Twijfels Twijfels Twijfels - Reisverslag uit Wieringerwaard, Nederland van Teun Hoek - WaarBenJij.nu Twijfels Twijfels Twijfels - Reisverslag uit Wieringerwaard, Nederland van Teun Hoek - WaarBenJij.nu

Twijfels Twijfels Twijfels

Door: Teun van der Hoek

Blijf op de hoogte en volg Teun

13 Januari 2005 | Nederland, Wieringerwaard

Beste Lezers

Op het moment heb ik te horen gekregen dat mijn vertrek datum toch weer is vervroegd naar 7 februarie, mischien denken julie tjonge jonge Teun er is geen pijl meer op te trekken. Nou dan hebben we in ieder geval 1 ding gemeen, ik namelijk ook niet meer!!!! Mijn leraar heeft mij gisteren verteld dat ik me eigen op deze stage als volgt moet voorbereiden: zorg dat je geld meeneemt, zorg dat je sokken en onderbroeken hebt, zorg dat je verzekering en visum geregeld zijn. Verder moet je je nergens op voorbereiden want alles verandert toch om de haverklap. niks is zeker het ene moment zeggen ze je gaat naar Sinagpore, en twee uur later zit je op het vliegtuig naar Jakarta. Ik zal dan vanaf nu ook alleen nog berichten schrijven over dingen die zijn gebeurt en niet over dingen die nog kunnen gaan gebeuren.

Julie horen weer van me vriendelijke groeten van julie geliefde!!!!!! vriend zoon of kennis

Teun van der Hoek

  • 14 Januari 2005 - 09:26

    Mam:

    Gelukkig ben jij flexibel genoeg om met verrassingen om te gaan.Ik hoop van harte voor jou dat het het allemaal waard was.Je moet er gewoon voor gaan.

  • 22 Januari 2005 - 08:14

    Tom Met De G.:

    HE, HE, HE, niet zo anoniem doen! Naja, het is wel lief Teun.. :-) Binnenkort maar ffies bij jou zitten! Nog 16 nachtjes slapen ouwe.. :-) Spreek je snel, Tom

  • 24 Januari 2005 - 17:13

    Heike:

    Hej Teun! Ik (en mijn moeder natuurlijk) wens je een hele leuke tijd! Maar ik geloof dat dat wel zal lukken! Veel suc6 iig! Veel liefs, Heike -xxx-juhs

  • 05 Februari 2005 - 11:13

    Daan En Kim:

    He die Teunes wel gaaf hoor zo'n stage in het ''warme'' Indonesie wij wensen je daar in ieder geval heel veel succes en ik zal proberen om straks vanaf mijn ''warme'' locatie contact te houden via onze site's Als je terug komt moeten we eerst maar es een vaatje of wat (al gaat het er maar om eentje) broederbier te drinken. spreek je snel greetz Daan en Kim

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Teun

Ja weet ik veel, werk al ruim 3 jaar in het buitenland!! Twee en half jaar in Indonesie, 4 maanden in Singapore, 8 maanden in Saudi Arabia en nu in Qatar en ben voor me werk verder nog naar Malaysie, Thailand, Vietnam en Houston geweest dus opzich heb ik al wel een hoop van de wereld gezien op me 23e!! Ben ook nog in Gambia, Engeland, Belgie, Frankrijk, Spanje, Joegoslavie, Tsjechie, Duitsland, en Oostenrijk geweest maar dat was met me ouders op vakantie! Lees de berichten maar als je meer wilt weten over de hoed en de rand! Ciao

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 265
Totaal aantal bezoekers 138811

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: