En dan nu het weer........ - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Teun Hoek - WaarBenJij.nu En dan nu het weer........ - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Teun Hoek - WaarBenJij.nu

En dan nu het weer........

Door: Teun van der Hoek

Blijf op de hoogte en volg Teun

24 Mei 2006 | Indonesië, Batavia

Hahahhaaa het is hier nog steeds heerlijk zonnig, en jullie zitten in Nederland lekker te bibberen bij de openhaard!!!! Nou mijn lol kan natuurlijk niet meer op. Maar zo werkt het nou eenmaal in Nederland,
1) Maart roert zijn staart
2) April doet wat hij wil
3) En in Mei zit je er belabberd bij ;-)

Ik heb weer een geweldig weekend achter de rug, Bas was wederom van Terschelling naar Ameland gevlogen om mij te assisteeren in het feesten en lallen en dansen, tot de zon op komt. Donderdag avond kwam hij aan in de Star Deli, ik stond net met 1 van onze concurrenten te discussieeren hoeveel beter wij waren, en ineens schreeuwde Bas vanuit de deur opening: Don't fear Brandt is here. Nou de volgende morgen op kantoor kwamen we er achter dat er toch nog wel heel wat gedaa moest worden voor een nieuw contract dat we aan het opzetten waren. Dit resulteerde er in dat we alle plannen voor het weekend konden cancellen en dat we gezellig op vrijdag en zaterdag van 8 tot 10 op kantoor zaten. Op zondag deden we het nog beter, om 8uur smorgens beginnen en ik was om half 1 snachts al weer thuis Toppie!!!!

Al met al vond ik dat ik eigenlijk al wel aan vakantie toe was, maar de huidige werkdrukte laat dat ook niet helemaal toe, gelukkig heb ik nu morgen tot en met zondag vrij. Om een of andere reden is er weer een nationale feestdag, en het zal mij een zorg zijn welke, maar ik ben wel lekker vrij!! In de Star Deli, is vanavond een feest vanwege het 5 jarige bestaan, dus daar ga ik ff mooi heen om het verloren weekend recht te trekken. Het is een besloten feest dus ik ben benieuwd of het een beetje druk wordt, maar dat zal ik vanavond wel zien. Ondertussen ben ik al weer bijna over de helft van mijn periode en dan kom ik weer ff naar Nederland om daar te genieten van het afgrijselijke weer en het vieze onsmakelijke Amstel bier. Sinds me laatste wijnproef avond ben ik van dat bocht afgestapt, doe mij maar een lekker Chateau of Bordeaux............giechel giechel.

Ik begreep dat Rob Tilstra ook weer het thuisfront heeft verlaten, dat kan ik me ook goed voorstellen met dat waardeloze weer, dan kan je beter in Italie naar een paar wonderschone bruine billen op het strand gaan liggen staren, helaas moet ie volgens mij meerendeels aan het werk. Maar daar letten we ff niet op!!!

Ik las nog op het internet, dat Wieringerwaard ze eigen te koop zet (qua huizen tenminste) en ja dat doet me toch zeer. Ik begrijp heel goed dat het er lang niet meer zo leuk is sinds ik weg ben, maar kom op, om er nou om te gaan verhuizen is wel weer ietjes overdreven. Nu lees ik de krant op het internet (want niemand die het NHD netjes bij mij voor 7e door de bus duwt), en dan zijn er van die halve zolen die dan reageeren met hele domme berichtjes. Dr was een man uit Den Helder die zij, dan ga ik er maar wonen want die huizen zullen wel goedkoop zijn in zon spookdorp. Nou ik slikte bijna me tong in toen ik het las, als je het over spookstad hebt dan is Den Helder toch wel het meest afgrijselijke oord in heel Europa. Dan zit je nog liever in Hongarije tot je middel in het water dan in Den Helder!!!!!!!

Al met al weten jullie weer een beetje hoe de vork in de hoed steekt hierzo, en dan is nu het woord aan jullie om te vertellen hoe Wieringerwaar het er af brengt.

Dikke Kus Henk Schrieken!!!!!

  • 24 Mei 2006 - 09:55

    Mark:

    Den Helder is best wel leuk als alle antillianen weg zijn, de huizen gesloopt zijn, alle drugsbaronnen vermoord zijn en Den Helder richting Ijsland is gedreven..

  • 24 Mei 2006 - 13:20

    Kous:

    Waar moet je dan de nacht na koninginnedag doorbrengen mark??

  • 24 Mei 2006 - 14:42

    Mark:

    Als het kan bij Willem Holleeder of Dino S

  • 24 Mei 2006 - 15:30

    Marit:

    Tsja op het stuk hierboven kan ik niet echt meer iets toevoegen al ben ik het wel met ze eens. Verder gaat hier alles op rolletjes hoor in de wieringerwaard.nog 2 weken en ik ben eindelijk eens echt afgestudeerd en dat kan ik dan mooi ff vieren met een flink aantal biertjes op de kermis. Nou je weet vast de voetbal komt er weer aan, dus dat zullen ook weer mooie wedstrijden worden. Verder moet er morgen ook nog gevoetbald worden en Vrijdag ga ik eens kijken hoe gordon,joling,froger het er vanaf brengen in de arena..Het zal vast wel gillen worden. O en dan hebben we ook nog de dijk in breezand dus het is weer een weekend vol feestjes. Zoals je dus kan lezen vermaak ik me hier nog steeds. Ben blij dat jij dat daar ook doet en je zo weer een beetje op de hoogte bent. Beetje bij beetje blijf je toch nog een beetje bij,niet waar.

    Groetjes en blijf lekker genieten zou ik zeggen..

  • 24 Mei 2006 - 17:04

    Daan:

    Hey apekop wat weer een pracht verhaal maarre we gaan toch wel weer gewoon Bier zupen he als je straks weer hier bent die wijn urft is ook niet te zuipen. verder is na een lange lijdensweg me auto ook weer gemaakt ik heb een nieuwe brandstofpomp en een nieuwe evc module?? gehad. en Ania is geslaagd voor haar school met en 8 op 't diploma dus dat is hartstikke mooi verder eigenlijk geen nieuws
    veel plezier bij het (jubileum)van de star delli en we spreken mekaar snel

  • 25 Mei 2006 - 11:45

    Mam:

    Het is hier ook prachtig weer,voor alles wat groeit en bloeit.En ik heb net begrepen dat Rob zijn werk bestaat uit tennissen met de touristen en vooral veel en vaak eten.Dan krijgt hij nog een aparte onkosten vergoeding voor de te nuttigen drankjes in zijn vrije tijd.Al met al een hondebaan dus.
    Ik had voor jouw net een leuk huisje in Den Helder gezien,helemaal niet duur en midden in het centrum vlak bij de kroeg.Dus altijd lekker veel reuring op de buurt.Het heeft ook twee riante logeerkamers en hetleek echt iets voor jou. Maar niet doen dus ???

  • 26 Mei 2006 - 11:18

    Eva En Yvon:

    heey teun, laten wij bij deze ook ff een berichtje achter op je site. gister hemelvaartstoernooitjes afgecruisd en blijven hangen waar het het leukste was, we hebben genoten als een malle! jij nog veel plezier daarzo. oja 1 juli vieren yv en ik onze verjaardag dus als je dan thuis bent, dan ben je van harte uitgenodigd! dikke zoenen eef en yv

  • 26 Mei 2006 - 14:32

    Elly:

    De huizen in die spookstad zijn door de bank genomen een stuk goedkoper -uitzonderingen daar gelaten- dan in WW, dat zegt genoeg Teun. De aanblik van al die borden in de tuinen is wel heel triest, alsof men het leven hier beu is. En dat terwijl het hier na de groen-explosie van de afgelopen 2/3 weken minstens zo groen en dus mooi is als bij jullie. Buiten Jakarta wel te verstaan!
    Die Bas zal ook je site wel lezen en op de momenten waaruit blijkt dat je je uit verveling of in ieder geval om zeer twijfelachtige redenen aansluit bij een voetbalclub met een al even twijfelachtige naam en daar ook nog serieus een tenue voor aanschaft voelt hij zich begrijpelijkerwijs verplicht om in te grijpen.
    Heel goed dat die Bas je op zulke momenten een beetje kort houdt, daar ben je tenslotte baas voor.
    Hij zal binnenkort, na dat vleermuis verhaal, ook dat zwembad wel in de verhuur gooien lijkt me.
    Nou tuig, vermaak jij je daar dan doen wij het hier.
    Dikke zoen!

  • 31 Mei 2006 - 23:07

    Rob:

    Ciao Teun,

    Heb eindelijk de gelegenheid gevonden om op internet te komen. De telefoonlijnen werken weer, de maffia is weer betaald.
    Op mijn site staat natuurlijk uitgebreid vermeld hoe het me hier vergaat, maar kort gezegd is het TOP. De mensen, het weer, de feesten, het werk: Alles top.
    Heb net repetities gehad voor een dansshow... ja een dansshow. Ik doe het hiphopgedeelte, het discogedeelte en het River Dance-gedeelte. Slik... Sta gelukkig niet alleen dus dat scheelt weer. Heb de eerste show al gehad en dat viel mee, ging prima.
    Ga nu naar me nest, morgen 400 aankomsten. Is een Nationale Feestdag in Italie en dus hebben alle Italianen maar besloten hierheen te komen. Gelukkig spreek ik vloeiend Italiaans... not.
    Teun, wij gaan elkaar weer spreken, al wordt dat denk ik via de mail want bellen zal wel niet lukken.
    Succes daar en ik spreek je weer.

    Mzzls!

    Rob.

  • 01 Juni 2006 - 14:20

    He Spleetoog:

    Hier dan weer eens een berichtje van je allerliefste "surrogaat" tante. Ik wil je graag even gerust stellen over het vele werk van Rob in Italië. Heb maar geen medelijden hoor !!!. Zoals je op zijn site heb kunnen lezen is het alles behalve saai en vermaakt hij zich prima. Zolang zijn werk bestaat uit eten met de gasten, vermaken van de gasten en sporten met de gasten houd hij het daar nog wel een tijdje vol. Je moeder en ik hebben trouwens nog moeten praten als brugman om de kermis door te laten gaan, want nu jullie er niet zijn wilde ze het een jaar uitstellen, maar gelukkig is Koen er nog dus "ut giet on". Nou Teun nog heel veel werk plezier daar en geniet van je vrije tijd (gaat vast lukken) Groetjes en veel liefs tante Gerda en natuurlijk Koen.

  • 05 Juni 2006 - 11:14

    Kermis:

    www.freewebs.com/kermiswieringerwaard

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Teun

Ja weet ik veel, werk al ruim 3 jaar in het buitenland!! Twee en half jaar in Indonesie, 4 maanden in Singapore, 8 maanden in Saudi Arabia en nu in Qatar en ben voor me werk verder nog naar Malaysie, Thailand, Vietnam en Houston geweest dus opzich heb ik al wel een hoop van de wereld gezien op me 23e!! Ben ook nog in Gambia, Engeland, Belgie, Frankrijk, Spanje, Joegoslavie, Tsjechie, Duitsland, en Oostenrijk geweest maar dat was met me ouders op vakantie! Lees de berichten maar als je meer wilt weten over de hoed en de rand! Ciao

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 348
Totaal aantal bezoekers 138837

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: