Hij is SNEL hij is RAP hij kan ALLES en is KNAP!!! - Reisverslag uit Balikpapan, Indonesië van Teun Hoek - WaarBenJij.nu Hij is SNEL hij is RAP hij kan ALLES en is KNAP!!! - Reisverslag uit Balikpapan, Indonesië van Teun Hoek - WaarBenJij.nu

Hij is SNEL hij is RAP hij kan ALLES en is KNAP!!!

Door: Teun van der Hoek

Blijf op de hoogte en volg Teun

25 Juni 2005 | Indonesië, Balikpapan

Jullie raden natuurlijk meteen over wie ik het heb het is die gozer die met al zijn avonturen zowat al aan hoogmoedswaanzin begint te lijden TEUN SABEL!!!!

Nou het was ff stil op me pagina, maar ja dat was ik zelf ook na mijn kennismaking met Flipper Ik zal maar ff vertellen waar ik zit en hoe ik er terecht gekomen ben.

Ik ging afgelopen maandag morgen om 9uur weg vanaf het offshore rig in Vietnam, toen met de taxi naar de boot, die ons in een anderhalf uur naar Ho Chi Minh city zou varen. Ik was samen met Chuchard de thaise engineer, die naar Thailand toe zou vliegen diezelfde dag om 9uur savonds. Ik en Chuchart moesten in Vung Tau wachten op de boot tot 10uur, aangezien we er om vijf over 9 waren besloten we eerst even wat te eten en een biertje te doen, (om 9uur smorgen???) hoor ik jullie denken. Ja om 9uur smorgens want na anderhalve week stressen op de rig konden we heus wel een biertje versnaperen. Nou om 10 uur met de boot en toen we om half twaalf in Ho Chi Minh aankwamen gingen we eerst maar ff naar het vliegveld om de zware reis tassen in bewaring te geven. Nadat dat allemaal gedaan was bleek mijn vlucht om 6uur savonds te gaan, wat dus resulteerde in half 5 inchecken. Het was ondertussen 12:15 en we besloten terug naar het centrum te gaan voor een paar biertjes en een lunch. Zogezegt zo ge dikkie Daan (jaahaahaahaa woordgrapje, Ik sta op scherp vandaag!!!) In Ho Chi Minh een terrasje gezocht wij wat eten, en ik een lekkere margarita genomen voor 1 Euro. Tjonge dat was me daar een vaas die Margarita, dus toen nog maar een tequila sunrise er achteraan, voor nog een Euro. Nou daarna ff door het centrum waggelen, horloges en zonnebrillen kijken enz enz etc etc je kent het wel lekker mooie dingen gluuren (zeg maar een dagje Amsterdam maar dan met gegarandeerd goed weer, en stukken goedkoper) aan het einde van de dag had ik 18Euro uitgegeven aan eten en taxi's. Nou savonds met Singapore airlines terug naar Singapore, zit ik te wachten op dat vliegveld in Vietnam, komt Allan Webster voorbij lopen (de elektricien uit schotland). Die zat aan de andere kant van het vliegveld ook al anderhalf uur ingecheckt en wel te wachten. Nou nu konden we tenminste samen vliegen, hoefde ik niet in me Remi te zitten. Wij mooi pilsen in het vliegtuig en eenmaal in Singapore belde Allan naar Bob Palmer de baas van Brandt om te vragen of er plaats voor mij was in het staffhouse, nou Bob wist het niet dus zei Allan: Ik neem Teun mee naar mijn hotel en morgen komen we samen naar kantoor. Komen we in dat hotel is het natuurlijk volgeboekt!!! alleen de suite was nog vrij maar die koste 350 Singdollar per nacht. Nou gelukkig komt er net een collega van ons uit Singapore voorbij lopen, die vertelde dat hij in ze eentje op een kamer met twee bedden verbleef, dus zodoende sliep ik die nacht met Zull op de kamer. De dag er op naar kantoor, eerst ff Bob Palmer de stuipen op het lijf gejaagd door te zeggen dat ik in de 350 dollar suite was verbleven, maar die grap kon hij achteraf wel waardeeren. Bob en ik besloten dat ik zo snel mogelijk naar Balikpapan zou gaan want het zat allemaal behoorlijk tegen voor Bas. Nou er ging een vlucht om half 1 dus ik op een draf naar het vliegveld van Singapore, ik ging via Jakarta naar Balikpapan want dat was de enige kans om diezelfde dag nog naar Balikpapan te vliegen. Met Garuda airlines, jeetje wat een ouwe teering zooi vergeleken met Singapore airlines maar ja he soms moet je je een beetje aanpassen. Ik kwam dus op dinsdag om 6uur savonds in Balikpapan aan en ben toen met Bas nog ff uit eten geweest en naar de kroeg om mijn terugkomst te vieren!!! Half 1 gingen we naar huis en nu ben ik dus al een paar dagen aan mijn stageverslag bezig wat dus ook wel eens een keer afgemaakt mag worden. In principe is over 2 weken mijn diploma uitreiking maar ja daar ben ik dus ff niet bij BOEIE die schijt school ken me zowiezo wel gestolen worden, ik haal me diploma dus wel ff in Augustus op. Ik kan jullie allen het treurige bericht geven dat mijn thuiskomst voor pauwenpop zal zijn en dat ik dat feest dan ook met mijn aanwezigheid ga verstieren!!!!! Zoals het er nu uitziet zal ik 14 Augustus thuiskomen zoals eigenlijk in eerste instantie was gepland.

Ik wil iedereen weer bedanken voor de mailtjes die altijd erg leuk zijn om te lezen, sorry als ik niet terug mail. Maar denk er wel aan jullie hoeven maar 1 jongen ff te emailen ik zou er per dag wel 30 kunnen emailen!!!!!

Ik ga nog ff door Balikpapan heen steerten en ik kijk uit naar jullie reactie's.

Bokums ik zou zeggen, een avontuurlijke vakantie begint met een plattegronds verbranding aan zee!!!!!

Tot over zon 7 weken en houd je stokbrood strak!!!

Teun Sabel

  • 25 Juni 2005 - 09:40

    Rob:

    Zo Stef de Stuntpiloot,

    Comment-allez-vous?
    Is een domme vraag want uit je verhalen blijkt wel weer genoeg. De tijd gaat snel man, 7 weken nog maar? Da's echt niks, vergeleken bij wat je al gehad hebt. Ik kom waarschijnlijk 19 augustus thuis om Pauwepop en me verjaardag te vieren (dat wordt dan de zaterdag van Pauwepop, barbecuetje en ff voorzitten denk ik)

    Teun, naast dat het hier ontiegelijk heet is (36) weet ik niet veel meer te melden.

    We spreken mekaar weer en doe de groeten aan Tsunami.

    Mzzls

  • 25 Juni 2005 - 10:50

    Zo Teun:

    Hij is te laat met z'n stage verslag.Hij is te traag met bedanken voor opgestuurde kado's (o.a. oma Groot)en hij heeft dikke lippen.
    Zo Teun kom je alweer een beetje terug op aarde?
    Heb je nog iets anders gezien in al die landen en steden,behalve het openbaar vervoer?Boot,bus,vliegtuig,helikopter,taxi. Oh ja,hier en daar nog een kroeg aangedaan lees ik.Gingen de verhalen in het begin alleen over eten,nu gaan ze steeds over drank!! Zo word je wereld toch wel weer klein hoor.
    Een dagje Amsterdam in Ho Chi Minh,gaat het wel helemaal goed met je ?

    Hier in het bijzonder mooie en landelijk gelegen Wieringerwaard,gaat alles z'n rustig dorpse gangetje.Een biertje op de tennisbaan en een fijne wandeling met het hondje door "het bos"zijn zo de dagelijkse beslommeringen.Het natuurbad biedt verkoeling en vertier voor schreeuwerige kinderen en zwetende moeders.In de avond uren ruikt het hele dorp naar verbrand vlees en uit alle tuintjes komt de schaterlach je op straat tegemoet.GEZELLIG.
    In deze ontspannen sfeer ben jij natuurlijk van harte welkom en bij deze nodig ik je uit om de jaarlijkse oogstfeesten met en bij ons te komen vieren.(ik tel de dagen af )
    JE MAM

  • 25 Juni 2005 - 15:58

    Hey Stokbrood:

    hier een bertichtje van de kruidenboter jij vlieg evengoed wat af daar in dat drankland is vast supergoedkoop ik ben benieuwd hoe het pilsen je hier af gaat dus als je terug komt gaan we dat meteen effe aftesten.
    ik heb nou al zin in pauwepop wat zal het druk weze als de broeders weer herenigd zijn.
    ik zeg veel plezier ik zeg de mazzel

  • 26 Juni 2005 - 02:43

    Mark:

    Hee Teunes!!
    Mark hier.. ik ben net terug van uitgaan, was wel weer ff lachen! mooi bier zuipen dan is het altijd leuk, maar dat weet jij als geen ander..
    hee denk je nog ff aan dat mailtje voor in dat plakboek!
    Klasse man!
    ik maak van de week weer ff een mooie mail over het leven in Wwaard!
    ik zeg later Homie!

  • 26 Juni 2005 - 02:43

    Mark:

    Hee Teunes!!
    Mark hier.. ik ben net terug van uitgaan, was wel weer ff lachen! mooi bier zuipen dan is het altijd leuk, maar dat weet jij als geen ander..
    hee denk je nog ff aan dat mailtje voor in dat plakboek!
    Klasse man!
    ik maak van de week weer ff een mooie mail over het leven in Wwaard!
    ik zeg later Homie!

  • 28 Juni 2005 - 09:28

    Teun:

    't is moeilijk bescheiden te blijven, wanneer je zo goed bent als Teun.
    Die denkt als hij kijkt in de spiegel, daar staat een geweldig perseun.(persoon rijmt niet)Zo stoer zo charmant en zo aardig, kortom een geweldige vent,'t is moeilijk bescheiden te blijven, voor een kerel met zoveel talent.

    Zo heb je wat voor onder de douche te zingen.
    Groetjes tante Ank

  • 28 Juni 2005 - 14:14

    Zo Ross:

    Heb je Free Willy al eens gezien?

  • 28 Juni 2005 - 14:41

    Hey Blaaskaak:

    Goed dat je ons nog even waarschuw dat je over 7 weken al weer thuis kom, dan kunne we maatregelen treffen want ik weet natuurlijk niet of je nu nog wel met ons om wilt gaan. Jij bent zo GOED, GEVIERD,KNAP, TE GEK, CHARMANT en AARDIG (volgens tante ANK) dat wij maar saaie boeren zijn, of toch niet ??? Gelukkig komt Rob ook weer terug met Pauwepop dus dan kunnen jullie elkaar een beetje "back to earth" brengen. Ik denk dat de "horeca" van het dorp wel blij is dat je er bent met Pauwepop want de bieromzet met de kermis viel een beetje tegen. Nou flapdrol, gedraag je daar nog maar een beetje dan kunnen de Wieringerwaarders de eerstkomende jaren gewoon op vakantie gaan naar Indonesie en Vietnam zonder nagewezen te worden. Groetjes van tante Gerda en Koen.

  • 30 Juni 2005 - 10:02

    Niels:

    heey teunis, het was weer een druk en duur weekje vol met drank vorige week. Ik ben samen met tom vijf dagen naar de schagense kermis geweest. Was weer een mooi feessie, we waren zaterdag op de fiets en als ik op de fiets ga dan lijkt er altijd wel iets mis te gaan, dit keer had ik weer een klapband, net toen ik iets van 50 km/u ging. Viel me mee dat ik dit keer niet op mn bek ging. Donderdag reed ik al op mijn velg naar huis, zouden die twee dingen misschien iets met elkaar te maken kunnen hebben. Maar goed spreek je snel weer. Later

  • 30 Juni 2005 - 17:58

    Heleen.:

    Errug laat....! (Jah, maar je kan me niks maken, want jij was de vorige x ook errug laat met reageren!!)
    Nou Teun, die tijd is wel snel gegaan he? Kijk je er wel weer naar uit om even terug te zijn in je 'roets'? Of blijf je liever in het (bijna) altijd zonovergoten Azië?
    Nou wie weet zie ik je ook nog wel! Succes de laatste paar weken, en neem het er goed van!

    Liefs.

  • 02 Juli 2005 - 19:11

    Oma En Opa V.d.hoek.:

    Teun je mail gelezen je kan het zowat niet bij houden wat jij aan kilometers maak van de eene rig naar de andere .bij ons gaat het aardig goet ,maar oma wil aldoor op vacantie en opa moet haar aldoor tegen houden. je neef macel ongeluk ge hat scoeter totaal los hij kwam er zelf nog best van af kreeg geen voor rang van een auto op het fietspad wij vonden het erg leuk je stem weereens te horen via telefoon . Wij gaan 7 juli naar keulen dan is rosie jarig en wij moeten hun tuin in wijden meteen feestje , teun nog een week of zes dan spreken wij elkaar weer ben erg benieuwd naar je stage belevenissen groeten van ons en pakkert van je oma ..

  • 04 Juli 2005 - 19:00

    Ellen:

    Zeg tennismaat, kom je daar nog wel aan de o zo belangrijke trainingen toe? Ik reken namelijk wel weer op je voor de komende wintercompetitie. Of moet ik op zoek naar een andere maat? Ik hoor het nog wel even van je! Leuke site trouwens, ik stalk je al een paar maanden, maar durfde niets te zeggen, maar nu heb ik dan toch de stoute schoenen aangetrokken. Ik las ook dat je alweer bijna terugkomt (?), dan bellen we wel even. In ieder geval nog veel plezier en succes de komende tijd. Enne rustig aan he? Spaar je krachten!!

  • 05 Juli 2005 - 18:23

    Tom Vb:

    ha die teun gaat het nog goed ?naja vast wel .7 weekjes dan moet het weer gebeuren lekker met de mannen weer een biertje drinken naja het zal er niet bij 1 blijven denk ik zo,wij zijn hier al aardig op dreef aan het komen want er is elke avond wel wat ,alles ouders volgen elkaar op met op vakantie gaan duss dat gaat goed ,en dan nog niet te spreken over de rest van de feesten .maar ik kijk alweer uit naar pauwepop ! .maar ik spreek je snel mzzl tom

  • 07 Juli 2005 - 17:10

    Kous:

    Joe... nog een maand en 7 dagen. Waar kan ik je opwachten??? Met een goudgele....!! Of een black russian...... zeg het maar.

  • 08 Juli 2005 - 16:48

    Diploma:

    Teun,
    gisteren ben ik gebeld door jou school. De leraar van de examens vroeg of jij er was, ik heb uitgelegd dat jij nog op stage zit. Jij kreeg een uitnodiging voor het uitreiken van de diploma's, jij bent dus geslaagd, of jij na je stage dhr Noordhoek wilt bellen. gefeliciteerd met het behaalde resultaat!
    je vader.

  • 09 Juli 2005 - 12:13

    He Doctorandes Oliebol:

    Gefeliciteerd hoor, nou mag je gediplomeerd BOREN.
    Das lekker.
    Pieter is ook geslaagd dus hebben we nu 2 doorgedraaide eh sorry, doorgeleerde knapen in de familie.
    Greets Tante Ank

  • 10 Juli 2005 - 09:53

    Dusty Herks:

    He teun,
    ik hoorde dat jij ergens bij 14 augustus terug naar wieringerwaard kwam en ik wilde je vragen of je nog wat te snuifen en te spuiten mee kan nemen want dat kan je daar wel krijgen heb ik gehoord van me vader, maar wel uitkijken he als je het meeneem me vader had er ook moeite mee. Ze hele auto onder de snuif! Neem even mee dan en me vader wil ook wel wat. Ik spreek je wel aan op pauwepop ofsow dan verhandelen we het wel.

  • 12 Juli 2005 - 19:32

    Opa En Oma .hoek .:

    teun van harte gefelisiteerd met je diploma je hebt het ge fikst prima man groeten oma en opa en jacqueline van der hoek.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Teun

Ja weet ik veel, werk al ruim 3 jaar in het buitenland!! Twee en half jaar in Indonesie, 4 maanden in Singapore, 8 maanden in Saudi Arabia en nu in Qatar en ben voor me werk verder nog naar Malaysie, Thailand, Vietnam en Houston geweest dus opzich heb ik al wel een hoop van de wereld gezien op me 23e!! Ben ook nog in Gambia, Engeland, Belgie, Frankrijk, Spanje, Joegoslavie, Tsjechie, Duitsland, en Oostenrijk geweest maar dat was met me ouders op vakantie! Lees de berichten maar als je meer wilt weten over de hoed en de rand! Ciao

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 1029
Totaal aantal bezoekers 138837

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: