Sporten en Zuipen, wereldwijd een combinatie!!!!! - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Teun Hoek - WaarBenJij.nu Sporten en Zuipen, wereldwijd een combinatie!!!!! - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Teun Hoek - WaarBenJij.nu

Sporten en Zuipen, wereldwijd een combinatie!!!!!

Door: Teun van der Hoek

Blijf op de hoogte en volg Teun

17 Mei 2006 | Indonesië, Batavia

Na een toch wat regenachtige periode, is dan nu eindelijk weer echt zomer. Met een 35 graden overdag en 25 graden snachts is het weer geweldig weer om de airco goed op te stoken. Lekker verkouden in de auto van die koele bries die de hele godganse dag in je gezicht blaast.

Maar dat dan terzijde verder gaat het lekker, veel werk, althans ik heb het nog nooit zo druk gehad. Bas zegt dat ik nu officieel ben aangewezen op het multitasken (oftewel alles tegelijk probeeren te doen. Ik begin het al aardig onder de knie te krijgen moet ik zeggen, als je kan smsen telefoneeren en emailen in hetzelfde moment, dan kom je in principe op het punt, dat je meer handen nodig hebt......... ik heb soms wel een derde been, maar geen extra hand helaas. Ik vraag me af wat er vaker van pas komt ;-)

Afgelopen weken was ik enkele keren naar de kroeg geweest, vlak na het werk. Niet zo nodig om te drinken maar meer om ff me klanten te zien, en op de hoogte te raken van nieuwe roddels in de olie industrie. Ik had er wel heel wat roddels gehoord en ook wel interresante dingen. Bas had daarom gezegd dat ik me bonnetjes maar op me onkosten vergoeding van de zaak moest zetten. Kijk dat zijn nog eens regelingen zuipen op kosten van de zaak, uiteindelijk komt het evengoed altijd wel uit 1 portemenee, maar het geeft een goed gevoel moet ik zeggen :-)

Ik heb een nieuwe calender van Bugils bar, die zal ik wel mee naar huis nemen in Augustus. Op die calender staan allemaal foto’s van meiden die in Bugils bar werken, om nog maar ff aan te tonen hoe ontzettend ik het hier getroffen heb!!!!!

Ik had van Bas de opdracht gekregen om meer gebruik van me zwembad te maken hierzo, ik heb er namelijk al zeker 5 keer ingelegen sinds ik her 6 maanden terug ben ingetrokken........ Dus ik dacht vandaag na het werk (het was 6 uur en het schemerde al) ik ga ff zwemmen, het water was nog lekker warm dus daar geen zorgen over. Ik zwem drie keer op en neer, wordt aangevallen door een vleermuis!!!!! Dus ik duik onder water om die miniatuur Batman ff te snel af te zijn. Nou toen zag ik hem ff niet meer, maar ja twee baantjes later kwam ie opnieuw op me af gefladert. Je snapt het wel ik ben wel weer ff uitgezwommen totdat dat beest dood is :-(

Nou afgelopen week was toch mooi, ineens kreeg ik een emailtje van een totaal onbekend iemand (dat gebeurt wel vaker maar het was de inhoud die me deed twijfelen)

Hi guy’s don’t forget we have a game on Saturday, kick off at 16:00

Dus ik graaf in me geheugen want ik snapte er geen fuck van, tot ik me herinnerde dat ik me eigen 10 dagen daarvoor had opgegeven voor het Bugils soccer team. Bas had tegen de coatch van Bugils gezegd dat ik wel mee wou doen...... Ik denk jij maak hem ook wil ik dat wel, maar die gedachten was gauw vervlogen. De uitreiking begon namelijk!!!!!!
Het was het einde van het seizoen en daarom werden er prijzen uitgereikt, en dat ging als volgt.
Luidruchtigste suporter: Lindsay, iedereen gillen, Lindsay klimt op het podium en krijgt twee Tequila aangegeven die ze in een oogopslag naar binnen klapt.

Meeste borrels voor en na de wedstrijd: Neil, een gozer van ongeveer eind 20 loopt het podium op en krijgt ook twee Tequila aangereikt en natuurlijk iedereen gillen.

Meeste borrels tijdens de wedstrijd: een jongen genaamd Ray stapt ook het podium op en wederom het Tequila fenomeen.

Nou je snapt hem dat ging gewoon zo door totdat ieder teamlid een bepaalde titel had gehad. DUS IK SCHRIJF ME IN............. En toen kreeg ik dus die email afgelopen vrijdag.

Ik moest zaterdag eigenlijk naar de bruiloft van onze nieuwe accountant in Jakarta, maar het voetballen leek me toch ff leuker, ipv met me collega Warsono naar een bruiloft. Ik smorgens naar kantoor, smiddags om twee uur met een rotgang naar het grootste shopping center van Jakarta. Ik koop voetbal schoenen, sokken, scheen beschermers, en was 40 euro verder (wel merk spul, geen okkimokie) Ik denk in Nederland kost ditzelfde setje 150 euro................. Ja het zal wel in het verschepen zitten ofzo ;-)
Daarna snel door naar het voetbal veld, kom ik me daar toch bij een gigantisch stadion aan, ik zeg tegen Yussuf weet je zeker dat het hier is??? Ja hij wist het zeker. Nou van het voetballen kwam niks terecht, want de tegenpartij moest het stadion boeken en die hadden dat schijnbaar niet goed geregeld.

Dus wij met ze allen naar Cazbar, das ook van de eigenaar van Bugils, en wij daar meedoen met wijnproeven en je kreeg er kaas bij. 15 Euro betalen en dan kon je er van6 tot negen vol tegen aan met het proeven.......... Normaal spuug je het uit, maar dat was ik vergeten en raakte om 11uur met een stuk in me reet naar huis.

Afijn ik zit op voetbal, en het is goed bevallen, en de meeste jongens zijn ook nog in de 20, dus ik denk dat het wel leuk wordt om daar bij te zitten. Zaterdag hebben we mischien een toernooi, met een tap lags de zijlijn.

Nou ik ga weer ff wat beters doen want dit verhaal duurt alweer een tijdje en me perkament is bijna vol.

Laterzzzz
Teun Sabel ;-)

  • 17 Mei 2006 - 08:44

    Hey Teun:

    wat kan je het toch allemaal mooi vertellen. leuk dat je op voetbal zit. ben benieuwd wat je er van bak. als het net zo makkelijk gaat als het scorren met pauw.p, dan komt het wel goed!! ik ben aan het solliciteren. en het bijna me exame. verders gaat het prima. doe redelijk mijn best om een beetje aan de alcohol te wennen. dat voor de aankomende party's. dan moet ik natuurlijk niet achteruit naar huis. want huis is nu een stuk verder. nou is me het laatst toch ook gelukt om een meter voor de wc alle wanden te besmeuren. en daarbij moet ik zeggen dat ik er van heb geleerd en dat het met de kermis niet zal gebeuren. want dan moet ik nog zo'n eind fietsen. dan ben je thuis wel weer nuchter. ef en bren hadden laatst een leuk idee. we gaan op de fiets naar kous zijn verjaardag. vanaf winkel dus. nou de terug weg hebben we er een uur en een kwartier over gedaan. mijn hemel!! geen pretje voor iemand die al 2 jaar in haar auto stapt. genoeg geauwehoert.
    toedels :-)

  • 17 Mei 2006 - 19:15

    Hey Sportman:

    Das mooi jongen,sport!Vooral met het oog op het komende W.K.Als je toch nog een oranje outfit wil dan hoor ik het wel.Hier is het ook nog steeds mooi weer,en wij spugen de wijn ook niet uit.Verder ben ik druk met mijn werk,en Dirk zit voorlopig lekker dicht bij huis.(Breezand)Rob is vertrokken en heeft geen tijd om te schrijven,ik kijk iedere dag ff.Ben blij dat jij ook weer lekker ga en altijd blij je te lezen.Tot gauw,je mams

  • 17 Mei 2006 - 19:36

    Jennifer:

    ha die teun ben je al gescout voor het team in jakarta want met die merk schoenen zal je wel mooie trukjes kunnen doen .en met bonfire kun je wel in conditie komen .dacht je ook niet nou heel veel succes daar en hoor je nog wel later groetjes jennifer

  • 18 Mei 2006 - 12:40

    Jolien:

    california 18e
    Hi seth,

    eindelijk mooi weer!! het lijkt idd wel summer..:):)

    nog tien weken zien we je weer..

    dikke doei!!

    from the oc

  • 21 Mei 2006 - 12:06

    Daan:

    Hey drankorgel als ik het zo hoor is het een voetbalclub naar je hart of beter gezegd LEVER!! wat zal jij weer een conditie krijgen als je weer gaat sporten. anyways om ff terug te komen op die Bugils calender denk jij niet dat die meiden het daar volkomen terecht vinden als je ook een kalender meeneemt voor je fijne broer ik heb nog geen een en ik weet ongeveer welke meiden er op staan haha.
    verder gaat t hier wel redelijk, zit nou in Oirschot is echt een onwijze geitenbende maar ja, gewoon blijven ademen dan komt t vast wel weer goed. ik heb zin in de zomer Ania komt waarschijnlijk over niet al te lange tijd hier naartoe dus dat is ook wel fijn.

    verder heb ik eigenlijk geen nieuws meer maar je hoort wel weer van me groetjes je Broer.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Teun

Ja weet ik veel, werk al ruim 3 jaar in het buitenland!! Twee en half jaar in Indonesie, 4 maanden in Singapore, 8 maanden in Saudi Arabia en nu in Qatar en ben voor me werk verder nog naar Malaysie, Thailand, Vietnam en Houston geweest dus opzich heb ik al wel een hoop van de wereld gezien op me 23e!! Ben ook nog in Gambia, Engeland, Belgie, Frankrijk, Spanje, Joegoslavie, Tsjechie, Duitsland, en Oostenrijk geweest maar dat was met me ouders op vakantie! Lees de berichten maar als je meer wilt weten over de hoed en de rand! Ciao

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 228
Totaal aantal bezoekers 138868

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: