Daar heb je Flipper Flipper hij is geweldig....... - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Teun Hoek - WaarBenJij.nu Daar heb je Flipper Flipper hij is geweldig....... - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Teun Hoek - WaarBenJij.nu

Daar heb je Flipper Flipper hij is geweldig.......

Door: Teun van der Hoek

Blijf op de hoogte en volg Teun

18 Juni 2005 | Vietnam, Hanoi

Hey wieringerwaardse holbewoners!!!!!!

Ja ik weet wel hoe ik jullie op de ziel moet trappen hoor '-)

Ten eerste wil ik even iedereen die tot nu toe geslaagd is of ze toetsenweek achter de rug heeft en voldoendes heeft gescoord van harte feliciteeren. Gertjan Kater klasse kerel, nu kun je eindelijk eens een vak gaan leren!!!!

Ik zit dus nog offshore in Vietnam, en ik had verwacht dat ik eigenlijk hier voor drie weken zou zitten, maar ik heb net te horen gekreegen dat ik voor woensdag alweer naar het vaste land terug ga. Nou dat wordt dus ff een avondje stappen in Ho Chi Minh voor deze kerel hierzo!!! en mischien nog wel ff een dagje door Ho Chi Minh heen slenteren ofzo. Dat hangt er een beetje vanaf wanneer mijn vlucht terug gaat naar Singapore. Ik zal een paar dagen in Singapore blijven, en (ik heb net ff met Bas gesproken) waarschijnlijk ga ik dan weer terug naar Indonesie voor een paar weken. Tot het einde van me stage maar mischien ook nog wel naar Thailand, hangt een beetje van de drukte af. Nou wel ga ik nog ff met Bas door Jakarta, om daar de zooi nog ff te verzieken. Ben ik tenminste ook nog op sumatera geweest!!! het is alleen nog niet duidelijk of we dit op de heen of op de terug weg gaan doen. Vandaag kwam Allan de elektricien uit Singapore, om hier de centrifuge te maken die het maar niet wou doen. Nou dat had hij met een uurtje voor elkaar, en daarna is hij meteen door gegaan per boot naar het rig dat hier 9km vandaan ligt, want daar hadden ze ook problemen. Ik ga morgen waarschijnlijk nog ff de centrifuge schoonmaken als ze klaar zijn met boren (dat is waarschijnlijk 4uur vanacht ALS IK GEWOON SLAAP!!!!) en dan heb ik nog 2 dagen om administratie hier aan boord te doen en om aan me stageverslag te werken. Ik was vandaag tijdens de middag pauze met Allan op het helidek, een beetje over de zee heen te TUUREN, duiken er ineens drie dolfijnen op vlak voor onze neus!!! Nou dat was natuurlijk wel ff een legendartisch momment, ze sprongen niet hoog uit het water maar kwamen steeds aan de oppervlakte (om die ingeslikte snorkel die ze op hun rug hebben leeg te kuchen) Ja dat beeld staat wel redelijk op mijn netvlies gegrift!!!! Verder maak ik hier niet zo heel veel bijzonders mee want ja het is maar een olieplatform en er valt hier niet echt veel te beleefen vanzelfs, en als er dan al iets is dan hoef ik het weer niet aan jullie uit te leggen. (of willen jullie graag informatie over de mesh size die ze als primary shaker screen deck gebruiken, en dat de viscositeit van de drilling mud een negatieve invloed heeft op de de downhole motor) NEE NEE NEE natuurlijk intereseert jullie dat niet!!! dat is hetzelfde als dat de tuinman gaat vertellen welke types gras er zon beetje gemiddeld het meeste word gezaaid (waarschijnlijk zal dat gekke mensen gras zijn) Nou ik hou jullie natuurlijk weer op de hoogte als er indrukwekkende gebeurtenissen zijn, ik persoonlijk wacht nog steeds op zon mooi tsunami!!! maar ja he je ken niet alles hebben denk ik altijd maar.

Houd jullie fietsen op de weg met dat slechte weer daar in Nederland, en vergeet niet om de paardenbloemen te zadelen.

Kan iemand mij trouwens even informeeren of mijn voetbal team (wieringerwaard 3) al begonnen is aan de champions leage??? want dan zal ik eerdaags wel eens als reserve op moeten komen draven, tja iemand moet toch die plaats op de bank warm houden!!!!


Tegen alle mannen met dikke piemels zeg ik DE WIPPER!!!!!

Tegen alle vrouwen met grote biggenkoppen zeg ik
DE BALLE!!!!!

Tegen alle negers zeg ik......................................................................................................................................................................................................................................................Niks want ik ken eigenlijk niemand die neger is en ook deze webpagina leest!!!!!

Teun Sabel (globbetrotter)

  • 18 Juni 2005 - 13:03

    Hey Teuntje:

    Was je daar weer jongen,op je mooi aangepaste site voor Vietnam?Het is hier bloedheet en met tenniskampioenschappen,van de voetbal weet ik niks.Vanavond gaan we barbequen met Jan en Ank en ome Jan en tante Ank.Dirk zit morgen in de finale van de herendubbel.Ik zag van de week in de vijver een karper boven water uit springen,maar dat is toch net ff anders als een dolfijn.Ik hoop voor je dat de machine problemen zijn opgelost door de elektricien,het was dus toch een moeilijke fout.Lekker dat je woensdag weer weg mag ,dan blijft het allemaal een beetje spannend.Ik ga proberen of ik je dan op skipe kan vangen maar dat word waarschijnlijk pas als je in singapore bent.Ik heb Daan nog niet gezien dit weekend,zeker druk met andere zaken.Lekker om weer wat van je te horen,ook al maak je nu wat minder mee.Ga nog maar ff aan je stage verslag en we spreken elkaar gauw,dikke kus mam

  • 18 Juni 2005 - 17:54

    Smeerpijp (zonder Tabak):

    Zo knul jij dacht het hier koud was, nou laat ik nou net een ijskoud biertje de hele middag in de stralende zon bij borst in de tuin hebben genuttigt... allemachtig warm hier... de thermodinges gaf zo'n 28 graden (Zelsiejus) aan! voor nederlandse begrippen niet uit te houden!!! naja nog een maandje of 2 dan kan je dat zelf weer ervaren...ow ja!de nepvriendin van kouz zag er gister niet zo lekker uit dus heeft ie die maar afgezegt om met hem mee tegaan naar het feessie van zijn werk! en ik moet zeggen een verstandige keuze....wie komt er dan ook in regenjas in de gevel!! zoals je weet ouwe lobbes!!! ONKRUID VERGAAT NIET!!!!!!!!!

  • 19 Juni 2005 - 10:48

    Daan:

    He dude alles gaat dus weer lekker he eh moet jij niet een zooitje sigaren meenemen van Sumatra d8 je van die grote longfillers;)
    ik ga deze week op oefening in Mourmelon in Frankrijk dat wordt wel lachen denk. we moeten allemaal aan de pijp dus dat moet ik nog effe kopen en pijptabak halen(getverdrie) als ik terug ben over 2,1/2 week laat ik wel effe weten hoe het was.

    Ik zeg de mzzl

  • 19 Juni 2005 - 11:58

    Dirk:

    Ha die Teunus,
    Ik kom net van de tennisbaan moest om 9 uur finale HD spelen we konden het niet redden tegenstanders waren ff een maatje te zwaar.Bij mij liep m'n service net lekker, toch een tweede plaats, ook in de mix met Joke tweede dus al met al niet slecht gegaan.Jij mag nog een paar dagen op dat rigg blijven kijken of alles blijft functioneren? Je moeder was heel blij dat je ff gebeld hebt ze vindt het nu toch wel 's tijd worden dat je naar huis komt hoor,Je broer gaat voor een dikke 2 weken op oefening zoals je wel gelezen heb.Voor de rest gaat het gewoon door het is momenteel fucking hot,maar dat zal wel weer van korte duur zijn zoals gewoonlijk.Ik ga straks nog ff terug naar de tennis want Mark moet zijn enkel finale spelen daar wil ik ff wat van zien en Cees Anker moet ook finale HD spelen met C Zeeman.Doe rustig aan daar en ik zou zegge gooi een zadel op een paardebloem en geniet van het uitzicht.See you later alligator and be carefull out there.

  • 20 Juni 2005 - 09:39

    Mark:

    Hee Teunes!
    Hier is alles lekker..
    van t weekend naar de kermis in schagen geweest.. Naar de gouden engel, Koen was eruit gezet.. hij stond tussen een paar die aan het matten waren, toen werd koen er ook uitgezet.. maar het was om kwart over 2.. dus hij kon nergens meer naar binnen.. wat een verhaal weer!
    Het is nu onwijs mooi weer hierzo dus ga vanmiddag maar naar het strand
    Wij hebben nu ook dat skypen ofzo.. dus als je een x online bent kunnen we bellen..
    Ik spreek je
    Laterr!

  • 20 Juni 2005 - 10:44

    Rob:

    Ha die Teun,

    Mooi weer die verhalen van je. NEE, het interesseert ons inderdaad niet wanneer de centrifuge op het primary screen deck alle olie in de rondte wappert waardoor de filter van de drukregelaar de mesh size dol draait en je vervolgens dus een grotere kans creeërt op uitwendige mardi-kwab-fracturen.

    De rest vinden we allemaal heel gezellig om te lezen hoor, daar niet van.
    Hier is het nog steeds ontiegelijk heet maar we gaan niet zeiken want als het regen is het ook weer niet goed.

    Teun, we spreken mekaar weer !!!

    De groeten en tot mails.

  • 20 Juni 2005 - 12:24

    Tante Ank:

    Dat was een hot weekend zaterdagavond barbequen bij je moeder en Dirk heel lekker en gezellig,Daan kwam ook nog langs maar die vond de hond in de pot, nee niet Kef ,het eten was op.
    Zondag weer barbequen op Pieters feestje ook lekker en gezellig.Daan had eerst wat moeite,als enige neef tussen al die nichten,maar kwam toch met een prachtverhaal op de proppen over een sexprogramma we lagen in een deuk. Nou ome Jan moet erbij om te bestellen. Joep doei en we faxen.

  • 21 Juni 2005 - 10:36

    Tommy:

    Ha die Teunes,

    Zo te horen heb je het nogsteeds best naar je zin! :-) Het is vrij warm hier maar gelukkig hebben we airco op kantoor.. Alles gaat zo zn gangetje, lekker druk omdat ik voor gister nog 2 pc's had die plat lagen moest repareren en omdat vanaf vanmorgen al het hele financiele systeem plat ligt... :S Verder ligt er nog iemand van de zaak met een dubbele hernia in het ziekenhuis die om het half uur naar de zaak belt of zn laptop al eens gebracht kan worden.. (heel fijn) Dus zeg ik maar dat ik weer eens een daggie op archief zit... Afijn, alles gaat lekker hierzo, genoeg te doen en de dagen vliegen voorbij hierzo!
    Succes met stappen dan maar en ik spreek je snel weer!

  • 22 Juni 2005 - 10:27

    Hey Shwah,:

    What whil jij zegge jonge? Whaarom zeg jij niks tegen negers? Whij zijn ook mensen,wheet je whel jonge.En als jij ons zo zwhart blijf maken zal ik eens een mannetje op jouw afsturen wheet je.Whij zitte ook daar whaar jij zit wheet je .Ik lees je jonge!!
    SOKO SOKO !!!

  • 24 Juni 2005 - 10:21

    Hot News:

    Je broer zou naar Frankrijk op oefening, dus not. Er schijnt een vliegje rond te vliegen, de tjee tjee vlieg geloof ik,als je daar door gestoken wordt,schijn je ontzettend geil te worden. Ja en dat kunnen ze dus niet gebruiken in Franseland,zo'n battellion met van die oververhitte knapen,daar kun je oorlog niet mee winnen he, die staan konstant vast.
    Nou zo kan het wel weer,het is hier officieel een hittegolf hoor ik net door de radio.En dan krijg je die rarigheid.
    Greets de Schoolstraat.

  • 24 Juni 2005 - 11:40

    Hey Teun,:

    T is hier inderdaad lkkr hoor, een hittegolf ja! Gister sportdag op 't strand, en had vandaag me laatste dag school :D nu nog ff toetsenweek en dan heb ik het weer gehad.. Jij hoef nog maar een 2 maanden toch? gaat snel joh! Nou, ik lees snel weer van je, kus steef

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Teun

Ja weet ik veel, werk al ruim 3 jaar in het buitenland!! Twee en half jaar in Indonesie, 4 maanden in Singapore, 8 maanden in Saudi Arabia en nu in Qatar en ben voor me werk verder nog naar Malaysie, Thailand, Vietnam en Houston geweest dus opzich heb ik al wel een hoop van de wereld gezien op me 23e!! Ben ook nog in Gambia, Engeland, Belgie, Frankrijk, Spanje, Joegoslavie, Tsjechie, Duitsland, en Oostenrijk geweest maar dat was met me ouders op vakantie! Lees de berichten maar als je meer wilt weten over de hoed en de rand! Ciao

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 290
Totaal aantal bezoekers 138837

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: