WELKOM TO THE PARADISE - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Teun Hoek - WaarBenJij.nu WELKOM TO THE PARADISE - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Teun Hoek - WaarBenJij.nu

WELKOM TO THE PARADISE

Door: Teun van der Hoek

Blijf op de hoogte en volg Teun

11 Maart 2005 | Indonesië, Batavia

Een goedendag lezers,

Bedankt voor al jullie berichten de laatste keer!!!Ik ben nu in Balikpapan dat ligt op borneo en het is hier op het moment heerlijk 28 graden. Perfect om te werken en perfect om te feesten, samen met Bas was ik gister dus op stap en woensdag avond ook!!! Het kantoor hier is nogal een saai bedoeling maar dat maakt niet zoveel uit, ik vermaak me wel. Ik heb nu dus Bas voor het eerst gezien en dat is echt een toffe kerel waar je vreselijk mee ken lachen, het is zeg maar een kroegtijger (net als ik vanzelfs) Hij is een soort wieringerwaardse Ruud Boon hij heeft hetzelfde model er is alleen 1 verschil. Hij is hier een miljonair en heeft ook zon beetje alles wat je ken verzinnen (b.v. de doorsnee van ze tv is ongeveer 1.5meter) Ik ging gister met Bas naar de kroeg en vanzelf meteen alle meiden (achteraf allemaal hoeren) om me nek nou met die praktijken was ik al bekend!!! 1 van die meiden zegt ik heb dorst tegen me kun je wat te drinken voor me kopen??? Dus ik pak een glas achetr de bar vandaan en zeg de kraan is in de wc!!!! nou de rest van de avond waren ze aquut op me uitgekeken. LEKKER RUSTIG!!!!! We hebben pizza besteld gister nou dat koste ook wel 1.5euro bezorgd en al (je snap dat het een indicatie is om aan te geven dat alles hier een sprits en een bak koffie kost) Bas en ik kunnen het gelukkig wel lekker met eklaar vinden dus dat is wel erg lekker. Die gozer ze eigen huis wordt verbouwd en nu komt daar een zwembad bij, een whirpool, een sauna, en een cafe!!! Ik slaap bij Bas nu in een tijdelijk huis en heb daar een twee persoons hemelbed!!! (jammer dat die tweede persoon in Nederland verblijft) Balikpapan is op een bepaalde manier armoedig maar aan de andere kant weer heel luxe, je hebt hier bv versace winkels en Calvin Klein, maar in een andere straat lopen de kippen op straat en is het een soort sloppenwijk!!! Erg leuk hier evengoed maar het is niet bijzonder mooi ofzo.... Nou Bas heeft me nog ff voledig geinformeerd over de hoed en de rand. Hij zegt don't be a fool wrap your tool.... en als je meiden naar huis breng zorg dan dat er niks waardevols in je kamer ligt want gegarandeerd dat alles weg is de volgende morgen. Ohja en de Hoeren hier (zegt Bas) die zeggen de volgende morgen alleen ik heb geld nodig voor de taxi (zon 40 dollar) nou van dat geld ken je 30keer Heel Borneo op en neer rijden maar goed. Afijn het is hier heerlijk ik vermaak me uitstekend heb al veel gelachen met alle schotten die hier in BPP werken, maar er zal nog wel een hoop energie inblijven gaan om al die vrouwen hier met een beetje fatsoen van je af te slaan.

Nou ja ik ben sterk genoeg om het hier uit te houden dus dat zal me ook wel lukken.

Ik hoor weer van jullie en zal proberen jullie een beetje up to date te houden!!!

Veel veel groeten en voor wie er behoefte aan heeft een dikke digitale zoen van mij!!!!


Tony from the angle (tony is hier me nieuwe naam want Teun is een drama)

Ohja wat ik bijna vergeet te zeggen!!!!!! bestel ik hier een biertje krijg ik zo maar een goude SAN MIGUEL voor me neus, ja jongens dat zijn pas grappen haahahahaha (veel plezier op vakantie straks in Turkije met dat okkimokki bier) Deze knaap hier neemt er wel 1 op jullie

  • 11 Maart 2005 - 03:59

    Je Pa:

    Hallo Kanjer, nou dat is weer een prachtig verhaal, de ontvangst is goed dus. dat Ruud Boon daar ook is had ik niet verwacht ik dacht dat die een hekel aan warmte had, maar goed ik had eigenlijk gehoopt dat je de eerste weken(maanden) op een rig zou zitten dus dan is drank uit den boze, maar goed je hebt samen met Bas al het hele eiland opgekocht, dus de drank zal weer rijkelijk vloeien.
    Eigenlijk moet je eerst ontspannen alvorens jij je kan inspannen. Ik wens je van hier goede stage koop een biertje van mij(bas mag er ook wel een) laat het maar opschrijven wij komen het later wel betalen. Ik ga vandaag naar huis en wij mailen weer.
    en geniet van het leven het duurt tenslotte maar.....
    je vader.

  • 11 Maart 2005 - 06:07

    Hey Tony:

    Heerlijk om weer wat van je te lezen.We hebben metteen weer beeld.Dat "hoeren snoeren taxirijden" zal dus wel een gezegde van Borneo zijn.Hier gaat alles z'n gangetje,de sneeuw is weer weg want het ging echt warm water regenen.Dag jongen tot Mail's ,DIKKE KUS MAM.

  • 11 Maart 2005 - 06:46

    Mussenhof 24:

    heerlijk dat je weer op de site staat veel plezier en groetjes opa en oma

  • 11 Maart 2005 - 07:05

    Rob:

    Ha die Tony!
    Mooie verhalen weer.
    Zo te horen vermaak jij je wel daar in Indonesië. Da's ook wat, dat je die meiden van je af moet slaan. Heel vervelend allemaal, haha.
    Ik ben gisteren naar je moeder geweest en verteld dat je goed bent aangekomen en heb ook meteen ff je vader en Elly ingelicht.
    Ik zou zeggen zet em op daarzo en we spreken elkaar weer tegen Sint Juttemus.
    Prettige Paasvee daar en pas op de de kippen je niet omver lopen.

    Mzzls.

  • 11 Maart 2005 - 08:03

    Daan:

    he dikke alles gaat wel heel soepel he daar het lijkt wel of je net zo veel stapt als dat je werkt. nou ja je maakt in ieder geval leukere dingen mee in de kroeg dan wij hier in de Engel of Gevel die truc met dat glas achter de bar en de kraan in de wc is dus een hele goeie als je je een avondje eenzaam wil laten vollopen! he ik spreek je weer en die nieuwe naam is ook best goed Greetz Daan en Kim

  • 11 Maart 2005 - 08:16

    Marjolein:

    hey teun!
    genieten dus, hopen dat je volgende slaap verblijf net zo mooi is als wat je nu heb.
    goeie reis gehad neem ik aan. je vermaak je dik dat is een goeie zaak!!
    hit it!!
    ajuus!

  • 11 Maart 2005 - 09:16

    He Oliedrum,:

    Of moet ik zeggen drankorgel.
    Fijn te lezen dat je ook hier weer heelhuids bent aangekomen, en dat je de gevaarlijke vrouwen ook hier weet te weerstaan.
    Doe ook een beetje voorzichtig met die gele rakkers en andere kopstampers, overal waar "te" voor staat kan niet goed voor je zijn. groetjes vd Schoolstraat.

  • 11 Maart 2005 - 09:57

    Mark:

    He Ouwe!
    Mooi verhaal weer.. Hier is ook alles lekker.. 30 graden en op straat is het ook alles hoeren.. :D.. Nee het is weer 5 graden windkracht 13 en het regent..
    Van t weekend maar ff niks doen.. vanavond feessie bij Jimmink.. zn ouders zijn weer es weg..
    Teun zondag 11 uur.. JOEH

  • 11 Maart 2005 - 12:28

    Nadjesda:

    Hey schattie,
    Hmmmmm ik vind Teun toch echt leuker en liever klinken maar gelukkig weet ik hoe je echt bent en maakt het dus niet uit wat voor naam je hebt!! Geniet van dat hemelbed en nou ja denk mij er maar gewoon bij dan komt het wel goed.........whahahahaha.

    Kussies en knuffel van mij!!!!

  • 11 Maart 2005 - 15:16

    Dirk:

    Ha die teun het is goed te lezen dat je goed ben aangkomen op je nieuwe lokatie en lekker dat je het met bas ook goed vinden kan.Wat betreft de vrouwen,ik mail je wel hoe je die op een veilige afstand kan houden dat kan niet via deze site.Kijk goed wat er om je heen te zien valt want ik denk dat het er heel mooi is, probeer ons een indruk te geven met wat foto's als je daar tijd voor hebt.Woensdag is de paasvee in schagen ik zal alle kroegbazen laten weten dat jij er niet bent kunnen ze rekening houden met bier bestellen.Houd je keel vochtig en het hoofd koel.groetjes uit de WW

  • 12 Maart 2005 - 11:51

    Jo:

    ha die teun!!
    alles gaat dus goed, das mooi.leuk dat je het goed met die bas kan vinden, met ze twee is altijd gezelliger. ik zelf ben donderdag even uit geweest in alkmaar. met een paar mensen uit me klas. was een gezellig avondje. de volgende dag op school was wat minder, maar ach dat weet je van te voren. savonds even werken en toen ben ik weer even naar t anker geweest, mar moest werken en ze draaide apres ski muziek,dus gezellig sfeertje altijd. vandaag lekker vrij. wat ik vanavond ga doen, geen idee. dat zien we dan wel weer. nou heb plezier daar en geniet er lekker van!
    Joe de wapper, xx jo

  • 13 Maart 2005 - 10:27

    Ome Jan:

    He teun,ik denk laat ik ook maar eens achter de computer kruipen ik volg je site wel regelmatig maar had nog geen stukje geschreven,bij deze dus.Nou volgens mij ga jij heel erg lekker en geniet je ponden. Toen Daan in Irak zat heb ik ook geschreven, maar dat is toch weer even anders dan op de computer. Nou Teun het gaat je goed en hou je taai. Doeg.

  • 13 Maart 2005 - 15:24

    Fc Wieringerwaard:

    zo teun 4-1 effies!! gewonnen uiteraard. het was een florisante wedstrijd.
    1e eigendoelpunt
    2e jeroen luik
    3e rene
    4e jeroen luik
    (als ik het goed heb)
    en een tegen doelpunt in de laatste 10 min.
    het had ook 10-5 kunnen zijn maar dankzij ger zijn reddingen bleef het 1. en zo als we vaak zien wouden de ballen er niet allemaal in. maar de aanvallen waren prachtig!!
    biertje toe!!

  • 14 Maart 2005 - 08:41

    JIJ KOMT NU TERUG:

    Teun,via een colega ben ik aan het adres gekomen van deze site. En heb met verbazing kennis genomen wat jij daar uitspookt. EN DIT KAN DUS ABSOLUUT NIET! In spoed overleg met de directie van de school hebben we besloten je ONMIDDELIJK terug te halen, je hebt nu lang genoeg van onze gastvrijheid geprofiteerd onzin uitgekraamd en de admosfeer verpest. Je gardarobe ligt reeds op straat en er ligt een vliegticket voor je klaar op de receptie van het hotel.
    Je stagebegeleider van het ROC.

  • 14 Maart 2005 - 14:42

    Anja:

    Heuj tony!!
    alles goed zo te horen.. das heel mooi, ik denk dat jij je bar vermaak, en dat benne goeie zake.
    Ben alweer een weekje terug van de wintersport, dat was legendarisch mooi.. koud, niet erg veel zon (niet bruin dus) en elke dag mooi te apresskien.. mooi werk is dat toch!
    hier is vandeweek iedereen ziek geweest.. griepje zo hier en daar, maar das weer over gelukkig.
    Hier word het vandeweek gelukkig (hoop ik)weer wat beter weer.. en das ook wel nodig, met paasvee..
    nouweeh hou je haaks! en ik neem woensdag wel ff een pintje ter ere van jou..
    ik hoor je! joeeh!!

  • 15 Maart 2005 - 20:07

    Montana:

    Tja dat wist ik al een beetje Tony. Daarom noem ik je al een hele tijd zo, kon je er vast al een beetje aan wennen. Pas maar op dat ze niet gaan denken dat je Montana van je achternaam heet dan heb je toch een probleem. Nou morgen paasvee.... nou ik zal je pijn verzachten Tom B, Mark, Niels en ik gaan allemaal niet. Eigenlijk vonden we het niet eerlijk tegen over jou om te gaan dus blijven wij ook maar thuis (oftewel we konden geen vrij krijgen). Maar goed om een kort verhaal lang te maken, ik ben nu dus stik jaloers dat jij gewoon San Miquel zit te drinken. Oké ik gun het je. Teun bedankt voor je mooie verhaal, ik spreek je snel weer. De groente en tot sinas Little Mickey Blue Eyes.

  • 16 Maart 2005 - 16:10

    Tony_$:

    hey tony vdh het is mooi dat het goed gaat, hier ook wel vandaag paasvee ,maar je heb het al gelezen waarschijnlijk ,ik ben gewoon thuis lekker saai weer ,zaterdag hebben we een feesie van breed en dre dus dan maar ff pilsklappen ,naja ga jij nog maar een paar maanden achter de komodo varaan aan laat je niet bijten en likken.ik spreek je groeten TS v buuren

  • 16 Maart 2005 - 20:00

    Steef:

    Heej Teunes... kom net trug van paasvee, echt super gezellig.. Maar ik dacht, ik moet toch nog ff wat van me laten horen =p leuk dat jij t leuk hebt haha.. veel plezier nog; kus steef

  • 16 Maart 2005 - 20:52

    Mark:

    Smorgens Teuniël
    Ik ben net terug van werken..
    ik heb 100.000 duizend patat ingetapt dus ik ben te moe om te typen
    JOEH

  • 17 Maart 2005 - 14:51

    Jensen En Rokipoki:

    Hé Sabel grote vriend, wat heb je toch weer een barre praatjes joh, het is hier helegaar barre stil ohne al die barre verhalen van je, maar we overleven het wel hoor. De paasvee was weer bar vochtig dut jaar en het brulde weer van de billen. Nou nog een prettige paardenmarkt en een flink eind erin!!!
    De groenten van de firma E. te S.

  • 18 Maart 2005 - 12:00

    Teun:

    HET IS GEEL EN ALS HET IN JE OOG KOMT GA JE DOOD.....?
    een trein

  • 18 Maart 2005 - 14:08

    Thirza:

    ha die teun,
    zo te horen gaat daar alles goed??! dat is heel mooi...het zou tog niet leuk daar zijn?! je hebt in ieder geval gave verhalen over "de tweede ruud boon"haha!! en natuurlijk andere verhalen..
    Het paasvee was erg gezellig en ik heb zoals ik had gezegt een biertje voor je gedronken!
    Hier in w.waard gaat ook ales goed zover ik weet.
    Maar ik ga stoppen en vast weer tot snel!!
    laterrss kus

  • 21 Maart 2005 - 06:22

    Mam:

    Joehhhoeee!!!! Waar ben je !!! Geef eens een piep!!Zo wordt mam ongerust hoor,laat eens wat van je horen!!! HEEEEEEE!!!!!

  • 21 Maart 2005 - 07:02

    Hey Tony!!!:

    zo te zien doet je moeder er alles aan om de aandacht op te vragen, zeker om te laten zien hoe zielig ze is. zonde van je internet site. het moet een leuke site zijn of worden een geen gekrakeel van moeders etc van waar ben je. ik moest dit effe kwijt ttoen ik dit las mzzzlllss

  • 21 Maart 2005 - 14:24

    Rob:

    Zo Teun,
    Waar blijven die verhalen van je? Zit je ergens op een boorplatform ofzo in the middle of nowhere waar je totaal van de buitenwereld bent afgezonderd? We willen die verhalen van je weer lezen man. Maar goed, je zal wel geen tijd hebben. Ik heb trouwens jouw oude fiets ff opgeeist, want de mijne is vorige week gejat, gewoon bij Toerkoop voor.
    Goed, we horen weer van je en we wachten het af.
    Mzzls.

  • 21 Maart 2005 - 15:50

    De Tillies:

    Tsjonge Tsjonge Teun, zit kilometers ver weg en zit je ons nog te zieken door gewoon een tijdje niets van je te laten horen. We gaan er maar van uit dat je gewoon lekker aan het werk bent (of aanwezig bent) en je prima vermaakt. Aan de reakties te zien is je moeder niet de enigste die zich afvraagd hoe het met je gaat, we zitten allemaal te "smachten" naar nieuwe verhalen van je dus zo raar is het niet dat je moeder een "noodoproep" heeft gedaan, al vind een anonieme schrijver dat dus wel, die snapt natuurlijk niet dat we elke keer in een kreuk liggen als jij schrijft en dat we je malle stukjes gewoon missen. Nou kerel, hou je haaks en als je je adres even doorgeeft krijg je de beloofde 3 kilo Donald Duckjes opgestuurd. Groetjes van ons.

  • 21 Maart 2005 - 16:41

    Jo:

    eeeaayy tony!!
    hier weer even een bericht van sportlaan 45, weekend is weer achter de rug, mark en dre vierden hun verjaardag in mfc, was weer een mooie avond vol gezelligheid, heb zondag zoals elk weekend voetbal gekeken,en savonds even bij arie gegeten, altijd een mooie dag!! de paasvee was ook erg gezellig, was met mar en jasper heen gegaan, en het was me het feestje wel weer.. op school is t nu loei maar dan ook loei druk! maar aangezien mijn favoriete bezigheid school is, vermaak ik me kostelijk!! vandaag was het trouwens een vrij warme dag, een mooie eerste lentedag, vol zonneschijn!! heerlijk de zomer komt er weer aan, bij jou zal het wel ietsjes warmer zijn,maar of dat alles is weet ik ook niet!! we horen wel weer wat van je, JOE xxx jo

  • 21 Maart 2005 - 16:49

    Rob:

    Nou, ik weet niet wat deze anonieme schrijver precies wil zeggen met zijn bericht, maar ik denk dat hij of zij als dit bericht serieus gemeend is, in het vervolg misschien maar beter niets meer op deze site moet zetten.
    Hij of zij zegt immers zelf dat het een leuke site moet blijven.
    Ga jezelf dan niet tegen spreken door er zelf dingen opzetten die NIET LEUK zijn.
    Het is maar een idee.
    Ik zet met naam er in ieder geval maar wel bij.
    Doei doei

  • 22 Maart 2005 - 13:58

    Mar:

    Hey Teun.
    Druk...
    Wieringerwaard 1-1 van het weekend. In de laatste minuut scoorde Niels. Klasse doelpunt!
    alles goed daar het is al weer even geleden dat we wat van je gehoord hebben.
    Ik tjek je later kus kater

  • 22 Maart 2005 - 14:58

    Peter:

    voor diegene die Teun volgen: hij zit offshore en komt waarschijnlijk na het weekend terug aan de wal voor een dag om daarna weer offshore te gaan.

  • 22 Maart 2005 - 15:17

    Kelly:

    Hey Teun!
    Heb je t zo druk met de hoeren dat geen tijd meer heb om n berichie te plaatsen?!? :p
    haha...
    goed om te horen dat je je daar vermaakt! ik kan nog niet aant idee wennen dat je zo ver weg bent...uitgaan is ook anders zonder jou..paasvee was weer super dit jaar!lekker weer!maar goed, t weer daar zullen we hier nooit overtreffen...hou je taai en veel plezier daar! Maar daar hoeven we ons denk ik geen zorgen over te maken?!

    koeskoes Kel

  • 23 Maart 2005 - 20:42

    SAN MIGUEL:

    VLOEIBAAR GOUD...

  • 23 Maart 2005 - 20:52

    SMEER=:

    GRIEBEL GRABBEL GRUITJE WIE KNABBELT DAAR AAN ME VOORHUIDJE....ja mr sabel kijk goed uit voor snikkelziektes daar...en anders gewoon een extra jassie er om, dan krijgt ie het meteen een beetje warm! we hebben trouwens je broer al gevraagt voor plaatsvervanging met de kermis...! gehehe! SUC6

  • 24 Maart 2005 - 15:37

    Dirk:

    Hé Baklap word het nu zo langzaam aan niet eens tijd om dat tijgervel af te doen en je weer eens onder de mensen te begeven,dat verhaal van je staat al veel te lang op deze site.Al je bekenden die je site lezen zitten te smachten naar nieuwe avonturen en belevenissen van jou.Als ze op zo'n rick geen computer hebben probeer het dan maar met rooksignalen,maar het wordt tijd dat je zo'n biggewipper achter dat toetsenbord vandaan zwiep en ons laat weten wat je allemaal uitvreet daar.Voor de rest gaat het bij ons perfect,kijk uit dat je niet uit een boom lazer of wordt aangerand door een baviaan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Teun

Ja weet ik veel, werk al ruim 3 jaar in het buitenland!! Twee en half jaar in Indonesie, 4 maanden in Singapore, 8 maanden in Saudi Arabia en nu in Qatar en ben voor me werk verder nog naar Malaysie, Thailand, Vietnam en Houston geweest dus opzich heb ik al wel een hoop van de wereld gezien op me 23e!! Ben ook nog in Gambia, Engeland, Belgie, Frankrijk, Spanje, Joegoslavie, Tsjechie, Duitsland, en Oostenrijk geweest maar dat was met me ouders op vakantie! Lees de berichten maar als je meer wilt weten over de hoed en de rand! Ciao

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 403
Totaal aantal bezoekers 138868

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: