Uitgesteld vertrek - Reisverslag uit Wieringerwaard, Nederland van Teun Hoek - WaarBenJij.nu Uitgesteld vertrek - Reisverslag uit Wieringerwaard, Nederland van Teun Hoek - WaarBenJij.nu

Uitgesteld vertrek

Door: Teun van der Hoek

Blijf op de hoogte en volg Teun

05 Januari 2005 | Nederland, Wieringerwaard

Hallo Allemaal, Mijn datum van vertrek is uitgesteld naar in ieder geval 15 februarie of later. Mijn contact persoon uit Indonesie komt namelijk 15 januarie voor een maand naar Nederland, en hij heeft besloten dat het niet handig is als ik al in Indonesie ben terwijl hij er niet is. Op het moment dat mijn datum van vertrek definitief bekent is laat ik het julie natuurlijk zo snel mogelijk weten. Tot die tijd mogen julie nog even genieten van mijn aanwezigheid.

Julie horen weer van me.

Teun

  • 06 Januari 2005 - 12:46

    Rob Tilstratemaker:

    Ha die Teun,

    Ja jongen, wordt het toch weer ff wat later. Op zich wel lekker natuurlijk, vooral omdat het daar nu zo'n zootje is, maar dan ben je ook weer later thuis. Dat betekend dat je dan misschien wel net Pauwepop mis loopt. Maarja, we gaan het zien. Je weet natuurlijk niet precies waar je allemaal terecht komt maar hoop niet voor je dat je daar ik die overspoelde gebieden komt. Maar goed, zal wel meevallen denk ik.

    Ik spreek je van het weekend wel weer en of we echt zullen genieten van je aanwezigheid die twee weken extra..... ik weet het niet. Hahaha, de mazzel he.

    Rob.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Teun

Ja weet ik veel, werk al ruim 3 jaar in het buitenland!! Twee en half jaar in Indonesie, 4 maanden in Singapore, 8 maanden in Saudi Arabia en nu in Qatar en ben voor me werk verder nog naar Malaysie, Thailand, Vietnam en Houston geweest dus opzich heb ik al wel een hoop van de wereld gezien op me 23e!! Ben ook nog in Gambia, Engeland, Belgie, Frankrijk, Spanje, Joegoslavie, Tsjechie, Duitsland, en Oostenrijk geweest maar dat was met me ouders op vakantie! Lees de berichten maar als je meer wilt weten over de hoed en de rand! Ciao

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 138868

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: