XBOX360 - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Teun Hoek - WaarBenJij.nu XBOX360 - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Teun Hoek - WaarBenJij.nu

XBOX360

Door: Teun van der Hoek

Blijf op de hoogte en volg Teun

29 April 2007 | Singapore, Singapore

Dus ik was met Meneer Bas aan het werk in Singapore en dan zit je toch wel errug op mekaars lip wat je totaal niet meer gewent ben, dus afgelopen dinsdag stond mijn kop op onweer en me smoelwerk op herfst. Maar na een duidelijk gesprek was de rust wedergekeerd en konden we er allemaal weer positief tegen aan. Savonds gingen Bas en ik op zoek naar TV,wasmachine,droger,magnetron,etc etc want Bas had die spullen allemaal nog niet en aangezien hij op korte termijn gaat verhuisen naar ze nieuwe appartement had ie dat wel nodig, ohja en een bed.

Nou dus wij op expeditie door zon winkel waar ze alles hebben van fietsen tot helikopters en van digitale cameras tot dames lingerie met uitgeknipte kruisen je kent het wel! Dus wij waren op de afdeling dames lingerie op zoek naar een tv ;-) en toen liep ik tegen zon spel computer aan die je mocht probeeren daarzo de XBOX 360, aangezien ik helemaal geen impuls aankoper ben nam ik hem dan ook niet mee. Bas had wel een bed gekocht waarvan ik dacht bij mezelf.....nou als je daar nog 20 jaar op moet slapen lijkt me dat niet geheel ideaal. Maar hij verklaarde doodleuk dat dit een tijdelijk bed was omdat andere bedden 8 weken levertijd hadden en dit bed kon dan later voor gasten gebruikt worden (oftewel ik).

Donderdag waaren we wederom op expeditie naar een andere winkel om prijzen te vergelijk waar ik het dus niet kon laten om zon XBOX spel computer mee te nemen (geen impuls aankoop) ik moet er nog ff bij vermelden hoe ontiegelijk vervelend Bas en ik waaren in die winkel, jezus wat zullen ze ons daar zat geweest zijn! Nou wij naar huis en ff gezond gegeten bij de Mac....en toen die spelcomputer aan sluiten en tot 2 uur snachts gamen:-)

Dus nu ben ik officieel een Nerd maar het leuke is dat die XBOX de volgende morgen al stuk was....... geen idee hoe het gekomen is maar de volgende morgen deed ie het al niet meer, dus ik vrijdag morgen bellen met de klanten service en die gaf wat aanwijzingen en thuis bleek dus de harde schijf al stuk te zijn, hmmmmmm ik weer bellen met de klanten service maar die zijn dus dicht in het weekend (heel vreemd) dus nu moet ik maandag weer bellen met die lui om dat op te lossen.

Gisteravond waren we naar het Oranje Bal op de hollandse club in Singapore om de verjaardag van de Koningin te vieren tezamen met Jaap Lennart Bas en ik. Allemachtig wat een kakkers daarzo echt te sneu voor woorden!! Stond een vent naast me die vroeg om een tax invoice bij de aankoop van ze drank bonnetjes (zodat schrale lul ze belasting kon terugclaimen op de zaak, jezus wat een loser) en dan haalt ie voor 12 euro bonnetjes, het was notabene een vent van rond de 50. Door zulke mensen schaam je jezelf dat je Nederlander bent. Ik was naast hem aan de beurt en ik haalde voor 200 euro bonnetjes stond die gast wel raar te kijken :-) het feit dat het geld van Jaap Bas Lennart en mij was dat wist hij natuurlijk niet, en dat we daar de hele avond van zouden drinken en overprijsde frikandellen en zoute haringen van moesten eten dat zag hij ook niet. Hij zag een lummel met veel te veel geld die het geen reet intereseerde en niet eens bekakt praate, ghe ghe ghe ghe ghe ik hoop dat die ziel daar een minderwaardigheidscomplex van over heeft gehouden.

Maar afijn het was wel een leuke avond en op het end gingen wij ook de hele tijd bekakt praten, gewoon om te jennen dat we ons "target" voor het jaar al gehaald hadden en dat we zo geweldig geboerd hadden en me lamborgini had laatst een lekke band en weet ik veel wat voor flauwekul we daar nog meer hadden uitgekraamd.

Ik had me camera mee dus jullie zien de foto's ook meteen van dit schandalige feestje.

Nou verder weet ik ff niks meer, het gaat wel lekker op me werk ook al is het nog steeds vrij druk ik heb het wel naar me zin.

Ik lees jullie laterzzz.

Groeten van Piet Heijn en als jullie de koningin zien moet je dr maar van harte wensen namens Jaap Bas Lennart en Teun Sabel. Ook allemaal nog gefeliciteerd met de nieuwe prinses Minima die onder de roepnaam Arianne door het leven moet.

Aufwiedersnitchel!!!

  • 29 April 2007 - 06:43

    Maartpiraat:

    Ja maatje jij ook gefeliciteerd met beatrix!.
    We zullen er een paar nemen.....op die ouwe taart.
    Dit jr staat Alkmaar op de planning en we beginnen uiteraadt om 9hr bij mij thuis in de bar gaat helemaal goed komen dacht ik zo.....
    Ik heb trouwens een nieuw surround setje gekocht hopen dat ik daar langer mag van genieten dan jouw spelcomputer adios maatje

  • 29 April 2007 - 07:36

    Pap,:

    Jongeman,wat weer een geweldig verhaal, ik begrijp dat alleen jullie geen "kakkers"zijn (geworden):-).Die foto op de terugweg is wel tekenend voor de conditie waar in jij verkeert. Wat een ongeloofelijke lelijke vrouwen daar zeg, allemaal volgedouwd met botox lijkt het wel.Ach wat maakt het uit als je maar geniet van het leven.Moet ik de durexfabriek weer vragen voor een containertje met van dat antislip rubber op te sturen???
    Na wilde achtervolgingen door Dakar in inspecteur clousault outfit zijn wij dus weer veilig thuis aangekomen.Liane en Elly waren ook mee tot aan Sally,dat is een leuk resort om effe bij te komen van de drukte en de continue nieuwe regels in nederland. Ik heb inmiddels het nieuwe vehicel onder de kont en dat is toch ook weer een hele vooruitgang.Wat een beest van een car, moet nog worden ingericht maar dat komt ook wel goed.
    Als je van plan was om in de toekomst een Papoua vriendin mee te verschepen naar Nederland is een verblijfsvergunning zo geregeld, het nieuwe kabinet(Bos en Balk)hebben besloten dat het hier niet meer uitmaakt of je liegt of niet een verblijfsvergunning krijg je toch wel:-(
    Afgelopen week weer volop in de Jacuzzi's,dat loopt echt als een speer, alleen die chinese troep is het echt niet. Vandaag gaan wij echt genieten van het mooie weer hier in Nederland, moet je nagaan de warmste maand in 300 jaar en de gemiddelde temp is 5 graden hoger dan vorig jaar. Morgen weer offshore, en dan spreek ik je weer.
    Groeten van ons allen.
    Pap

  • 01 Mei 2007 - 15:46

    Hoi:

    Hebben jullie al vierkante ogen en een gamers tic?Of moet je nog wachten op de reparatie van je X BOX.Het was weer een gezellige middag in het wapen,koninginnedag.Ik sprak weer moeders die dachten dat jij de ideale schoonzoon was.Maar misschien is dat omdat je lekker vaak en veel ver weg bent.Je weet het niet.Dag mijn jongen,werk ze en have fun.MAM

  • 05 Mei 2007 - 11:23

    He Flapdrol:

    Was je der al weer met een verse? Niet te snel Teun, we schrijven mee.
    Zeg das wel erg oranje op die foto's het lijkt wel een bos wortelen.
    Nou je moeder en Dirk zijn in Berlijn op kroegenjacht, je broer is op huizen jacht, en zelf ben ik op kattenjacht, ach ja ,je moet toch wat doen he?
    Verders gaat alles goed,de bouwplannen komen nu in een stroomversnelling dus spannend allemaal.
    Tot lezens, Tante Ank.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Teun

Ja weet ik veel, werk al ruim 3 jaar in het buitenland!! Twee en half jaar in Indonesie, 4 maanden in Singapore, 8 maanden in Saudi Arabia en nu in Qatar en ben voor me werk verder nog naar Malaysie, Thailand, Vietnam en Houston geweest dus opzich heb ik al wel een hoop van de wereld gezien op me 23e!! Ben ook nog in Gambia, Engeland, Belgie, Frankrijk, Spanje, Joegoslavie, Tsjechie, Duitsland, en Oostenrijk geweest maar dat was met me ouders op vakantie! Lees de berichten maar als je meer wilt weten over de hoed en de rand! Ciao

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 221
Totaal aantal bezoekers 138868

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: