De zwarte bladzijde... - Reisverslag uit Balikpapan, Indonesië van Teun Hoek - WaarBenJij.nu De zwarte bladzijde... - Reisverslag uit Balikpapan, Indonesië van Teun Hoek - WaarBenJij.nu

De zwarte bladzijde...

Door: Teun van der Hoek

Blijf op de hoogte en volg Teun

20 April 2005 | Indonesië, Balikpapan

Aan alle lezers van mijn pagina.

Via deze weg wil ik laten blijken dat ook ik op de hoogte ben van het overlijden van Nick Hoep en Daan Glas. Ik schrijf dit bericht met de beste bedoelingen en hoop dat niemand het verkeerd opvat. Mijn steun gaat uit naar de Familie en vrienden van Nick en Daan, heel veel sterkte toegewenst in deze zware periode.

Teun van der Hoek

  • 23 April 2005 - 11:03

    Rob:

    Ha die Teun,
    Natuurlijk vat niemand dit verkeerd op. Het wordt alleen maar gewaardeerd dat je je medeleven toont. Ik was met vakantie toen ik het hoorde, maar ging het pas echt beseffen toen ik vrijdagmorgen terugkwam. Ik ben bij beide jongens en ouders geweest en ze waarderen alle steun heel erg, dus ook dat van jou.
    We zijn regelmatig met de jongens bij elkaar en gaan ook geregeld naar de brug. Deze ligt momenteel vol met bloemen en van zowel Nick als Daan staat er een grote foto.

    Ik zou zeggen, heel veel sterkte daar want voor jou zal het ook heel moeilijk zijn. Als er wat is of je wilt ff wat kwijt dan weet je dat je de jongens en meiden en mij altijd kunt bellen of mailen, wat voor jou het makkelijkste is.

    Hou je taai.

  • 23 April 2005 - 15:43

    *rip*:

    R.I.P 19-04 NICK EN DAAN voor altijd in onze herinnering...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Teun

Ja weet ik veel, werk al ruim 3 jaar in het buitenland!! Twee en half jaar in Indonesie, 4 maanden in Singapore, 8 maanden in Saudi Arabia en nu in Qatar en ben voor me werk verder nog naar Malaysie, Thailand, Vietnam en Houston geweest dus opzich heb ik al wel een hoop van de wereld gezien op me 23e!! Ben ook nog in Gambia, Engeland, Belgie, Frankrijk, Spanje, Joegoslavie, Tsjechie, Duitsland, en Oostenrijk geweest maar dat was met me ouders op vakantie! Lees de berichten maar als je meer wilt weten over de hoed en de rand! Ciao

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 377
Totaal aantal bezoekers 138837

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: