Een nieuwe laptop - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Teun Hoek - WaarBenJij.nu Een nieuwe laptop - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Teun Hoek - WaarBenJij.nu

Een nieuwe laptop

Door: Teun van der Hoek

Blijf op de hoogte en volg Teun

19 Februari 2005 | Indonesië, Batavia

Hallo onsoortig!!!!

Hier is eventjes een update uit Singapore. Ik heb een nieuwe laptop gekocht een te gek ding waar ik heel blij mee ben, alles zit er op en eraan. Wat vrij belangrijk is, is dat er een draadloose netwerkkaart in zit. Hiermee kan ik dus internetten via andere onbeveiligde netwerken. Aangezien er vanuit het staffhouse zo ongeveer 5 van deze netwerken zijn te vinden kan ik voortaan ook vanaf daar met julie mailen. (het is wel een beetje verboden maar ja er gaat heus niemand aan dood ofzo) Het is vandaag zaterdag en ik ben maar naar de zaak gegaan omdat ik niet zeker wist of ik verwacht werd, alleen in de werkplaats is er personeel aanwezig, het naastliggende kantoor is nu leeg. Ik dacht dat ze hier 7 dagen per week werkte maar dat is dus niet zo, wat resulteert dat ik zowiezo ieder zondag lekker vrij ben. Ik doe vandaag wel lekker rustig aan trouwens en neem ook ruim de tijd voor dit bericht aan jullie. Gister ben ik uit eten geweest (alleen), ik vroeg aan de taxi chaufeur waar ik lekker kon eten in de buurt en hij bracht me naar een hal met allemaal kleine chineese eet tentjes. Zeg maar de zwarte markt maar dan om te eten. Ik had daar best lekker en goed kunnen eten hoorde ik achteraf, maar ik moest natuurlijk weer datgene bestellen wat er het raarst uit zag. Ik kreeg een soort gepeepperde vissoep waarvan ik dus niet echt vrolijk werd, maar goed ik heb geen uren op de wc gelegen ofzo maar voortaan kies ik wel een menu waarvan ik iets meer weet wat het is. goed ff opnieuw want ik was wat moois vergeten te vertellen. Na het ophalen van me laptop aan de andere kant van de stad wilde ik terug met de taxi naar het staffhouse. Jammer dat de chineese taxichauffeur alleen het adres niet kon. Ik kreeg een kaart in me handen gedrukt met de opdracht om het eventjes op te zoeken, nou je kent me!!! dat werd helemaal niks. Op het eind wist ik wel dat we in de buurt waren maar ja waar was het nou ook al weer precies??? De taxichauffeur werd steeds kwaaier en kwaaier en ja met dat gekke engels van hem, kreeg ik dus de slappe lach en lachte hem recht in ze bek uit. Nou gelukkig voor ons beide stonden we bij een stoplicht en zag ik ineens het staffhouse waar hij me afzette ik hem een goede avond wenste en hij ook (bye) uit ze strot wist te persen. echt een suc7 op zich dus. Je maak wat mee met die taxichauffeurs hier!! gisterochtend werd ik opgehaald door een onwijze dikke neger met een piep stem, volgens mij was het die neger van de lassie rijst reclame. Nou ik denk dat jullie wel weer eens op de hoogte zijn, ik ga vanavond ff zwemmen want ik zag gister dat er een zwembad achter het staffhouse ligt.

Ik wens jullie een lekkere koude winter winter toe daar in Holland

Een vriendelijke visvergunning toegewenst

Jullie VRIEND!!!!!!

Teun

P.S. Zou iedereen even een emailtje willen sturen waarin je aangeef wanneer je jarig ben, dan kan ik een leuke kaart sturen of iets dergelijks voor je verjaardag, ik ken namelijk heus niet alle datums uit me hoofd!!! teunvanderhoek@hotmail.com

  • 19 Februari 2005 - 09:39

    G-Unit:

    Zo Teuntje, jij kan dus ook ff lekker genieten van de weekenden. Kan je mooi kijken wat er allemaal aan prinsessenspul rondloopt. Éen ding is wel mooi makkelijk aan deze site. Je hoeft geen verhaal meer te vertelen, nou ja jou kennende vertel toch alles 6 keer. Dus kunnen we ons alvast voorbereiden op wat komen gaat. Vanavond hebben we een darttoernooi in kolhorn. Wordt wel gezellig. Nou Toei.... Katrien (uit de brasil)

  • 19 Februari 2005 - 10:11

    Daan Jimmink:

    Teuntje,

    Haha, die neger van de lassie reclame... wat zei hij?? Lekker lekker van lassie!!( lekker voor erbij, net als jij, schatje) Mooie verhalen weer... spreek je weer.. succes.. doeidoei

    Daan jimmink

  • 19 Februari 2005 - 10:18

    Mar:

    hey teun.
    hier is geen nieuws. hoor dat jij het naar je zin heb daar! moooizo!!
    grandioze verhalen!!
    kus mar

  • 19 Februari 2005 - 12:28

    Mam:

    Heerlijk om je even te spreken.Wij zijn begonnen met het uitdraaien van alle berichten.Als je een adres mailt kan ik dvds naar je toesturen,kun je weer eens een filmpje kijken.Het zijn gezellige verhalen die je ons voorschoteld,hoop er zo nog veel mee te beleven.
    Hier gaat alles zijn gangetje,Annie is vandaag jarig,het regent hier regelmatig,en de kat van Alice heeft een zeer pootje.Dusss kus mam

  • 19 Februari 2005 - 16:28

    Mussenhof 24:

    We hebben nog nooit zoveel correspondentie gehad. De hele familie is er mee in de weer. Wij zijn als de dood dat je nog een keer weg raakt. Straks achter de ramen in Singapore. Doe je voorzichtig!! We hebben maar een Teun in de familie,willen we zo houden. Groeten opa en oma.

  • 19 Februari 2005 - 17:28

    Rob:

    Ha die Teun,
    Op zich wel lekker natuurlijk dat je af-en-toe ook nog vrij ben. Heb je tenminste nog tijd om wat te gaan doen ook. Hier gebeurd dus echt geen ene fuck en op me werk is er al 2 dagen achter elkaar geen kip geweest. Mooie verhalen heb je in ieder geval, dus met je nieuwe laptop kun je weer flinke lappe tekst schrijve.
    Nou ik spreek je weer en doe de groeten aan Toto Chogogo en z'n familie.
    Mzzls.

  • 19 Februari 2005 - 18:28

    Elly:

    Ha die Teun, we hebben de 2000 versie en een upgrade 2003 dus in die volgorde moet je ze installeren. Je hoort 'wanneer ze verzonden zijn, we stoppen er nog wel een dvd-tje bij ofzo. Je ziet 't wel. De categorie is vandaag: de zorg. In 4 van de 10 Nederlandse verpleegtehuizen is het slecht gesteld met de zorg. "Zuster, mag ik uit bed?" "Bek dicht oma, gewoon door liggen!" Enne, niet zoenen op straat jij he? 't kost je zomaar 10 jaar, alleen omdat de wetten uit de NL tijd verouderd waren en dus onlangs zijn herzien in Indonesie. Nou, geniet nog maar ff lekker van het paradijs want als je bij Bas bent zal dat wel over zijn, die weet vast wel raad met ADHD-tjes zoals jij. Doei, doei, tot mail.

  • 20 Februari 2005 - 00:55

    Mark:

    Hee Maat!!
    Ik ben net thuis van uitgaan.. we waren eerst ff in kolhorn.. Zulke plaatsen heb je niet in Indoestanië denk?
    Daarna ff naar de engel maar was geen reet aan vanzelf...
    Dinsdag ben ik jarig beun.. ik neem er wel ff een zootje van jou..
    Ik mail je van de week wel ff!!!!!!
    Gegroet... Charlie Baltus

  • 20 Februari 2005 - 16:30

    Jan En Ank:

    Hallo Teun,groeten uit Wieringerwaard. Veel plezier met je nieuwe laptop, met al deze technologie word de wereld net een dorp met nieuwtjes, roddels enzovoort. Wij wensen je een heel prettig verblijf toe en geniet van alles wat er om je heen gebeurt!

  • 20 Februari 2005 - 17:02

    Daan Uit Koeweit:

    He Teun vet apparaat denk die laptop maar jij bent niet de enige die het warm heeft hoor hier is het ook ongeveer 25 tot 30 graden.
    ik ben blij dat je zo vermaakt. ik en kim zitten er trouwens over te denken om nog een weekje extra op vakantie te gaan, maar dan willen we graag naar singapore komen om te zien waar jij nu werkt kan dat denk je? laat dat effe weten als je wilt want het lijkt ons heel leuk en jij weet waarschijnlijk waar een goed hotel zit. nou ik stop veel plezier nog en zet hem op. Groetjes Daan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Teun

Ja weet ik veel, werk al ruim 3 jaar in het buitenland!! Twee en half jaar in Indonesie, 4 maanden in Singapore, 8 maanden in Saudi Arabia en nu in Qatar en ben voor me werk verder nog naar Malaysie, Thailand, Vietnam en Houston geweest dus opzich heb ik al wel een hoop van de wereld gezien op me 23e!! Ben ook nog in Gambia, Engeland, Belgie, Frankrijk, Spanje, Joegoslavie, Tsjechie, Duitsland, en Oostenrijk geweest maar dat was met me ouders op vakantie! Lees de berichten maar als je meer wilt weten over de hoed en de rand! Ciao

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 385
Totaal aantal bezoekers 138837

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: