Uitgesteld vertrek - Reisverslag uit Wieringerwaard, Nederland van Teun Hoek - WaarBenJij.nu Uitgesteld vertrek - Reisverslag uit Wieringerwaard, Nederland van Teun Hoek - WaarBenJij.nu

Uitgesteld vertrek

Door: Teun van der Hoek

Blijf op de hoogte en volg Teun

05 Januari 2005 | Nederland, Wieringerwaard

Hallo Allemaal, Mijn datum van vertrek is uitgesteld naar in ieder geval 15 februarie of later. Mijn contact persoon uit Indonesie komt namelijk 15 januarie voor een maand naar Nederland, en hij heeft besloten dat het niet handig is als ik al in Indonesie ben terwijl hij er niet is. Op het moment dat mijn datum van vertrek definitief bekent is laat ik het julie natuurlijk zo snel mogelijk weten. Tot die tijd mogen julie nog even genieten van mijn aanwezigheid.

Julie horen weer van me.

Teun

• 06 Januari 2005 - 12:46

Rob Tilstratemaker:

Ha die Teun,

Ja jongen, wordt het toch weer ff wat later. Op zich wel lekker natuurlijk, vooral omdat het daar nu zo'n zootje is, maar dan ben je ook weer later thuis. Dat betekend dat je dan misschien wel net Pauwepop mis loopt. Maarja, we gaan het zien. Je weet natuurlijk niet precies waar je allemaal terecht komt maar hoop niet voor je dat je daar ik die overspoelde gebieden komt. Maar goed, zal wel meevallen denk ik.

Ik spreek je van het weekend wel weer en of we echt zullen genieten van je aanwezigheid die twee weken extra..... ik weet het niet. Hahaha, de mazzel he.

Rob.