vertrek - Reisverslag uit Wieringerwaard, Nederland van Teun Hoek - WaarBenJij.nu vertrek - Reisverslag uit Wieringerwaard, Nederland van Teun Hoek - WaarBenJij.nu

vertrek

Door: Teun van der Hoek

Blijf op de hoogte en volg Teun

07 Februari 2005 | Nederland, Wieringerwaard

Beste vrienden aankomende zondag is het dan eindelijk zover ik roest lekker op voor de aankomende tijd van 6 maanden. Uiteraard zal ik jullie allemaal missen (niet zo veel want ik ben heus niet sentimenteel ofzo) maar via deze pagina kunnen we lekker contact houden. Ik zal het wel erg druk krijgen en hoop dat ik genoeg tijd heb om met regelmaat mijn avonturen aan jullie door te spelen. De afgelopen weken waren hectisch druk en gezellig maar voor mij wel wat onzeker, daar is nu gelukkig een einde aan gekomen. Ik hoor vrijdag of ik met de KLM vlieg of met Singapore Airlines, ik persoonlijk hoop op de laatste want dan zit je ruimer en heb je betere voorzieningen (heb ik gehoord) Ik nodig jullie allen uit om vrijdag een biertje te komen halen bij mijn moeder om mijn afscheid te vieren. Ik vertrek op zondag namelijk om uiterlijk half 6 uit wieringerwaard!! dus aangezien ik niet met een kater het vliegtuig in wil nodig ik julie op vrijdag uit voor een borrel. Tot vrijdag,

en de groeten van Teun

  • 07 Februari 2005 - 18:40

    Tom & Kel:

    Hey Teun,

    wij zijn zaterdag cker van de partij!!!We spreken je snel!

    iig tot zaterdag!

  • 07 Februari 2005 - 19:56

    Je Pa:

    Ha die Teun, nou eindelijk is het dan zover, Ik hoop van harte dat jij een leuke en vooral leerzame stage zult krijgen bij Varco. Ik ben niet aanwezig op je party maar wij hebben al afscheid genomen van elkaar. ik houd kontakt met je vanaf elke locatie waar ik ook mag zijn en wij zullen je opzoeken ergens halverwege je stage.
    Veel succes en zet hem op!
    je vader en Elly

  • 07 Februari 2005 - 22:02

    Marit:

    Hi Teun!
    Ik wil je heel veel succes wensen en dat het maar een hele leuke tijd mag worden!
    Liefs van je nicht

  • 09 Februari 2005 - 11:38

    Rob:

    Ha die Teun,

    Had je niet ff een andere vertrektijd kunnen kiezen? Weet je hoe vroeg ik er nu uit moet!
    Joking man, Maakt me niks uit dat het zo vroeg wordt. Ik ben er zeker bij vrijdag (het was toch veranderd?)en ik ben ervan overtuigd dat je een wereldtijd tegemoet gaat daarzo.

    De groeten en ik zie je van de week nog wel.

    Mzzls.

  • 11 Februari 2005 - 16:58

    Channa:

    Hai teuntje,

    Hier een berichtje voor jou. Ik lees dat de vertrekdatum dus steeds veranderd, maar dat je in ieder geval gaat. Ik wil je ontzettend veel plezier wensen en heel veel succes. Ik hoop dat je een fantastische tijd tegemoet gaat met veel ervaringen, nieuwe ontmoetingen en veel nieuwe dingen die je gaat leren. Ik zal aan je denken en ben erg benieuwd naar je verhalen als je weer terug bent.
    Graag zou ik gezellig een drinkie bij je willen doen, maar dat lukt op dit moment niet wegens omstandigheden. Ik denk dat er een belangrijker persoon is die er op dat moment moet zijn voor jou en niet ik.

    Ik denk aan je en drink zelf met je mee hihi. Ik hoor van je
    Dikke kus en veel Liefs Chan

  • 12 Februari 2005 - 11:49

    Leo:

    Hallo Teun bij deze nog heel veel succes van je ex BAAS!!!!!!!!!!!!!!!, ik heb je niet meer echt gesproken wel bij deze , waar kan ik je vakantiegeld op overmaken, ha ha.

  • 13 Februari 2005 - 14:38

    Tante Ank:

    he oliebol,was gezellig gisteravond.Je zit waarschijnlijk nu in het vliegtuig,ik hoop dat de weg niet al te hobbelig is en dat je heel aankomt op de plaats van bestemming.Groeten nog van Thijs die had het te druk met het verhuizen van Daan nee niet je broer er zijn meer hondjes die Vikky heten.Hoop dat alles goed met je gaat, doei, tante Ank

  • 13 Februari 2005 - 19:42

    Noble Lynda Bossler:

    Voor en ieder die geintereseerd is in het verloop van Teun. Na het niet kunnen onderscheiden van a.m. en p.m stond Teun hedenmorgen om half zeven op Schiphol. De incheckbalie medewerker vroeg aan hem of hij zijn bagage wilde afgeven om vervolgens op de fiets naar Singapore te gaan. Teun erg verbaasd vroeg: hoezo??? nou U vliegt vanavond om half negen! Nadat Teun de terugreis naar huis had aanvaard was hij om half negen weer thuis in Wieringerwaard. Vervolgens heeft hij zich de gehele dag verborgen gehouden om met zijn nieuwe vriendinnetje uit te zoeken wat nu werkelijk het verschil is in(of tussen) a.m. en p.m. Ik denk dat hij dat nooit meer fout doet.
    Onze Teun is vanavond vertrokken naar Singapore om 20:34 met vlucht KL0837. Wij wensen hem een goede reis en morgenmiddag om 03:30 p.m. komt Teun plaatselijke tijd aan in Singapore.

  • 14 Februari 2005 - 15:20

    Dirk:

    Hoi Teun,

    Terwijl ik dit schrijf lig jij waarschijnlijk op je bed.Ik hoop dat je reis goed verlopen is dat je je contact persoon bereiken kon, die je van het vliegveld op zou halen,je moeder is bezorgd of alles is goed gegaan.Omdat ze nog niks van je gehoord heeft,maar ik denk geen bericht is goed bericht.Ik ga ervan uit dat je nog geen gelegenheid heb gehad om te bellen,ik hoop dat je spoedig wat van je laat horen.ik wil je nogmaals op je hart drukken kijk alsjeblieft goed uit met alles wat je doet en kom 14 augustus gezond weer terug,heel veel plezier en veel suc6.

    Groeten Dirk.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Teun

Ja weet ik veel, werk al ruim 3 jaar in het buitenland!! Twee en half jaar in Indonesie, 4 maanden in Singapore, 8 maanden in Saudi Arabia en nu in Qatar en ben voor me werk verder nog naar Malaysie, Thailand, Vietnam en Houston geweest dus opzich heb ik al wel een hoop van de wereld gezien op me 23e!! Ben ook nog in Gambia, Engeland, Belgie, Frankrijk, Spanje, Joegoslavie, Tsjechie, Duitsland, en Oostenrijk geweest maar dat was met me ouders op vakantie! Lees de berichten maar als je meer wilt weten over de hoed en de rand! Ciao

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 433
Totaal aantal bezoekers 138811

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: