De laatste loodjes.......... - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Teun Hoek - WaarBenJij.nu De laatste loodjes.......... - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Teun Hoek - WaarBenJij.nu

De laatste loodjes..........

Door: Teun van der Hoek

Blijf op de hoogte en volg Teun

02 Augustus 2005 | Singapore, Singapore

Nou Hier dan maar weer ff een zootje slap gelul van Teun Sabel,

Ik kom nu dus over 12 dagen weer thuis (ja ik tel ze wel vrij nauwkeurig) en ik heb het wel een beetje gehad hier op het momment.

Die installatie klus waar voor ik naar Singapore ging in de eerste plaats is nu bijna achter de rug, het is eigenlijk alleen nog maar wachten op de lasser. Ik ben vandaag niet naar de rig gegaan, zodat ik ff al me administratie hier op orde kan brengen voordat ik naar huis ga enz enz. Ik denk dat de installatie morgen wel afgerond wordt, maar waarschijnlijk moet ik dan weer naar een ander rig dat hier ook in de haven ligt, om daar me helpende handen toe te steken. Nou ik zal het wel zien het is voor mij alleen nog maar ff doorbijten tot eind volgende week. Vrijdag verhuis ik van het hotel naar het staffhouse, ik hoop dan dat alle mafketels die er nu zitten opgerot zijn want ik zit er niet op te wachten om tussen die ranzige randdebielen te gaan slapen. Vooral niet die ongewassen Indonesier!!!!! Ik wou trouwens alle jongens uit wieringerwaard en schagen een fijne vakantie wensen naar Turkije, maak er wat van en drink er maar 1tje op mij. Ook de thuisblijvers wens ik nog even sterkte gedurende de komende 2 weken van mijn fantastische afwezigheid!!!!! Ik heb niet zo barre veel meer te vertellen alleen nog wat dingetjes over me werk hier. De regio manager hier Bob Palmer gaat verhuisen naar Dubai, om daar brandt een beetje uit de put te helpen. Zijn vervanger Simon heb ik afgelopen vrijdag leeren kennen op het afscheidsfeestje van Bob, niet echt een vent om van onder de indruk te zijn en het zal mij benieuwen hoe het met deze nieuwe mannager gaat lopen hier in het verre oosten. Bob gaf zijn feestje in Muddy Murphy's waar een biertje 15 dollar kost, en de meeste mannen hadden dan ook rekeningen aan het einde van de avond tussen 500 en 900 dollar. Het was wel Bob ze afscheidsfeestje maar die betaalde gelukkig voor hem niet alle drank. Bob was helaas ziek maar gaf dat stug niet toe en bleef gewoon als 1 van de laatste. Ik stond wel raar te kijken toen ie eventjes over ze nek ging achter onze tafel, maar hij maalde er niet om en zoop lekker door, sigaartje dr bij en zeggen blijven I am not sick. Ja dat is dan dus je baas, en zoiets verwacht je dan toch eigenlijk niet. Maar goed het was wel gezellig en ik was zelf verwonderd dat ik de volgende ochtend op de goeie hotel kamer wakker werd, want ik wist ff niet meer hoe ik daar gekomen was. Verder gaat alles hier dus nog gewoon door en ik kijk er naar uit om naar huis te gaan.

Jongens dat was het wel ff, het is een kort berichtje maar op het momment ben ik ook alleen maar aan het werk dus echt veel maak je dan toch niet mee.

Gr van Teun Sabel

Oh ja nog ff een reistip, als je een stad nou echt goed wil leeren kennen, dan moet je een verkeerde plattegrond meenemen.

  • 02 Augustus 2005 - 10:13

    TS. V.Buuren:

    ha die teun, het gaat goed hier in w waard de voetbaltraining is weer begonnen, gister ff naar de hut geweest missverkiezing was wel ff lachen alleeen dat ze zulke lelijke meiden daar neer zetten snap ik niet maar goed ,ik spreek je over 2 weken ik ga lekker morgen op vakantie ,,de 15 zie ik jou weer duss zet dan maar ff een kratje koud voor mij klasse groeten tom

  • 02 Augustus 2005 - 10:23

    Rob:

    Ha die Beun,
    Je bent nu toch een beetje aan het aftellen zie ik, is logisch.
    De tijd is wel ontiegelijk snel gegaan man, maar misschien lijkt dat ook wel zo omdat ik zelf ook lang weg en druk ben.
    Hier gaat alles nog prima, ik handel de boel hierzo netjes en zorg er wel voor dat het allemaal soepeltjes loopt op de receptie (blablabla, laat maar lullen).
    Jij 14 augustus naar huis, ik de 18e 's avonds.
    Teun, ik ga hier ook weer es wat doen want het is druk genoeg.
    See you en feest je nog ff helemaal de tering daar.

    Ariverdeci.

  • 02 Augustus 2005 - 12:29

    Mussenhof 24:

    Mooi bericht Teun Je tijd zit er nu gauw op Je moeder zit nog in Tsechie op vakantie Die zullen wij wel een sms je sturen en wij zeggen tot ziens Opa en Oma

  • 02 Augustus 2005 - 14:51

    M.:

    Teun ik zie jou maandag 15 Juni!
    Later

  • 03 Augustus 2005 - 12:53

    Teun:

    Das ook grappig mensen!!! Ik zie net op het internet dat de nieuwe film met Brad Pitt en Angelina Jolie (Mr and Mrs Smith) op 28 juli in Nederland in de bioscoop komt. Das gek want ik heb die film 2 weken geleden al in Jakarta op dvd gekocht!!!!!!

    gr Jantje de eerste

  • 03 Augustus 2005 - 15:38

    Hey Teunsk:

    Zo man nog effe volhouwe daar en dan zie ik je binnenkort wel thuis verschijnen (gna gna gna) annyways alvast een goede terugreis gewenst en denk er aan het luchtruim wil je niet goed leren kennen dus neem vooral de juiste ticket mee!!!

    de groeten van je Broer

  • 04 Augustus 2005 - 08:58

    Teun:

    hey nog tien dagen jaja. dan sta je al weer met je nederlandse hoeven op nederlandse bodem.
    ik ga nu die film kijken. heb ik van iemand te leen. net als de hond naast me die de hele tijd aan mijn typende arm zit te likken. knoert irritant!!
    maja we zullen eens zien of die wat inhoud heeft. niet die hond maar de film die hond gaat nog eerder de hele dag achter zijn staart aan rennen, en toch is het wel een schatje.
    teun zie je heel snel liefs mar

  • 04 Augustus 2005 - 20:35

    Katrien Van De Brazil:

    Eej Teuntje..... is ziet dat het goed met u gaat. Ik vind het zeer spijtig dat ge deze zomer niet langs komt in de Brazil. Heb me vorig jaar kostelijk vermaakt me u aanwezigheid. Nou Teun een goede terugreis alvast gewenst. En ik zal zorgdragen voor die black russian die je op Pauwepop te versnaperen krijgt. Ik heb u lief... één groet van Katrien (overdag lig ik lui op het strand te bakken in de zon, maar 's avonds metamorfoos ik in jou favoriete barkeepster)

  • 05 Augustus 2005 - 15:39

    Heleen.:

    Eey teun,
    eindelijk ook eens tijd om een reactie te plaatsen. Rob is me uiteraard al voor geweest, die heeft tijd zat! (Die knul doet alsof hij hard werkt, maar 't stelt helemaal niks voor!!!) Heej, Teun ik wens je het allerbeste de laatste loodjes...!
    Adieu.

  • 07 Augustus 2005 - 05:51

    Oma En Opa .:

    Hoi Teun Hier nog een klein stukjevan de oudjes uit W.w alles goed hier Dat had je Nicht uit Keulen al gemailt Nogeen kleine 14 dagenen dan ben je hier weer. Ben je nog een blanke of een donkere teun ,,,,. Groetjes van ons Opa en Oma .

  • 07 Augustus 2005 - 14:12

    Mam:

    Over vijf dagen ga je weer op huis aan,gelukkig.
    Lekker was het om ff uitgebreid bij te kletsen op skype!Maar volgende week om deze tijd spreek ik je weer LIVE.En als je toch niet echt aanspreekbaar bent,dan zie ik je tenminste weer LIVE.Nu alleen nog ff een mooi contract uit de hoge heren persen en jouw vakantie kan beginnen.SUCCES

  • 08 Augustus 2005 - 13:47

    Hey Blanke Neger:

    Je lijkt wel een ruimtevaarder met "het aftellen is begonnen" Nou ja, meer een globetrotter natuurlijk. We kijken er allemaal naar uit om in ons mooie dorp een blanke neger met spleetogen te zien dus je zult wel veel bekijks hebben hier, maar daar zit jij vast niet mee. Ik zou zeggen Teun een heel goede reis terug en tot over 6 dagen. (Jee, dan al, nou nou, poe poe.
    Groetjes van tante Gerda (die kus krijg je zondag wel) en een hand van Koen (die kus krijg je zondag niet)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Teun

Ja weet ik veel, werk al ruim 3 jaar in het buitenland!! Twee en half jaar in Indonesie, 4 maanden in Singapore, 8 maanden in Saudi Arabia en nu in Qatar en ben voor me werk verder nog naar Malaysie, Thailand, Vietnam en Houston geweest dus opzich heb ik al wel een hoop van de wereld gezien op me 23e!! Ben ook nog in Gambia, Engeland, Belgie, Frankrijk, Spanje, Joegoslavie, Tsjechie, Duitsland, en Oostenrijk geweest maar dat was met me ouders op vakantie! Lees de berichten maar als je meer wilt weten over de hoed en de rand! Ciao

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 269
Totaal aantal bezoekers 138868

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: