Doeiii - Reisverslag uit Balikpapan, Indonesië van Teun Hoek - WaarBenJij.nu Doeiii - Reisverslag uit Balikpapan, Indonesië van Teun Hoek - WaarBenJij.nu

Doeiii

Door: Teun van der Hoek

Blijf op de hoogte en volg Teun

23 Mei 2005 | Indonesië, Balikpapan

Ik ga naar vietnam voor een paar weken

gr Teun

• 23 Mei 2005 - 09:45

Je Pa:

Teun heeeeeel veeeeeel plezier daar en geef je ogen goed de kost.
    Groeten van ons. Tot later.

• 23 Mei 2005 - 13:08

Heleen.:

Kort maar krachtig!
    Have fun!

gr.

• 23 Mei 2005 - 13:14

Tante Ank:

Kijk je wel een beetje uit bij die padjakkers?
    Groetjes van ons allemaal.

• 23 Mei 2005 - 17:48

Mam:

Het was een super deun. Ik lees je weer.

Doeiii!!!

• 24 Mei 2005 - 06:33

Teun Van Der Hoek:

Ga nu al weg ik had in de loop van de week verwacht, maar ik vlieg om drie uur naar Ho Chi Min (als je het zo schrijf????) Ik zou zeggen tot over een paar weken want ik zal wel een tijdje niks meer van me laten kunnen horen

Teun

• 24 Mei 2005 - 08:31

Thirza:

heel veel plezier in Vietnam!! En tot spreeks dan weer.
    kuss

• 24 Mei 2005 - 09:43

Tom Vb:

het was weer een allemachtige goede kermis

• 24 Mei 2005 - 10:41

Tom:

Heel veel plezier in Vietnam! Laat ons wel wat foto's zien hè als je weer op het net kan! Groetjes en ik spreek je.

• 24 Mei 2005 - 14:50

Opa En Oma . Hoek:

Teun geef je ogen goed de kost groetn van de oudjes.

• 25 Mei 2005 - 08:05

De Tillies:

Hey globetrotter, heel veel (werk)plezier daar, kijk goed rond dan kunnen we bij je terugkomst weer van je verhalen genieten.Groetjes van Koen en "tante" Gerda. (de rest is weer vertrokken)

• 25 Mei 2005 - 10:40

Loempiasauss:

Uit goede bron hebke vernomen dat ze daar veel uitstekende loepmia's maken, met vooral veel SAMBAL BAI!!!!

• 25 Mei 2005 - 18:37

GOoOodmorning Vietnam!:

vietnam here he come.....!

• 26 Mei 2005 - 10:09

Rob:

Nou dat doe je goed.
    Eet niet teveel vietnamese loempia's zou ik zeggen.

We horen weer van je.

• 27 Mei 2005 - 12:37

Mussenhof 24:

Hallo globetrotter Goede reis en veel plezier Wij horen graag weer van je. groetjes opa en oma