Waar ben ik nou weer aan begonnen....... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Teun Hoek - WaarBenJij.nu Waar ben ik nou weer aan begonnen....... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Teun Hoek - WaarBenJij.nu

Waar ben ik nou weer aan begonnen.......

Door: Teun van der Hoek

Blijf op de hoogte en volg Teun

21 Maart 2006 | Nederland, Amsterdam

Ja luisters eens, of beter gezegd lees eens.

Na drie weken vakantie (1 in Indonesie, en twee in Nederland) wordt het wel weer eens tijd om aan het werk te gaan. Weg van de feestjes het overvloedige eten en drinken, de domme grappen en zinloze uitsloverij (al kwam dit laatste vooral van mijn kant)

Nou ik ben nu dus in Singapore en ik zit weer te wachten op me visum, die eigenlijk vandaag aan het einde van de dag wel gereed zou moeten zijn, en dan vlieg ik morgen door naar Jakarta. In de tussentijd ben ik me hier nu aan het voorbereiden op een vergadering die ik aankomende donderdag in Jakarta moet bijwonen, om er zeker van te zijn dat me collega's geen domme dingen zeggen, en dat alle nuttige informatie ook daadwerkelijk opgeschreven wordt. Dan lijkt het er op dat ik begin april naar Balikpapan ga voor 2 weken om daar weer een installatie van nieuwe machines te doen, daar heb ik opzich wel zin in en ik denk dat het ook wel interresant zal worden. 1 ding is zeker en dat is dat ik in die twee weken geen tijd heb om te emailen of wat dan ook.

Verder was me vliegreis wel goed verlopen ik heb ongeveer 6uur geslapen en toen ik wakker werd had ik nog maar 2 uurtjes te gaan. Alleen kwamen we toen nog ff in een tropische regenbui en het vliegtuig flikkerde acuut 30 meter naar beneden, gelukkig had de piloot ook geen zin in die turbulentie en hij vloog dan ook maar verder om het front heen. We kwamen 10 min eerder aan dan verwacht en dat scheelde natuurlijk wel een hele ruk op een vlucht van ruim 12 uur ;-)

Verder wou ik natuurlijk nog wel ff die jongens bedanken, want vond het wel leuk dat ze op zondag nog ff langskwamen om afscheid te nemen. Iedereen van wie ik geen afscheid heb kunnen nemen heeft ff pech gehad, helaas ik was twee weken thuis en ik had het gewoon druk, te druk om iedereen te bezoeken en vriendelijk afscheid te komen nemen!!!!

Ik ga nu straks maar ff overleggen met me baas dat ik met pauwepop weer thuis wil zijn, en ik ben zeer benieuwd hoe hij dat gaat opnemen!!!!

Ik houd het ff kort want ik heb de meeste van jullie immers 3 dagen terug nog gesproken.

Laterzzzzz


Teun Sabel ;-)

  • 21 Maart 2006 - 08:15

    Rob:

    Yep, heb ook weinig te vertellen. Mooi dat je terugreis goed is verlopen. Ik loop nu mank, heb een spier verrekt in me been, best wel kut. We spreken elkaar weer.

    Mzzls

  • 21 Maart 2006 - 08:18

    Bofkont:

    Er zijn er zat die wel meer dan 30 meter naar beneden vallen, jij bent ook altijd mazzel. Maar blij dat je nog heel bent hoor, ik zou zeggen houden zo.
    Groetjes Tante Ank.

  • 21 Maart 2006 - 13:59

    Mark:

    Haa die Teun Sabel, Teun Sabel? Ja Teun Sabel..
    Ik was net te laat zondag, je ging om half 6 weg hoorde ik, ik was om kwart voor 6 terug..
    Ik had je nog een sms gestuurd maar die heb je zeker niet gehad?
    Wij hadden ff 2-1 gewonnen, al was mijn aandeel niet heel groot want ik moest over mn nek, ik ging er toen maar uit..
    Dat kutschapeneiland ook..
    Maar goed Teun, ga maar aan het werk, des te eerder is het weer pauwenpop..
    Laterrr!!

  • 21 Maart 2006 - 14:42

    Moeder Sabel:

    Ja dat kijkt raar maar moet wel waar zijn.Hier is de rust weer terug,en hoe?Kunnen we weer eens rijst eten en mihoen i.p.v. aardappels.Vooral die rijst is aan Dirk besteed,hij zoekt nog naar zijn snavel.Dag jongen ,werkze maar weer en tot leze.Kus mam

  • 21 Maart 2006 - 15:16

    Hey Teun:

    al weer op temperatuur?? ik ben nog even aan het werk en dan lekker vrij. krijg net zo'n lekkere mail van yvonne. waarbij je de rooie stip moet volgen en dan komt dat mens van the ring ineens in beeld. bijna een hart verknetering dus. ben nog steeds verkouden. dus had zaterdag net zo goed kunnen blijven. hoop dat je van deze twee weken genoten heb!! tot beloeris.
    groetjes marjolein

  • 21 Maart 2006 - 16:34

    Elly:

    Ha die Teun,
    Het werd bij ons nog ff heel spannend want toen we je belden stonden we op de bus (omdat de taxi 21 euri kostte en de bus niets) te wachten die naar de luchthaven ging. We hadden nog 5 kwartier voor take-off en de bushalte daar heeft gewoon een schermpje dat vertelt hoelang je nog moet wachten. Hij sprong van nog 1 minuut ineens op "vertraging". De zwaailichten in de verte verklaarden een hoop, maar daar kan ik (als enige, dat begrijp je) het toch behoorlijk warm van krijgen in de koude avond. Het was nog 30min.(!) met de bus. Wat heb ik toch een hekel aan (mensen die) te laat komen.
    Ik begreep van Stefanie dat jullie om met haar woorden te spreken nog wel ff katlam zijn geraakt en dat zij de volgende dag op haar werk na een paar uur zo misselijk als diezelfde kat werd. "Pfeifer" volgens haar, ja ja. Zij haalde nog net de vuilnisbak bij kassa 1.
    Als de kat ook van huis is.....

    Oh en dat Pauwenpop, daar zullen ze nu het de 2e keer is zo zoetjes aan toch wel aan wennen. Kijk maar uit, straks willen ze ook. Over belangrijke dingen kun je inderdaad niet snel genoeg beginnen.
    Joh, je zal zien, het is zo weer augustus.
    Doe Iboe de groeten en nu we het daar toch over hebben: blijf genieten van de mooie dingen om je heen!!

  • 21 Maart 2006 - 16:34

    Mussenhof:

    Hoi Teun Fijn dat je weer goed bent aangekomen en dat je de schrik van die luchtzak te boven bent werk ze en de groetjes van opa en oma

  • 21 Maart 2006 - 19:23

    Oma En Opa.:

    Hoi Teun Fijn dat je goed bent over gekomen hier is alles nog oke Verder geen nieuws groeten van ons en een klapper van oma.

  • 22 Maart 2006 - 16:54

    Ja...:

    En bedankt mam! Maar ik voel me super hoor Teun ;) Mooi dat jij ook weer veilig in Indonesië zit :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Teun

Ja weet ik veel, werk al ruim 3 jaar in het buitenland!! Twee en half jaar in Indonesie, 4 maanden in Singapore, 8 maanden in Saudi Arabia en nu in Qatar en ben voor me werk verder nog naar Malaysie, Thailand, Vietnam en Houston geweest dus opzich heb ik al wel een hoop van de wereld gezien op me 23e!! Ben ook nog in Gambia, Engeland, Belgie, Frankrijk, Spanje, Joegoslavie, Tsjechie, Duitsland, en Oostenrijk geweest maar dat was met me ouders op vakantie! Lees de berichten maar als je meer wilt weten over de hoed en de rand! Ciao

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 226
Totaal aantal bezoekers 138811

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: