Verhuisen?? - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Teun Hoek - WaarBenJij.nu Verhuisen?? - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Teun Hoek - WaarBenJij.nu

Verhuisen??

Door: Teun van der Hoek

Blijf op de hoogte en volg Teun

03 April 2007 | Indonesië, Batavia

Ohja dat was ook zo, ik zou natuurlijk iedereen een beetje op de hoogte houden over wat ik hier zoal aan het doen was, en aangezien ik meer emails krijg dan ik kan beantwoorden schrijf ik maar weer ff op me webpagina zodat iedereen het meteen weer weet. Ook al lijkt het me soms wel lullig voor bijvoorbeeld me moeder, als ze van anderen hoort waar ik zit of wat ik gedaan heb alleen maar omdat iemand anders toevallig eerder me site heeft gelezen. Naja hoor als ik daar al rekening mee moet gaan houden dan wordt het wel een hele lange melkweg.

Om een kort verhaal lang te maken.... Ik krijg promotie!!! jeee hoera olee, ik hoor jullie al juigen.......not!! Maar het zit dus zo, ik werkte in Indonesie altijd samen met Bas en dat ging behoorlijk goed, we kennen goed met elkaar door de bocht en we begrijpen precies wat de ander wil en das dus wel ideaal. Nu zit Bas in ze nieuwe positie in Singapore en hij heeft de grootste problemen omdat iedereen om hem heen heel anders tegen dingen aankijkt of gewoon stront eigenwijs maar een beetje doet waar ze zin in hebben. Op het moment is Bas dus alleen maar bezig de rotzooi van anderen goed te praten ipv verbeteringen in de structuur aan te brengen. Daarom gaan ze nu een jongen ontslaan die het gewoon niet redt op het momement en ook een tekort aan inzicht heeft en van diegene ga ik de positie tijdelijk overnemen. Het is niet de bedoeling dat ik in die positie blijf maar het is juist de bedoeling dat ik de positie ga opzetten voor iemand anders.

Met de ervaring die ik tot dusver op technisch gebied heb gekregen en me ervaring met sales/klanten in Jakarta zou ik volgens Bas de ideale persoon zijn om deze positie op poten te zetten. Het feit dat het niet permanent is komt omdat ik gewoon te duur zou zijn om dit werk te blijven doen echter is wel de andere kant van de medaille dat je bij een niet bestaande positie ook niet weet wat je er als bedrijf voor terug krijgt. Voor hetzelfde geld begin je zoveel extra werk te krijgen dat het makkelijk uit kan om mij daar wat langer te houden.

Het is niet de bedoeling dat Jakarta achter mijn kont in elkaar stort, dus ik zal toch nog 1 tot 2 keer per maand naar Jakarta afreisen om daar dingen te regelen en op de rit te houden. Voorlopig krijg ik in Singapore geen eigen huis, maar het huis in jakarta zullen ze niet opzeggen dus dat is nog steeds voor mij beschikbaar. Ik heb er wel zin in want ik ben die tyfus Warsono goed zat met ze scheinhijlige gedrag dag in dag uit, en het feit dat ik zowat dood genegeerd wordt op kantoor maakt het nou ook niet bepaald veel leuker...

Ik zal waarschijnlijk binnen twee weken naar Singapore vliegen om daar de eerste stappen te gaan zetten voor mijn nieuwe positie verder heb ik nog niet veel details gekregen maar ongetwijfeld worden we het wel eens over de rest.

Op het moment zit ik in Jakarta sinds afgelopen donderdag ben ik hier naar toe gevlogen vanuit Singapore. Vrijdag meteen de mevrouw van HR op me dak dat ik weer het verkeerde visum had en dat het mijn schuld was, bla bla bla rot op teef..... zo dat moest er ff uit. Iedere keer geef ik in Singapore me paspoort aan HR en vraag voor een visum voor Indonesie, en dan vragen ze iedere keer aan mij welk visum ik moet hebben..... Ja hoe moet ik dat nou weten, vraag dat lekker aan HR in Indonesie ofzo dat is toch jullie taak!! Het maakt toch niet uit welk visum je heb want je doe het praktisch altijd fout en de reden dat ze het aan mij vragen is alleen zodat ze later de schuld af kunnen schuiven, wat toch een waardeloos schurft volk.

Maar ok, verder heb ik weinig te melden behalve dat het druk is en dat bevalt me wel, want als je jezelf de helft van de dag verveel ben je een stuk slechter af!!

Ik kijk uit naar al die reacties van jullie..... wel vier op het laatste bericht terwijl er 500 keer gekeken is, hahahahaaa

voortaan gaan die 496 andere kijkers te boek onder de term gluurders.

Jullie horen wel weer van me,

Greetz,

Teun Sabel Tasman

  • 03 April 2007 - 06:43

    Steef:

    Hahaha nou dan kan ik het dus niet laten om even wat te schrijven, want ik wil natuurlijk niet vallen onder de gluurders... *-)
    GEFELICITEERD teun!! Singapore! Maar niet zo negatief zeg.. phoe!

    Hier is t de afgelopen dagen egt super mooi, lkkr terras pakken, heerlijk! Paasvee was ook weer super dit jaar, heel gezellig en ook super mooi weer..!

    Hee, succes met je nieuwe uitdaging ;) Kuss

  • 03 April 2007 - 10:00

    Een Van De 496???:

    Ha die Teun, nou da's vlot gegaan, je gaat nu dus met die Bas in singapore elke kroeg bezoeken en vandaar uit de firma list en bedrog besturen. En lekker tegen elkaar zitten te swetsen hoe goed jullie wel zijn, en aan wat voor K volk je leiding moet geven, dat jullie het toch eigenlijk wel erg zwaar hebben daar.
    Nou dat je verhuisd en tijdelijk weer onder vleugels van Bas komt, is dat niet omdat jij teveel telefoons verkoopt??? (of verliest)hahahahah, Nee hoor Vanaf deze kant van harte met je promotie!!!:-)))
    Weer een stap voorwaarts in de molen van Brandt NOV.
    Ik begrijp alleen niet waar je nu moet slapen, wordt dat een kartonnendoos bij het station???? wat de temperatuur betreft kan dat makkelijk en is een stuk goedkoper voor de baas.Misschien mag jij dan wel langer blijven zitten.
    Ik ga boeken en jij gaat het vernemen wannneer wij de Orchad Road onveilig gaan maken.

    Denk maar effe lekker na welke gluurder dit heeft geschreven.
    Ik groet U

  • 03 April 2007 - 10:29

    Tosti:

    He ouwe, gefeliciteerd man met je promotie! :-D Ga zo door en maak jezelf gewoon onmisbaar op die functie (werkt altijd) ;-)

  • 03 April 2007 - 12:23

    Joke:

    Hoi Teun ook ik ben zo'n gluurder. Maar ik wil je wel ff feliciteren met je promotie.
    Heel veel succes en hou ze onder de duim he.
    groetjes Joke

  • 03 April 2007 - 15:17

    He, Gek!:

    gedraag je 'ns een beetje jij, zo praat je niet over je gastlandbewoners. Accepteer nou maar gewoon dat ze zijn zoals ze zijn, want veranderen zul jij ze toch niet.
    Van harte met je promotie, man!
    Cool om weer eens met Bas samen te werken en om te mogen heen-en-weren tussen Singapore en Jakarta. Echt tof!!
    Liefs, Elly

  • 03 April 2007 - 17:56

    Heleen:

    Je hebt me betrapt als gluurder! :s

    Nou die promotie is toch best aardig?? Wie weet wat je er allemaal uit kan & mag slepen! Enne...Teun, afschuiven van de schuld is altijd de makkelijkste weg! Dat weet jij toch ook wel!? :p

    Liefs,

  • 03 April 2007 - 19:09

    Mam:

    Gefeliciteerd met deze ontwikkelingen.Maak er een DUBBEL DUTCH STERRENTEAM van.BY THE WAY het maakt mij niet uit waar het nieuws over jouw vandaan komt,als ik het maar hoor.
    Dit weekend "pasen".Morgen ga ik met Gerda te paasbinden(kerststukjes maken eieren en hazen i.p.v.ballen)asjemaarleuthet.

  • 04 April 2007 - 12:33

    Rob:

    Teunes!

    Je gaat het daar nog es maken met je promotie... Singapore lijkt me wat aangenamer om te wonen, dan Jakarta, maar kan het natuurlijk ook verkeerd hebben.
    Ben afgelopen weekend naar België geweest, weer eens op de camping kijken en wat collega's opzoeken. Mooi ff een weekendje gerelaxed, was ik wel weer es aan toe :p

    Veel succes met je nieuwe job!

    Ciao!

  • 04 April 2007 - 13:48

    Geen Gluurder:

    Wat lees ik nou weer, heb je gebrek aan
    aandacht? Mag ik je er dan even aan herinneren dat je zelf zo nodig aan de andere kant van de aardkloot moest gaan zitten? Maar goed, zal ik je dan ook nog maar een promoveer in je kont stoppen?
    Komt ie hoor, VAN HARTE GEFELICIFLAPSTEERD.
    Tane Ank

  • 04 April 2007 - 19:11

    Mussenhof:

    mooi geluid Teun ook gefeliciteerd door de oudjes hopenlijk ga je dan weer lekker Wij gaan met de Paas een paar weken caravannen en de heup en elleboog van oma op de proef stellen Groetjes en tot horen Opa En OMA

  • 05 April 2007 - 08:41

    Daan:

    het lijkt me duidelijk dat er opeens erg veel gluurders zich aanmelden als kijkers. ik ben benieuwd hoeveel reacties deze pagina gaat krijgen Teunes als het een record is krijgen alle schrijvers een rondje van jou op de pauwenpop, TOCH???

    groeten ...

  • 05 April 2007 - 08:43

    Reactie!!!!:


  • 05 April 2007 - 09:16

    MEGA Gluurder:

    Kijk elke morgen bij het opstarten en elke avond bij het afsluiten van de computer naar je site, dus ik val in de catagorie MEGA Gluurder !!!! Van harte gefeliciteerd met je promotie en zoals je broer als schrijft kijken we uit naar je "rondje" op Pauwepop. Morgen is Koen jarig, die "kleine"jongen wordt al weer 19 jaar, gaat zo maar door hé.
    Douwe is op weg naar Wenen, die is met de paasdagen niet thuis. De boot moet weer gereed gemaakt worden voor de zomerreizen, Wenen - Zwarte Zee en terug.
    Nou Teun veel succes met je nieuwe job en tot gluurders.
    De Tillies


  • 07 April 2007 - 10:55

    Maartpiraat:

    Hier de gluurbuur,
    pannekoek ben weer aan land ws tot begin Mei. vanaf dan gaan we dokken in Rotterdam voor 4 a 5 weken dus dan ook relaxed wachtlopen 3 daagjes op en 6 af...schip ahoy

  • 16 April 2007 - 18:43

    Maartpiraat:

    Nou eindhoven staat op de kaart en hoe de verhalen zijn te veel gevraagd van me want ik ben echt tot. gesloopt.....
    Vrouwen was een 10
    Drank een 10
    Gekkighied 10

    Dus in cijfers uit gedrukt super....
    En ja we zijn weer naam en faam...slaap plaatsen zat dus we kunnen heen als je thuis bent :).

    Gr je maatje en je are maatje krijg je ook de groeten van kolossos ruud groot

  • 21 April 2007 - 17:42

    Druk Druk Druk:

    Ja joh, je kan wel druk zijn maar daarom willen wij evengoed wel alles weten!!Vertel vertel Teun,vertel ons alles.
    MAM

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Teun

Ja weet ik veel, werk al ruim 3 jaar in het buitenland!! Twee en half jaar in Indonesie, 4 maanden in Singapore, 8 maanden in Saudi Arabia en nu in Qatar en ben voor me werk verder nog naar Malaysie, Thailand, Vietnam en Houston geweest dus opzich heb ik al wel een hoop van de wereld gezien op me 23e!! Ben ook nog in Gambia, Engeland, Belgie, Frankrijk, Spanje, Joegoslavie, Tsjechie, Duitsland, en Oostenrijk geweest maar dat was met me ouders op vakantie! Lees de berichten maar als je meer wilt weten over de hoed en de rand! Ciao

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 183
Totaal aantal bezoekers 138811

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: