Hallo AAALEMAAAL - Reisverslag uit Surabaya, Indonesië van Teun Hoek - WaarBenJij.nu Hallo AAALEMAAAL - Reisverslag uit Surabaya, Indonesië van Teun Hoek - WaarBenJij.nu

Hallo AAALEMAAAL

Door: Teun van der Hoek

Blijf op de hoogte en volg Teun

23 Oktober 2005 | Indonesië, Surabaya

Hoe is het??

Met mij gaat het goed.

Aangezien het hier offshore een beetje saai en niet echt avontuurlijk is heb ik hieronder maar een verhaal geschreven over de ditjes en datjes. Nu wil het dat mijn 2e persoonlijkheid (sinds de verveeling hier toesloeg kwam die ineens in mij naar boven) Het verhaal niet erg leuk vind en die zit het dus de hele tijd maar een beetje af te kraken, laat hem maar gaan want die 2e Teun is niet te harden.

Teun 1: Ik sta op wacht, zonder hemd zonder broek.

Teun 1: In me overall.

Teun 2: Is dat leuk??

Teun 1: Mischien.

Teun 1: Vandaag weer een lange dag achter de rug.

Teun 2: Oh.

Teun 1: Nog steeds bezig met het installeeren van onze nieuwe machine.

Teun 2: Nee toch?

Teun 1: Jawel.

Teun 1: Ik moet de hele dag de lasser in de gaten houden.

Teun 2: Ja joh?

Teun 1: Ja want die man die kan niet meten, en je weet: meten is weten.

Teun 2: Dat is zo.

Teun 1: Nou vanmorgen werd ik weer wakker gemaakt dat er overal boorvloeistof op de vloer lag.

Teun 2: Aguth!

Teun 1: Dat kwam uit mijn machines, en dat mocht ik dan ook gaan opruimen.

Teun 2: Vanzelfs.

Teun 1: Dat was dus al een lekkere start van de dag dacht ik zo.

Teun 2: Dacht jij dat?

Teun 1: Ja dat dacht ik.

Teun 2: oh.

Teun 1: Nou verder gebeurt er hier niet veel behalve dat ik steeds midden in de nacht uit me bed wordt geroepen voor 1 of andere reden.

Teun 2: Nou en.

Teun 1: Ik denk dat zal ik ff vertellen.

Teun 2: oh.

Teun 1: Ik moet ook zeggen dat de zee hier onwijs mooi blauw is, maar dat is ook niet zo heel gek want we zitten met dit platform heel dicht bij Bali.

Teun 2: Goh.

Teun 1: Ik heb vandaag van Bas te horen gekregen dat ze me hier tot 3 of 4 november laten zitten. En dat ik dan naar Jakarta ga.

Teun 2: en dan?

Teun 1: Dan zal ik in Jakarta kennis maken met onze nieuwe baas uit Singapore.

Teun 2: dus.

Teun 1: En dan moet ik zelf 10 en 11 November naar Singapore voor een cursus.

Teun 2: Is dat leerzaam?

Teun 1: Weet ik niet.

Teun 2: hmmmmmm.

Teun 1: Jullie zouden trouwens eens moeten zien hoe het er hier aan toe gaat op het platform, we trekken al sinds ik hier ben een spoor van chemicalien door zee, dit spoor is zon 200 meter breed en 3km lang.

Teun 2: dus.........

Teun 1: Nou daar kan greenpeace nog wel eens een aktie over voeren als ze er ooit achter komen.

Teun 2: Ga jij het ze vertellen?

Teun 1: Nee.

Teun 2: Nou dan.

Teun 1: Onlangs heb ik vernomen dat iedereen al weer langzaam aan de slag is geslagen met zijn Keuvel!!!!

Teun 2: Klopt.

Teun 1: Zouden jullie mij er ook 1 willen stuuren, dan ga ik hier midden in de nacht langs alle slaapkamers aan de deur zingen met een rugtas op me buik.

Teun 2: Nou wat leuk.

Teun 1: Grapje.

Teun 2: Flapdrol.

Teun 1: Zeg valt het jullie daar in Nederland ook niet op dat het wel een geweldige bende is de laatste tijd op deze wereld, om maar ff een voorbeeld te geven: Orkaan Katrina, Bommen op Bali, Orkaan Wilma is onderweg, Aardbeving in Pakistan, Nou was er ook weer een grote bom afgegaan zag ik op tv. Ik weet alleen niet meer waar het nou was, maar dat zal maandag wel in de krant staan. Nou en als ramp van de week is prins Floris getrouwd en heeft Jan smit de televisier ring gewonnen. Die ring stond hem wel goed trouwens, ik zou er niet van op kijken als die semi Jamai ineens ook nog ff uit de kast komt, om te vertellen van welke wallen hij zoal eet.

Teun 2: Das het eerste verstandige wat je tot nu toe gezegd heb.

Teun 1: Hou je dr nou eens buiten man, niemand vraagt om jouw oeverloze irritante commentaar.

Teun 2: Maak ik zelf wel uit mietje

Teun 1: Gloeiende vetpannen nog aan toe.

Teun 1: Mensen ik moet er ff tussen uit want zoals jullie lezen heeft er hier iemand een goed pak rammel nodig

Teun 2: Kom maar op flensjes vreter.

Teun 1: AAAAARGGHHHH TJAKKAAAAAA









p.s. Teun zegt tot de volgende keer jongens en meiden

WELKE TEUN ??????


De enige echte Teun Sabel!!!!!

  • 22 Oktober 2005 - 14:05

    Tommy G.:

    Ajoh mafkees... :-D
    Ons msn gesprek verliep beter... :-D

  • 22 Oktober 2005 - 14:12

    Heleen.:

    Zo'n tijdje 'alleen' doet zo te zien veel met je! Veel succes nog met niks doen! En pas op dat je niet teveel door gaat draaien! Voor je 't weet zijn er 'drie' Teun Sabels aan 't woord!

  • 22 Oktober 2005 - 15:31

    Smeer:

    SjeZuZ PsYcHo!!!! GaAt HeT nIeT oFzO~! gEhEh SuCc7

  • 23 Oktober 2005 - 11:37

    Rob:

    Zo teun, ff kort een bericht uit Salzburg. Gisteren na een reis van 13 uur eindelijk aangekomen in Salzburg. Hebben de aansluiting gemist in Mannheim, die k*ttrein reedt gewoon voor onze neus weg.
    Maar goed, gisteren uit eten geweest en daarna uit met een groep. Gezellige avond gehad. Ga nu naar een terras ergens op 7 hoog. Teun, je hoort weer van me.

  • 24 Oktober 2005 - 11:59

    Gaat Ie, Teun?:

    Die Teun2 lijkt mij een stuk nuchterderder, die krijg zelfs jij zo gauw niet gek denk. Iets spraakzamer is misschien wel boeiender, een duidelijke mening ook. Het zou mij niet eens verbazen als er binnenkort nog een Teun-versie verschijnt. Als het de bedoeling is dat we aan je gaan twijfelen, no way, forget it, no doubt about it. Het is overduidelijk, het gaat erg goed met je!
    Hier alles OK, we krijgen van de week een Zeeuws-Gambiaanse invasie, is altijd erg gezellie en als ik Oet Mohn moet geloven is het dan weer gewoon 20 graden dus kunnen we weer barbeqnoeien. Zo, ik ga nu met de vakantievierders aan de thee met -jawel- speculaasgevuldekoeken (goed galgjewoord).
    Groetjes van allen, Elly

  • 24 Oktober 2005 - 12:17

    Oh Guttegut,:

    Da's heel nie goe nie.En nog erger!!Nou zijn er ineens twee.Nou je heb in ieder geval de wind in je kop dus misschien waait er een weg.Wel goeie vooruitzichten Teun,die cursus bedoel ik.En wees maar blij dat je nu op dat " eiland" zit want met de ramadan is er toch niks te beleven op het land.Het is hier gebeurt met het mooie weer,het regent de hele dag al.Heb jij al eens een tropisch regenbuitje gehad? Dat lijkt mij wel bijzonder.Nou,probeer je hoofd toch een beetje bij elkaar te houden en laat je niet gekker maken dan je al bent.MAM

  • 24 Oktober 2005 - 13:05

    Ja JaJa:

    Dat komt er nou van, geen drank en geen sex.Dan wordt je bloed te dik en steigt het zaad naar je hoofd. Had je kunnen weten, gelukkig wou je het zelf.Nou het beste er maar mee hoor.
    Tante Ank.

  • 27 Oktober 2005 - 10:21

    Stubby:

    Gaat lekker met je Teun. Als je nog even langer verveelt dan komt er misshien nog wel een Teun3, en dan kan je eindelijk de tijd doden door met z'n 3-en te gaan klaverjassen!

    Suc6 iig daar de komende tijd.
    Adios!

  • 29 Oktober 2005 - 16:08

    Thirza:

    wat een grap weer, leuk verhaaltje hoor Teun 1&2!! Maar zo te horen is het nu ff saai... maar dat komt vast wel weer goed!! hier in w.wward gaat alles volgens mij ook wel goed (zolang ik weet)! vanavond maar weer eens ouderwets naar de Engel toe... nou spreek juh en juh hoort weer van me!! kuss

  • 29 Oktober 2005 - 16:18

    Thirzaaa:

    hoiii... ben ik weer!! had ff die foto's bekeken (heb al zo lang niet op je site gekeken) maar wel gaaf hoor!! doeg

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Teun

Ja weet ik veel, werk al ruim 3 jaar in het buitenland!! Twee en half jaar in Indonesie, 4 maanden in Singapore, 8 maanden in Saudi Arabia en nu in Qatar en ben voor me werk verder nog naar Malaysie, Thailand, Vietnam en Houston geweest dus opzich heb ik al wel een hoop van de wereld gezien op me 23e!! Ben ook nog in Gambia, Engeland, Belgie, Frankrijk, Spanje, Joegoslavie, Tsjechie, Duitsland, en Oostenrijk geweest maar dat was met me ouders op vakantie! Lees de berichten maar als je meer wilt weten over de hoed en de rand! Ciao

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 138868

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: