Top dag......................... - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Teun Hoek - WaarBenJij.nu Top dag......................... - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Teun Hoek - WaarBenJij.nu

Top dag.........................

Door: Teun van der Hoek

Blijf op de hoogte en volg Teun

29 Juli 2006 | Indonesië, Batavia

Ja hij gaat heerlijk, godsamme wat heb ik het lekker naar me zin ;-( of mischien toch ff niet helemaal meer??

Ik was dus van Balikpapan naar Jakarta gegaan, nou daar weer terug in het kantoor werk. Warsono was weer in topvorm, volgens mij vergeet die jongen alles wat hij ooit geleerd heeft, zodra die ook maar het vermoeden heeft dat ik iets weet dan vergeet hij het maar automatisch..... en das heel vermoeiend moet ik zeggen. Volgens Bas doet die jongen gewoon automatisch of hij het niet weet, en dan vraagt hij het altijd maar aan mij, in het geval dat er dan iets fout gaat kan hij altijd zeggen, dat ik zei dat het zo moest, oftewel hij probeert zich achter me te verschuilen.

Nou toen kreeg ik dus de opdracht om het tweede gedeelte van het GROTE..... BP project op papier te zetten, dus ik ging wederom, zeer welwillend en nog meer onwetend aan de slag. Bas had een idee om me te helepen (aangezien die zelf niet uit Balikpapan weg kon) Ik zou naar Singapore vliegen om daar samen met Jerrod en George dit papierwerk in elkaar te flansen. Nou in Singapore aangekomen was Jerrod net ze tas aan het inpakken om vervolgens maar ff naar Sydney te vliegen, Jerrod bedankt ;-/

Nou Jerrod zou maar voor 2 dagen weg zijn, maar in de tussentijd zat ik wel met George die fladrol uit Aberdeen opgescheept!! Dus die ezel begon meteen te klagen dat er niemand was om HEM te helpen, ja bokkelul (dacht ik bijmezelf) jij ben hier juist omdat je zogenaamnd gespecialiseert ben in deze flauwekul. Ik ben hier omdat ik geen idee heb waar ik eigenlijk moet beginnen. Dus ja dan maar ff met Bas bellen, en hij mij in grote lijnen uitleggen hoe ik moest beginnen, en zo ben ik dus al twee dagen aan de gang om op goed geluk alle kosten voor dit project te verzinnen.

De complete waarde van dit hele gebeuren is maar rond de 5 miljoen dollar, dus dat schuif je dan als bedrijf gewoon ff op een jongen van 21 af..........das hier schijnbaar heel gewoon??? RARE JONGENS DIE ROMEINEN!!!!!!!!!!!!!!!!

Maar al met al komt die KUT George me al de strot uit, hij heeft de hele tijd 1 zin die hij maar blijft herhalen: I am confused, dat is volgens mij waar hij smorgens al mee wakker wordt. Als hij in de spiegel kijkt denkt ie dat, als hij naar ze mes en vork kijkt voor het ontbijt denkt ie dat, als ie ze auto moet starten denkt ie dat, en als ie ze vrouw aankijkt denkt ie het waarschijnlijk ook!! I am Confused?????

Nu zou ik ook in de war raken als ik in de spiegel keek en je heb de harses van Ernie uit sesamstraat, het is net een beschimmelde sinaasappel!!

Ondertussen is me moeders en Dirk onderweg naar Jakarta, maar ik zal daar voorlopig dus nog niet zijn. Want hier is iedereen tot maandag op vakantie, dus dan kunnen we pas officieel aan dit BP verhaal beginnen. Lekker ideaal dus, Bas vliegt dinsdag aan het einde van de dag hier naar toe, en dan kunnen we de laatste cijfers inschatten (hoop ik) en met een beetje mazzel vlieg ik dan woensdag avond naar Jakarta. In de tussentijd zal me moeder en Dirk een beetje met Yusuf in de ronte racen. In principe moet Yusuf om verschillende reden bij kantoor blijven, geduurende kantoor uren, maar Bas is wel zo vriendelijk geweest om yusuf acuut van al ze andere verplichtingen te ontdoen ter compensatie voor het feit dat ik nu in Singapore vast zit.

Nou goed dat was het wel weer ff, ik zal voorlopig wel ff niet meer op me website schrijven aangezien ik dus bijna op vakantie naar Nederland ga!!!!

Groeten

Teun Sabel Tasman ;-)

• 29 Juli 2006 - 09:37

Tom Met De G:

Hey Teuntje! Weer een mooi verhaal om te lezen!Hier gaat ook alles lekker..nogal warm de afgelopen tijd en zeker een groot feest met de polderse kermis. Beetje bij beetje begint ons huis vorm te krijgen dus moet je zeker binnenkort komen kijken!Het bier staat koud! Groetjes Tom

• 29 Juli 2006 - 11:33

Ha Die Teun,:

Je klinkt wat obstinaat, maar de laatste loodjes wegen altijd het zwaarst, houd het hoofd koel en de keel gesmeerd dan houd je het 't langste vol.
    Het blijft natuurlijk de verantwoordelijkheid van Bas, dus die zal je er door moeten scheuren, zoals bij alles wat je nog niet eerder deed.
    Vergeet niet: wat je niet kent, dat kun je niet. They cannot blame you!
    Wij gaan je zien op Schiphol, houd je tot die tijd nog ff goed en blijf ook de leuke dingen om je heen zien!
    Groetjes, Elly

• 30 Juli 2006 - 13:28

Daan Met B Van Broer:

Hey lobbessie alles gaat dus echt gesmeerd ik vraag me af of er nog meer dingen zijn waar George `confused`over kan zijn. vast wel.
    ik ga straks me laatste weekje vakantie in en dan moet ik weer aan de bak volgend weekend hebben we popweekend in Schagen en het weekend daarop Pauwenpop hehe daar heb ik dus echt wel effe lekker zin in he, we gaan zuipen als debielen en feesten als beesten dus dat beloofd wat te worden.
    ik kreeg vanmorgen een sms van Dirk en mama dat ze goed aangekomen waren en dat ze al in je zwembad lagen ze zouden ook nog effe naar je stamkroeg en tot nu toe ging alles daar prima. dus maak je niet druk mama heeft de laatste tijd zo´n beetje alle boeken over Jakarta en resterend Indonesie wel gelezen dus die weet zat te bedenken van de dingen die ze zou willen zien aldaar.
    ik zeg veel suc6 met je miljoenen contract ik als Groote Broer met een grote G ben best wel een beetje trots dat je dit soort dingen al in je schoenen krijgt.

ik zeg de ballen en we zien elkaar over 2 weken

• 30 Juli 2006 - 15:37

Mussenhof:

Hallo verkoper vanmorgen je brief met plezier gelezen Hopen spoedig wat over het resultaat te horen van je handeltje Als het lukt ga je misscien wel voor je eigen beginnen Wij hopen dat je straks met Dirk en je moeder een prachtige vakantie maakt en wensen je veel plezier Opa en Oma

• 02 Augustus 2006 - 08:34

Heleen.:

Eej teun...! Wat 'n motiverend begin! Jij komt er vast wel bovenop! Ik heb ondertussen 'n huisje voor Rob & mij gevonden en ben dus heel erg hard aan 't schoonmaken, klussen & inrichten. De ouders van Rob waren laatst ook meehelpen & ik hoorde dat je 'n goed vooruitzicht heb dat je moeder langs komt! Gezellig...maak er 'n leuke tijd van! Je moeder had er geloof ik ook wel oren naar!

Als je nog 'ns van plan bent om in NL te komen ben je van harte welkom bij huize 'Tilstra & Teeken' hoor! ;)

Liefs heleen.

• 19 November 2006 - 19:08

An, Eef & Mar:

Hey beunemans! alles best denk, hier ook. mooi aan het feesten hier en daar, af en toe ff naar school/werk enzo. bren&von vermaken zich opperbest, maar dat heb je gelezn dachte we. tot ziens dan maar he.. houwdoeeh!!