!!!

  • 27 Juli 2005 - 18:26

    TS. V.Buuren:

    hey teun,, zo wij hebben kermis ap gehad was weer een mooi feest, flink wat bier! mooie grieten waaren er ook wel duss dat is goed gegaan.
    3 weekie's denk dan ben je weer terug, wij gaan 3 augustus op vakantie en komen de 14 terug, op de zelfde dag als jou als het goed is .ik ga je zien mzzl

  • 30 Juli 2005 - 00:43

    Mark:

    hee Teunes!
    Alles lekkeer jonge?
    hier wel.. mn ouders zijn op vakantie dus we kunnen eindelijk hier is feest vieren
    nog een paar weken dan ben je eindelijk thuis.. man man het zal es tijd worden..
    helaas duurt het niet heel lang voordat je weer ga.. maar die tijd dat je hier bent gaan we ff dubbel en dwars inhalen..
    als je niks te doen hebt kan je bellen als ik niks te doen heb bel ik je en we maken van iedere dag een feest..
    dus teun..
    we houden je hier 1 maand lang vast en daarna mag je weer weg (liever niet maar ja t moet)...
    Later Mark

  • 30 Juli 2005 - 12:13

    Smeer:

    Zo te lezen loopt alles nog steeds op rolletjes, naja nog ff volhouden denk! die paar weken vliegen voorbij voor je het weet...en om het naar huis gevoel maar alvast een beetje los te woelen hier ffies een oud hollands gezegde: Zoals het klokje thuis drinkt, ZUIPT het nergens!!! LaterZzZzZz

  • 30 Juli 2005 - 16:29

    TS. V.Buuren:

    ha die teun, ja ik zet deze tijden wel wat meer op je site want ik heb vakantie dus tijd over ,wij gaan woensdag avond weg met het vliegtuig naar turkije.. ik spreek je de 15 wel waarschijnlijk ! het is nog niet cker want wij gaan met onur air heen dus ,maar dat wordt wel lachen ..mzzl groeten tom

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Teun

Ja weet ik veel, werk al ruim 3 jaar in het buitenland!! Twee en half jaar in Indonesie, 4 maanden in Singapore, 8 maanden in Saudi Arabia en nu in Qatar en ben voor me werk verder nog naar Malaysie, Thailand, Vietnam en Houston geweest dus opzich heb ik al wel een hoop van de wereld gezien op me 23e!! Ben ook nog in Gambia, Engeland, Belgie, Frankrijk, Spanje, Joegoslavie, Tsjechie, Duitsland, en Oostenrijk geweest maar dat was met me ouders op vakantie! Lees de berichten maar als je meer wilt weten over de hoed en de rand! Ciao

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 260
Totaal aantal bezoekers 138868

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: