1 Jarig Jubileum????? - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Teun Hoek - WaarBenJij.nu 1 Jarig Jubileum????? - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Teun Hoek - WaarBenJij.nu

1 Jarig Jubileum?????

Door: Teun van der Hoek

Blijf op de hoogte en volg Teun

15 Februari 2006 | Singapore, Singapore

DUUUUUSSSSSSSS

Was ik weer........

Moet je horen, ik was dus offshore in Thailand maar na drie weken + een week op kantoor in Bangkok was de maand voorbij. Ik was namelijk uitgeleend vanuit Indonesie onder de voorwaarden dat het maximaal een maand zou zijn. Dus ik werd zondag ochtend afgelost en heb de rest van de zondag in Songkhla en Hat Yai uitgehangen. In Hat Yai zijn wat meer plekken waar je kan shoppen enz, maar het verschilt op het oog dan ook niet bijzonder veel van Bangkok (Bangkok is alleen groter en dus nog drukker) Nou zondag avond vloog ik samen met een Canadeese jongen genaamd Peter, terug naar Singapore. Peter had een paar dagen in Songkhla uitgehangen en het feit dat hij slechts een jaar getrouwd was mocht hem er niet van weerhouden al zijn sexuele lusten op de lokale bevolking te botvieren. Vervolgens was hij ook niet te belabberd om mij geduurende de hele terugreis (totaal zon 7uur) alle details nauwkeurig te beschrijven. Aangekomen in het Traders Hotel in Singapore bleek dat er maar 1 kamer beschikbaar was, dus toen sliep ik samen met peter (gelukkig wel in aparte bedden) op dezelfde kamer. Peter vond het schijnbaar nodig om ze kettingzaag af te stellen onder het slapen, en bromde dan ook de hele godganze nacht het hotel binnenste buiten. Goed de volgende dag aangekomen op het kantoor in Singapore ontmoete ik onze nieuwe stageloper Jaap, Jaap was zoals Bas en ik al vreesde totaal aan ze lot overgelaten en was ook aan niemand voorgesteld ofzo. Andy had Jaap de werkplaats in geflikkerd en hem vervolgens maar een beetje aan laten studderen. Op Bas ze verzoek heb ik een tijdje met Jaap in de ronte gelopen, hem het een en ander over het werk vertelt, en ik heb hem ook ff aan Human Recourses voorgesteld. Jaap zit hier al een week maar HR wist niet eens dat hij hier was.........

Goed dat was dus een lekkere eerste indruk, maar Jaap liet zich niet gek maken en werkte vrolijk verder. Gisteren heb ik Jaap mee uit genomen naar Orchard Road, daar heb ik hem alle kroegen en hoerenhuizen (Die ikzelf in mijn eerste dagen ook met grote ogen samen met Andy verkende) laten zien. Jaap had het buitengewoon naar ze zin en ook vandaag was hij er nog helemaal vol van, ook vol van de drank trouwens want een kater met deze hitte valt dan ook niet mee!!!

Vanavond vlieg ik naar Jakarta en dan ga ik morgen ochtend heel vroeg alweer op doorreis naar Zuid Sumatera om daar een electrische installatie over te doen. En dan kom ik vrijdag avond als het goed is terug en anders zaterdag ochtend. Zaterdag middag komen er een zooitje andere geflipte nederlanders me rust verstieren en die gaan dan waarschijnlijk hun eigen lam zuipen aan me zwembad enzo, dus daar kijk ik wel naar uit!!!!!!

Het is ff een kort berichtje deze keer, maar voor jullie het weten zijn er alweer twee en een halve week voorbij en sta ik ook bij jullie voor je poten, om de boel op te zuipen en van jullie gastvrijheid te profiteeren ;-)

Heej Nozems, tot het volgende wortel slinger festijn.... En je moet maar zo denken, beter 1 Teun in Jakarta dan twee in je tuin. Ohja Hoge Teunen vangen veel pint's


Ohja 14 Februarie 2005 kwam ik voor mijn stage aan in Singapore, en het was gisteren 14 Februarie 2006 dus minus mijn maand vakantie is ons contact alleen maar digitaal geweest het afgelopen jaar!!! Time flyes kan ik toch wel zeggen


Teun Sabel ;-)

  • 15 Februari 2006 - 09:19

    Hoi Teun:

    Ik hoop voor Jaap dat hij het net zo naar zijn zin zal hebben als jij.Hij kon vast wel een beetje steun gebruiken na de eerste week.En je hebt hem lekker op weg geholpen begrijp ik.Nu moet je een elektrische installatie over sluiten,dus zal je toch wel opgelet hebben de laatste keer met de elektricien.
    "Kous" stond vandaag in de krant met zijn Rekovit uitdaging.Leuk hoor ik hoop dat het lukt.Daan was het afgelopen weekend ook al in de ban van zijn verre vakantie.En ik tel de dagen (weken )tot jouw thuiskomst.Veel vakantie plezier en tot gauw.
    KUS MAM

  • 15 Februari 2006 - 11:52

    Rob:

    Mooie verhalen weer Teun,

    Ik zit me nu op school helemaal de tering te vervelen . Heb toetsenweek en de toetsen van vandaag stellen dus ff geen flikker voor. Vrijdag Management, is pittig, wordt nog wat. Verder go's everything hier zijn gangetje. Over twee-en-halve week kom je ons dus weer bestoken met je verhalen over Indonesie. Ik heb er zin in.

    Teun, de mazzel en tot over een paar weken.

  • 15 Februari 2006 - 21:23

    Je Nicht Jennifer:

    leuk zon site alles goed heel wat gezoek om je te vinden . je heb het erg naar je zin daar lees ik wel. ons email www.glassies@quicknet.nl

  • 16 Februari 2006 - 11:01

    He Worteltrekker:

    Ga je nou ook al de electricien uithangen?
    Dat zal een mooie klap geven.Blij dat je daar zit hoor, dan houden wij hier nog een beetje prik op de draadjes.
    Verder alles okidoki hier,wens je veel plezier met dat geflipte zooitje.
    Groetjes Tante Ank.

  • 17 Februari 2006 - 10:24

    Mussenhof:

    Hoi Teun Mooie berichten uit Indonesie Jij bent nu gauw aan vakantie toe en wij hopen je met die tijd ook weer te zien maak met je familie een fijne vakantie en tot ziens Opa En Oma

  • 17 Februari 2006 - 17:41

    TS. V.Buuren:

    ha die teun tijd niet gesproken of gelezen ,druk druk druk met uitgaan enz ik hou het kort ik spreek je over 2 weken wel in w waard .... later

  • 18 Februari 2006 - 17:49

    Rob:

    Teun, ff snel een berichtje: Ben aangenomen bij Club Med, dus ik raak van de zomer wederom naar het buitenland, alleen dit keer verder dan België, dat gegarandeerd.
    Spreek je volgende week, veel plezier en een prettige vakantie natuurlijk.

    Joe!

    Rob.

  • 18 Februari 2006 - 21:20

    Hey Tony:

    zorg je wel dat er flink wat te zupen is in dat pand van je als ik straks aankom barst ik vast van de dorst wantb zo'n vliegtuig biedt ook niet veel luxe ('t is ook geen S40 natuurlijk)he ouwe pik zie je gauw groeten je geflipte broeder

  • 20 Februari 2006 - 15:41

    Alice V Ooy:

    Hai Teun,
    Wat leuk dat je vader en Daan komen,he. Nou ze zijn al onderweg naar je. Ze zijn gesignaleerd dat ze Wieringerwaard uirreden. (16.00 uur) Dus de Visa is uiteindelijk toch nog gelukt, denk ik.
    Wij spreken elkaar weer als je in de Wieringerwaard bent. Ik wens je veel plezier.

    Groetjes Alice en tot gauw.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Teun

Ja weet ik veel, werk al ruim 3 jaar in het buitenland!! Twee en half jaar in Indonesie, 4 maanden in Singapore, 8 maanden in Saudi Arabia en nu in Qatar en ben voor me werk verder nog naar Malaysie, Thailand, Vietnam en Houston geweest dus opzich heb ik al wel een hoop van de wereld gezien op me 23e!! Ben ook nog in Gambia, Engeland, Belgie, Frankrijk, Spanje, Joegoslavie, Tsjechie, Duitsland, en Oostenrijk geweest maar dat was met me ouders op vakantie! Lees de berichten maar als je meer wilt weten over de hoed en de rand! Ciao

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 237
Totaal aantal bezoekers 138811

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: