Tjap Tjoi Thailand - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Teun Hoek - WaarBenJij.nu Tjap Tjoi Thailand - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Teun Hoek - WaarBenJij.nu

Tjap Tjoi Thailand

Door: Teun van der Hoek

Blijf op de hoogte en volg Teun

15 Januari 2006 | Thailand, Bangkok

ZOOO daar was ik weer,

En met alweer puur zon verhaal om maar ff uit de doeken te doen hoe het er hier aan toe kan gaan in Bangkok.

Nu het ging als volgt, nadat ik vorige week me verhaal goed en wel op me webpagina had geplaatst werd ik gebeld door Bas met het vriendelijke verzoek of ik een tijdje in Thailand zou willen assisteeren. Nou dat klonk allemaal lang niet beroerd, het was de bedoeling dat ik een tijdje op kantoor zou gaan helpen, en dan zou ik ook nog een tijdje offshore gaan werken in Thailand. Dus ik stemde in en na wat gekloot met Visa's stapte ik afgelopen donderdag dan ook in het vliegtuig vanuit Jakarta rechtstreeks naar Bangkok, dit is drie uur vliegen en aangzien ik heus geen hekel aan vliegen heb kwam dit me wel goed uit :-( Nou in Bangkok werd ik door een jongen opgepikt en die bracht me naar mijn hotel (het was al 6uur geweest dus naar kantoor was onnodig) Me hotel kamer was prima en lekker luxe, de volgende dag na ff goed geslapen te hebben ging ik smorgens naar kantoor. Daar heb ik gewoon me werk gedaan en het is wel leerzaam om eens te zien hoe andere regio's werken, en wat er gaande is. Savonds om 6uur ging ik samen met Martin (mijn baas hier en hij is zeg maar wat Bas is in Indonesie, alleen is Martin dit van Vietnam, Thailand, en Brunei) naar de kroeg. Nou daar kwam ik nog een oude bekende tegen en Martin update me eventjes over alle roddels binnen ons bedrijf en ook over alles wat er fout gaat of staat te gaan bij andere bedrijven. Daarna gingen we naar de volgende bar, en bij binnenkomst viel me bek op straat van verbazing, er werkte namelijk in die kroeg drie keer zo veel serveerster als dat er klanten waren. Na een uurtje zitten en een heerlijke maaltijd gegeten te hebben, vertelde Martin me dat de meiden in die kroeg helemaal niet zo goeed waren in serveeren maar wel buitengewone andere kwaliteiten hadden. ik citeer Martin: Boy those girls are all f*cking Machines. Nou daarna waggelde we weer door naar de volgende bar, dit was een bar waar Martin niet te vaak kwam maar het was wel het bekijken waard en daar had hij inderdaad gelijk in, want bekeeken werden wel!!!!! Ik ging zitten naast Martin en er gaan gewoon 13 (nauwkeurig geteld!!!) beeldschone Thaipoppen voor onze neus staan met een blik van WIE KIES JE VOOR VANAVOND???? Nou de rest van de avond hebben we nog wat kroegen bezocht en ik zal niet te veel in details treden, maar Thailand heeft een bepaalde reputatie en die hebben ze niet voor niks en dat heb ik aan den lijve ondervonden ;-)

De volgende dag zou ik samen met Martin verder op verkenning gaan, maar hij had het nogal druk met verschillende dingen thuis dus hij belde af. Ik besloot eens een rondje buiten het hotel te maken en op deze manier uit te vinden of mijn reukvermogen voor drank geile vrouwen nog goed was, helaas was ik verkouden en zo kwam ik op de volgende plekken, een thaise voetmassage 1uur voor 4 dollar (als je dat gedaan hebt voel je je echt als een koning) Een shopping centrum waar alles lekker goedkoop was, maar waar het ook stikte van de chagerijnige koppen van de expat vrouwen die hun minderwaardigheids complex aan het weg shoppen waren.

Dit zal ik ff uitleggen, met al die mooie thaise vrouwen ben je als blanke vrouw niet snel meer interresant, dit frustreet deze koeien natuurlijk en daarom gaan ze dure kleding kopen van grote bekende merken als Chanel en Armani om die dikke reet af te dekken......

Nou na een tijdje in dit gebouw met de inhoud van 6 keer bijenkorf rond gelopen te hebben, vond ik mijn weg terug naar het hotel waar het bedrijf mij een paar biertjes op het terras beneden betaalde (Martin had me gezegd alle kosten van het hotel op me kamer nummer te zetten en dan zou het bedrijf dat betalen als dank voor mijn inzet om meteen naar Thailand te vliegen) Nou Daarna Sushi eten en toen kon ik mezelf evengoed niet tegehouden om iets meer van het nachtleven te verkennen, nu wil het dat precies 1 straat achter het hotel gevuld is met kroegen en het nachtleven bruist daar wel zo gigantisch!!! Dus ik ga de eerste kroeg binnen en zit een tijdje te ouwehoeren erg gezellig maar na 2 uur was het wel tijd om wat meer te zien. Ik loop de straat af sla de proppers van me lijf en hoor goeie muziek uit 1 zon deur komen, ik loop naar binnen en schrok me dood!!! Staan er ineens twaalf vrouwen (in een oogopslag geteld) naakt op de bar, en daaromheen staan allemaal banken die als het ware een tribune voor stellen. Nou daar was ik niet helemaal op voorbereid en dus ging ik op doorreis naar de volgende kroeg, opnieuw hetzelfde laken en pak maar de volgende deur die ik opende leide mij naar een gezellige bar gevuld met engelse en daar heb ik het tot half 12 uitgehouden.

Vandaag pikte Martin mij op uit het hotel en hebben we heel wat kroegen bezocht, maar alles was stil en Martin was moe en zodoende zit ik nu weer in het hotel. Ik ga nog een beetje tv kijken en nog wat kleine inkopen hier beneden in de straat doen, en dan kan ik morgen weer met een frisse harses te werk. Ik hoor jullie denken die smoel van jouw heb er nog nooit fris uitgezien, maar daar antwoord ik dan als volgt op: IK HOEF ER NIET FRIS UIT TE ZIEN WANT HIER SCOOR JE TOCH WEL HAHAHAAHAHAHAHAAA......................

Nou tot nu toe was me enige minpunt hier dat ik me hotel verblijf moest verlengen, en vervolgens plaatsen ze me in een andere kamer, dit was niet het ergste maar deze kamer had geen twee persoons bed. Dus ik vertelde dit tegen Martin en die was meteen zo afgezeken dat ik morgen naar een ander en verhuis. Dus ik zal zien hoe dat er uit ziet en hoe het bevalt.

Tot zover lijkt het mischien voor jullie alsof ik niks dan feesten doe, maar toevallig kwam ik hier aan voor het weekend en dat is de reden dat ik zon relaxt begin had.......

Ik houd jullie op de hoogte van mijn streeken en misstappen hier en dan hoop ik maar dat jullie van dat geouwehoer genieten.

Groeten en tot LATERZZZZZZ

Teun Sabel;-)

  • 15 Januari 2006 - 09:37

    Elly:

    Ik begrijp dat jij wel weer hersteld bent! Zo te horen ben je weer helemaal de oude en geniet je weer op en top. Kijk wel uit voor de dingen die tot prachtige boeken en films hebben geleid, ofwel laat je bagage niet ombeheerd achter en check het voor vertrek. Daar dankt Bangkok nou eenmaal zijn slechte naam aan. Fijn dat je nu weer lekker gaat, houden zo, geniet van alles wat je tegen komt.
    Groetjes en een dikke zoen.

  • 15 Januari 2006 - 09:43

    Mussenhof:

    Hoi Teun Dit is toch weer een belevenis Prachtig verhaal Wij zijn gisteravond met Frans en Anja Dirk en je Moeder En Jan en Ank wezen wokken in Wieringerwerf Prachtige avond gehad Het is nu Zondagochtend en prachtig weer maar koud Verder geen nieuws en de groeten van het ouwe zoodje

  • 15 Januari 2006 - 15:54

    Teunemans:

    12 naakte vrouwen op de bar en dan maak jij dat je weg komt? Verder alles wel goed met je?
    Wij zijn weze wokken met het ouwe zoodje heel lekkel en gezellig.
    Neef Pieter heeft een baan en gaat vanaf 1 februari beginnen in de oceanografische meetapparatuur, boeie? ja precies Boeien die o.a. de golfslag meten.Liggen over de hele wereld en kunnen bijvoorbeeld tsunamies voorspellen. O ja? Ja!
    Nou dit wordt een potje slap gelul verder, dus toedels maar weer.
    Tante Ank.

  • 16 Januari 2006 - 08:29

    Hee Stamkonijn:

    Wat is dat nou een beetje onze reputatie naar de klote helpen ze had ze gewoon alle 12 moeten "doen"!!!
    noujah dat trekken we wel weer recht als ik in Indonesie ben denk;) Ik heb d'r zin an (At your service) haha maar ik ben wel retebenieuwd naar al die kroegen en people'tjes waar jij mee werkt.
    ik zou zeggen Als de l*llen in de houding staan slaat men d'r hard op. gegroet je Broer

  • 16 Januari 2006 - 13:10

    Je Moeder:

    Jij kan soms zo verstandig zijn,en dat is niet bij de knijne af.Verbazend is het dan wel dat je behoorlijk onfris schijnt te kunnen scoren??Nou ja als je maar lol hebt!
    En Bangkok is dus echt TOP begrijp ik van je.Nou hier is alles ook nog okee,het bureautje is rustig in elkaar gezet en het ziet er netjes uit.Het is hier momenteel gezond koud,dus de "sneeuwballen"zijn nog steeds niet weg.Het zal bij jou wel ff behaaglijker zijn. dag teun ,het beste maar weer .
    Dikke kus mam

  • 16 Januari 2006 - 21:21

    Rob:

    Zo... het werd weer eens tijd voor wat nieuws zeker? Jakarta gehad, vliegt ie naar Bangkok. Had eigenlijk verwacht dat je wel in één of ander aftands visdorp was terechtgekomen waar geen fuck te beleven was en waar het wiel nog niet was uitgevonden. Ik gisteren druk gehad op de vakantiebeurs. De hele dag blij kijken en mensen vriendelijk te woord staan en zo nu en dan nog wat verkopen ook. Je vult je dat er weer me laten we zeggen.
    Goed, heb je net een uitebreide e-mail gestuurd dus zal verder me klep houden. Succes daar en we horen weer van je: Als je nog om grappen verlegen zit (kleine kans) vraag aan je collega wat de hoofdstad van Thailand is, sla hem in z'n ballen en zeg: Bang-Cock!

    Joe!

  • 16 Januari 2006 - 21:37

    Rob:

    één zin is volgens mij niet helemaal duidelijk overgekomen zie ik. "Je vult je dag er weer mee" lijkt me beter.

  • 26 Januari 2006 - 10:05

    Mam:

    He poepie ,waar zit je nou? Ben je druk?Er zal toch wel een internet verbinding op dat rig zijn?Nou knul ik blijf je zoeken want ik word al weer een beetje onrustig in mijn lijf.Kus mam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Teun

Ja weet ik veel, werk al ruim 3 jaar in het buitenland!! Twee en half jaar in Indonesie, 4 maanden in Singapore, 8 maanden in Saudi Arabia en nu in Qatar en ben voor me werk verder nog naar Malaysie, Thailand, Vietnam en Houston geweest dus opzich heb ik al wel een hoop van de wereld gezien op me 23e!! Ben ook nog in Gambia, Engeland, Belgie, Frankrijk, Spanje, Joegoslavie, Tsjechie, Duitsland, en Oostenrijk geweest maar dat was met me ouders op vakantie! Lees de berichten maar als je meer wilt weten over de hoed en de rand! Ciao

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 303
Totaal aantal bezoekers 138868

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: