Valicantie - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Teun Hoek - WaarBenJij.nu Valicantie - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Teun Hoek - WaarBenJij.nu

Valicantie

Door: Teun van der Hoek

Blijf op de hoogte en volg Teun

28 Augustus 2007 | Singapore, Singapore

Zooww het zit er weer ff op met alle feestjes, bijeenkomsten, toevallige ongeplande festijnen en kneiterharde party's..... Ik kan weer een tijdje aan het werk zonder al te veel gekkigheid en dat is wel fijn want al me spieren doen zeer van het lachen van de afgelopen twee en halve week. Ik begreep dat veel mensen dachten dat ik zou stoppen met me website maar niks is minder waar want wat moet ik anders in me vrije tijd doen?? En aangezien ik wel heel wat mensen in Nederland te vriend wil blijven houden en dat met de email niet zo gemakkelijk lukt schrijf ik maar gewoon door op Teuninolie. zondag avond ben ik weer terug naar Singapore gevlogen waar ik maandag ochtend om 10 uur Nederlandse tijd aankwam (precies 12 uur) de vlucht viel erg mee omdat de stoel naast mij leeg bleef kon ik lekker onderuitgezakt met me benen overdwars slapen en heb dan ook zon 9 uur van de vlucht liggen maffen. Normaal slaap ik maar een uurtje of 6 maarja na zon doodvermoeiende vakantie met pauwepop centraal ben je gewoon helemaal kapot!!

Afgelopen zaterdag avond in de gevel viel ook niet mee na twee dozen flugel raakte de gang er wel een beetje uit!! Zondag was ik dan ook behoorlijk zuiver op de graad en klaar om in een vliegtuig stoel in slaap te vallen. Ik was nog amper aangekomen in Singapore of acuut begon de telefoon als een idioot te rinkelen. Volgens mij waren alle klanten op de hoogte gesteld van mijn Itinerary want het ging wel heel snel ineens maar goed dat terzijde was ik weer veilig en wel aan de andere kant van de wereld geariveerd en nu zit ik zoals gewoonlijk in Singapore te wachten op me nieuwe visum voor Jakarta. Tussentijds besteed ik maar om ff de 344 emails te lezen die ik tijdens me vakantie had ontvangen (viel eigenlijk alles mee want soms krijg ik er wel eens 60 of meer op een dag)

Woensdag avond vlieg ik naar Jakarta (als ik dan me visum heb zoals gepland) om te bekijken wat mijn beste collega Warsono allemaal NIET gedaan heeft in de afgelopen 3 weken.....zal wel weer hilarisch worden daarzo.

Ik kan nu nog wel gaan vertellen wat ik in me vakantie allemaal gedaan heb maar dat lijkt me wat zinloos aangezien jullie er bij waren en dan krijg ik weer te horen dat ik het allemaal al verteld had en dat ik alles twee keer vertel. Bovendien was me vakantie in Wieringerwaard en in zon dorp weet iedereen meestal beter dan jijzelf wat je uitspook of dat wordt tenminste gesugereerd dus ik laat de vakantie voor wat het was.

Jullie horen wel weer van me!!

Greetzz,

Teun Sabel

• 29 Augustus 2007 - 11:22

Heleen:

Zo, dus jij hebt alle feestjes & partijen ingehaald afgelopen vakantie die je hebt moeten missen?

Zeg..en jij ook weer met biertjes in de hand op de foto's he? Ik wil jou niet meer horen over mijn foto's met drank! ;)

Zit je ook al weer op je stekkie? Nou ik krabbel je nog wel even!

xx

• 30 Augustus 2007 - 18:02

Heike:

Dag feestbeest!

Er zijn ook mensen die niet meer zo vaak in WW komen.. Of mensen die gewoon hard aan t werk zijn (lees: suffe trainingen volgen)en graag willen weten wat voor domme dingen je nou weer hebt uitgevroten!:p Geintje!:) Hoop dat je dr van genoten hebt! Lekker geslapen heb je iig wel!:p

Tot krabbels!

Dikke pakkerd! xxx