JAAAAhoooor hij is er weer!!!!!! - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Teun Hoek - WaarBenJij.nu JAAAAhoooor hij is er weer!!!!!! - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Teun Hoek - WaarBenJij.nu

JAAAAhoooor hij is er weer!!!!!!

Door: Teun van der Hoek

Blijf op de hoogte en volg Teun

12 September 2005 | Singapore, Singapore

Terug van de weggeweest gaat deze snelle jongen gewoon weer als vanouds door met ze barre verhalen en schrikbarende avontuuren.

Ik ben dus 3 uur geleden geland in Singapore, en ook al heb ik wel aardig geslapen, ik voel mij zon beetje alles behalve fit. Mischien komt dit doordat de zaterdagavond weer veel te uitbundig gevierd was, of mischien omdat ik zondag ochtend al weer vreselijk vroeg wakker was, of omdat het vrijdag avond ook half 6 was voor me eigen feestje tot een einde kwam. Maar het makkelijkst is natuurlijk die dikke vent naast me in het vliegtuig de schuld te geven, omdat die zakhooi de hele tijd met zijn arm over de middenarm steun hing, waardoor ik automatisch naar links ging hangen (naja ik viel met me kop tegen het raam in slaap en heb met tussenposen toch zon 8uur geslapen.

Ik heb net te horen gekregen dat ze op kantor hun uiterste best aan het doen zijn om mij ff naar Thailand te bonjouren, zodat ik mee kan lopen met een kerel die veel verstand heeft van rapporten schrijven over de conditie van installaties. Ik denk dat als het doorgaat het interresant en leerzaam zal worden, en dan ben ik natuurlijk tenminste ook maar weer mooi ff in thailand geweest!!!

Op de zaak werd ik meteen uitgemaakt voor ijsco verkoper omdat me modieuse broek met strepen die indruk bij hun wekte, nou van mij kennen ze verbranden het is gewoon de kift dat hun dr met hun dikke barst niet in zouden passen!! Dat stelletje volgevreten pennenlikkers.

Verder heb ik weinig te melden behalve dat et feestje van Zaterdag van onze 30ers erg geslaagd was en dat er wel weer genoeg drank in de man was (in ieder geval wel in deze man!!!!)

Jongens ik houd jullie op de hoogte als ik weet waar ik heen ga of weer wat bijzonders gebeurd is (dat ken gauw wat ik ben natuurlijk buitengewoon bijzonder (bla bla bla omgevallen ezel bla bla bla) dus als er niks raars gebeurd doe ik zelf wel eens ff raar.

Ik denk maar zo: Waar een wil is, is de weg van waarland naar schagen!!!!

Teun Sabel zegt JOEHHHHHH

;-)

  • 12 September 2005 - 11:02

    Papa En Elly:

    Hoi Teun, wij zijn blij dat je levend bent aangekomen in Singapore, je was gisteren niet echt fit!!!!. Wij zijn beiden blij dat wij, dat wij na alles, gewoon weer lekker met elkaar omgaan. wij hebben genoten van je aanwezigheid hier,en wensen jou bijzonder veel succes met je eerste officiele baan. wij zijn enorm trots op je dat je de uitdaging aangaat. en je weet voor advies en goede raad kan je ons 24 uur per dag etc... bellen. wij steunen jou voor honderd procent, laat ze daar een poepie ruiken. En je weet als de drank is uit de kan is de wijsheid weer in de man,
    Maak er wat moois van!!! groetjes

  • 12 September 2005 - 12:00

    Mam:

    Gelukkig weer op plaats van bestemming.Ben blij ,je toch weer opgewekt te lezen.Je vertrek was bijna net zo spektaculair als je thuiskomst.Veel succes weer in den vreemde,en tot leze.KUS MAM

  • 12 September 2005 - 13:09

    Teunemans:

    Aan drank inderdaad geen gebrek dit weekend, tjonge wat een feest die kermis op Schagerbrug. Door de alderatie geen afscheid van je kunnen nemen. Maar nu is het hoofd weer helder hoor en ben blij te lezen dat je goed bent aangekomen. Wij wensen je dan ook nu weer veel succes daar en hou je haaks.
    Groetjes Tante Ank en de rest.

  • 12 September 2005 - 13:24

    Ruud & Anita:

    Teun,
    Fijn dat je zaterdagmiddag nog even langs ben geweest om nog even over Nick te praten.Veel succes daar en we spreken elkaar!!

  • 12 September 2005 - 14:47

    Eey Teun,:

    wederom veel plezier daar in het verre Azië. Ik zal weer met volle teugen genieten van je mooie praatjes! (of heel erg jaloers zijn!)

    liefs heleen.

  • 12 September 2005 - 15:21

    Mar:

    hey teun
    wat een bar verhaal. mooi dat je goed ben aangekomen.
    kusje hoi!!

  • 12 September 2005 - 16:18

    Rob:

    Ha die Teun,
    Goed te horen dat je weer op je vertrouwde stek zit.
    Ik vandaag weer naar school geweest en man wat heb ik er nu alweer spijt van voor Niv.4 te hebben gekozen. Maar goed, we redden het wel.
    Thailand is niet mis Teun (denk ik he want verder dan europa ben ik nog niet geweest). Je zal niet veel van het land zien maar je kan hem in ieder geval van je lijstje afhalen.
    Goed, ik ga ervandoor want ik moet... Jawel naar dansles. Heb het maar weer eens opgepakt na onze ballroom-dans avonturen, alleen dan in de Salsa sferen. We gaan er maar het beste van maken. Zweten is het in ieder geval wel.

    Teun, het beste en we horen weer van je!

  • 12 September 2005 - 16:25

    Kous:

    Zo kerel... We hebben weer vreselijk gelachen de afgelopen paar weken. Je hebt toch aardig je best gedaan om de schade in te halen van het afgelopen half jaar. Suc6 maar weer tussen je favoriete volk. Enne nu een half jaar geen kapper zal je goed doen.... hehe ouwe krullenbol, Later.

  • 12 September 2005 - 16:33

    Steef:

    hee die teun, mooi dat je goed bent aangekomen, had ook niks anders verwacht.. :P ik hoor van je ennu.. ik zal afentoe een foto sturen zodat je me dit keer misschien wel herkent als je weer terug komt,, ghehe.. kus steef

  • 12 September 2005 - 18:04

    Jolien:

    zo teun, ben blij dat je veilig ben aan gekomen.. heb je dan maar een week gezien,twee weekende, maar heb flink genoten van je aanwezigheid, kon weer is niet gek genoeg..weer veel plezier daar, en voor succes..
    kus jo

  • 12 September 2005 - 18:55

    Stubby:

    Zo! ouwe reus, eindelijk ben je weer weg, het was werelds de afgelopen paar weken, en tot over een maandje of zes!
    Adios

  • 12 September 2005 - 21:17

    Tom Vb:

    naja ik kan dan ook niet achter blijven , werkse en succes groeten. mr v Buuren

  • 13 September 2005 - 02:03

    Opa En Oma V D Hoek.:

    hoi teun, Van Harte gefeliciteerd met je 21 ste verjaardag,Een fyne dag vandaag.Leuk verhaal weer. Een hand en een Kus van ons . Houw je haaks kanjer tot het volgende rondje .

  • 13 September 2005 - 05:34

    Mam:

    Lang zal hij leven..Lang zal hij leven in de gloria..Hieperdepiep Hoeraaa...Hartelijk gefeliciteerd met 21ste verjaardag Teun.Ook van een zieke jarige Dirk.

  • 13 September 2005 - 07:03

    GEFELICIFLAPSTEERD:

    DE Schagerbruggers

  • 13 September 2005 - 07:03

    Rob:

    Gefeliciteerd joh, met je 21e verjaardag, ouwe bok.
    Vrij zal je niet zijn dus werkse daar en een fijne dag. Gegroet.

  • 13 September 2005 - 07:33

    De Tillies:

    He kanjer, van harte gefeliciteerd met je 21e verjaardag en dat je maar snel een grote jongen mag worden. Fijne dag daar en neem vanavond maar één of twee biertjes op je verjaardag. Groetjes van "tante" Gerda, Rob en Koen (en natuurlijk ook van "de afwezige kapitein")

  • 13 September 2005 - 11:54

    Piet En Joke:

    Ook wij willen je ff feliciteren met je verjaardag. Nou Teun van harte en veel succes met je baan.groetjes Piet en Joke

  • 13 September 2005 - 14:55

    Marit:

    hej teun,
    van harte gefeliciteerd met je verjaardag.. eindelijk volwassen zeggen ze dan he!!
    Geniet er een beetje van!!
    Groetjes...

  • 13 September 2005 - 14:58

    Jo:

    Lang zal teun leven...
    van harte gefeliciteerd Teun!!!

    liefs jolien

  • 13 September 2005 - 15:23

    Tom:

    Teun van harte!!

    Groeten Tom

  • 13 September 2005 - 19:50

    Steef:

    Hai teun,, gefeliciteerd hea? Kus steef

  • 14 September 2005 - 04:58

    Teun:

    Nou allemaal hartelijk bedankt voor de felicitaties!!! Ik denk dat dit sinds me 14e me eerste verjaardag is die ik op de dag zelf alchohol vrij heb doorgebracht. Nou ja is mischien ook wel eens goed want de laatste maand was namelijk vrij vochtig. Ik ga nog maar eventjes wat doen zodat het tenminste wel op werken blijft lijken.

    Groeten Teun

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Teun

Ja weet ik veel, werk al ruim 3 jaar in het buitenland!! Twee en half jaar in Indonesie, 4 maanden in Singapore, 8 maanden in Saudi Arabia en nu in Qatar en ben voor me werk verder nog naar Malaysie, Thailand, Vietnam en Houston geweest dus opzich heb ik al wel een hoop van de wereld gezien op me 23e!! Ben ook nog in Gambia, Engeland, Belgie, Frankrijk, Spanje, Joegoslavie, Tsjechie, Duitsland, en Oostenrijk geweest maar dat was met me ouders op vakantie! Lees de berichten maar als je meer wilt weten over de hoed en de rand! Ciao

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 379
Totaal aantal bezoekers 138837

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: