Zoo stillll in Juli........ - Reisverslag uit Balikpapan, Indonesië van Teun Hoek - WaarBenJij.nu Zoo stillll in Juli........ - Reisverslag uit Balikpapan, Indonesië van Teun Hoek - WaarBenJij.nu

Zoo stillll in Juli........

Door: Teun van der Hoek

Blijf op de hoogte en volg Teun

13 Juli 2005 | Indonesië, Balikpapan

Ja het liedje heet eigenlijk stil in Mei, maar het is nu al Juli en ik heb nog een ruime 4 weken te gaan!!!!

Ik ben na 2 weken offshore nu dus weer aan de wal, en ik heb al jullie mailtjes enz enz beantwoord, en ik bedank jullie hartelijk voor al deze toffe mailtjes. Altijd leuk om te lezen!!!!

Ik houd het ff kort want ik zit al de hele morgen achter de computer te schrijven en ik heb weinig zin nog een uur te gaan typen.

Alles gaat als vanzelfs goed met mij. Gisteren ff uit geweest want ja na twee weken geen 1 borrel mocht de schade wel weer ff ingehaald worden. Ik was 2 uur thuis. Offshore de afgelopen 2 weken was niet bijzonder indrukwekkend ofzo, die gozer die normaal op dat rig zit houd niks van administratie bij over de machines. Nou die heeft dus kritiek gehad op kantoor, en diezelfde gozer begon daarop tijdens de uitwisseling (crew change) te zeiken dat ik hem zwart gemaakt had. Nou hij ken van mij de groengele leguane schurft krijgen, want het is gewoon een luie flikker en hij gaat maar eens wat doen met ze bolle barst.

Veder vlieg ik vanmiddag om 3uur naar Jakarta. Bas gaat me daar introduceeren op kantoor en aan wat klanten, met de hoop dat ik in de toekomst toch wat meer naar Jakarta zou gaan om daar het een en ander in het oog te houden. Maar goed ik blijf daar tot zondag en dan ga ik weer terug naar Balikpapan, voor de laatste 3 en een halve week.

Leuk dat jullie zo fanatiek gereageerd hebben deze laatste keer maar ja dat kwam ook doordat ik natuurlijk een tijdje niks van me liet horen en de reactie's gaan dan gewoon door.

Ellen je zal inderdaad een nieuwe tennismaat moet opduikelen, want hier kunnen ze namelijk geen tennis. Men speelt hier Golf...... Ik ben in de winter waarschijnlijk niet eens in Nederland dus die competitie wordt helaas dus ook ff niks.

Jongens ik heb weinig te melden verder, ik ga ff uit eten want ja het is alweer lunchtijd nota bene!!!!!


Allemaal de groeten van een nog steeds gezonde en welvarende

Teun van der Hoek.


Ik dacht laat ik me eigen naam er eens ondere schrijven in plaats van een van me schuilnamen!!!!

  • 13 Juli 2005 - 05:38

    Je Vader:

    He Kanjer, van harte gefeliciteerd met het behalen van je diploma Gas en Petroleum techniek, een aparte opleiding dat je geslaagd bent zonder je stage verslag in televeren. Ik ben heel trots op je. maak er nog een leuke tijd van die laatste weken, en ik hoop je snel te spreken.

    groeten van de L8P4

  • 13 Juli 2005 - 10:10

    Hoi Voetbalelftal:

    Je was weer lekker in de weer, lees ik net.Het is alweer gebeurt met onze rust.Maar bedankt voor je mailtjes en oma was zoooo blij met je telefoontje.Echt heerlijk van je diploma natuurlijk,maar we hadden niet anders verwacht.Vergeet niet je stageovereenkomst ondertekend mee terug te nemen in Augustus.Wij zijn hier naar de vakantie toe aan het leven.Ff lekker er tussenuit,en dan kom jij ook al bijna weer thuis als we terug zijn.FFEESSTT !!!kus mam

  • 13 Juli 2005 - 13:08

    Mussenhof 24:

    Hallo Teun even berichtje uit Schagen Oma was gister zeer vereerd met je telefoontje. je had al een tijdje niets van ons gehoord vanwege onze vacantie naar luxemburg.Daar hebben wij prachtig weer gehad samen met de familie Sluijs. Verder helpen wij Jan een beetje met het opknappen van de winkel.Wij verwachten je nu gauw weer te zien in levende lijve. groetje van ons

  • 13 Juli 2005 - 15:35

    Mark:

    Dag Hoekmans!
    Gefeleceteerd met je diploma ouwe pik!
    Hier is het lekker weer.. voor de rest beetje aan het werk in de snack..
    van het weekend kermis in oudesluis, En je weet hoe dat gaat.. Oudesluis, Dronken Thuis!
    Wij komen trouwens 14 augustus terug van vakantie... als het een beetje meezit komen we op dezelfde tijd aan.. maar dat zou wel erg toevallig zijn!
    Maar dat hoor je nog wel
    Hou je Rustig
    Joehh! Mark

  • 16 Juli 2005 - 06:27

    Rob:

    Back on earth again zo te zien. Nog maar een maandje. Het is allemaal wel omgevlogen man.
    Je gaat misschien nog terug natuurlijk dus wie weet ben je zo weer vertrokken.
    Gefeliciteerd met je diploma. Ik haal em wel ff voor je op.
    Hier warm, druk en natuurlijk ook erg gezellig.
    Teun, we spreken elkaar weer en succes daar nog.

    De Groente.

  • 16 Juli 2005 - 10:03

    TS .VB:

    hoi gaat ie met mij wel daar ook wel denk ik zo ,jij zit cker in jakarta met je reet? nou wij zitten dus in wieringerwaard zeer gezellig dorp altijd wat te beleven .we waren gister ff naaar de nachtmarkt ,dat zeer leuke feest , vanavond ff pilsje drinken bij niels en zondag oudesluis dronken thuis dus wordt wel weer een leuk weekend ,maar ik moet gaan ff naar schagen bij de smul wat eten duss ik zeg arieverdatzie mzzl

  • 17 Juli 2005 - 09:21

    Hey Teunemans:

    Heel hartelijk gefeliciteerd met het behalen van je diploma, super man en dat zelfs nog voor je je stageverslag hebt ingeleverd. Het zijn ook altijd dezelfde! Gister zijn we een heerlijk dagje naar Amsterdam geweest (je weet wel, met "de club") prachtig weer, veel gezien weinig gedaan. Nee hoor, we zijn naar de Albert Cuypmarkt geweest, naar een diamantslijperij, Rembrandsplein, Bloemenmarkt, terrasje hier, terrasje daar je kent het wel, en dan is de dag zomaar weer voorbij. Het wordt nu inderdaad wel weer eens tijd dat je je neus weer eens laat zien in de Wieringerwaard want ik begin je sterke verhalen en je malle kop nu toch ook wel een beetje te missen. Nou kerel je kan beginnen met aftellen (doet je moeder ook ) en voor je het weet zit je weer aan het Wieringerwaards kraanwater.
    Groetjes en de wapper van tante Gerda en Koen (rest is afwezig)

  • 18 Juli 2005 - 12:10

    Mam:

    En? Hoe was
    Jakarta? En heb je ook wat van Java gezien?Het moet een prachtig eiland zijn.Ik had voor je gehoopt dat je ook eens een paar dagen op jungle safari zou kunnen,maar dat zit er niet in denk?Jolien is gister vertrokken naar engeland,daar hoort ze waar haar werkplek zal zijn.Misschien is zij nog niet terug als jij al weer weg gaat.Dat zou wel jammer zijn.Ik hoop voor haar dat ze net zo'n leuke tijd heeft als Rob in Belgie.Als de planning klopt ben jij nu weer in Balikpapan,dan hoop ik snel weer wat van je te horen of te lezen.Gister was Daan hier met z'n nieuwe vlam,Katja,een leuke meid hoor met een gezellige babbel.Wij hebben met elkaar de laatste vakantie dingen doorgesproken,Zaterdag gaan we om 05.00uur rijden. Dag Teun je hoort me wel weer,dikke kus van je moeder.

  • 18 Juli 2005 - 17:07

    TS .VB:

    hoi.je kan het wel kermis oudesluis ff voetballen en jahoor daarna kantine en daarna cafe en daarna lam ,duss op weg naar huis op de fiets rij ik richting het (veldje) geleglijbaan ..zie ik een groeppie mensen staan dus ik ff heen kijken wie dat zijn ik zeg hoi hoe is het,beginnen ze duits te praten nou ik kan niet echt duits zeg maar dus ik begin gewoon engels te praten ,,zegt er opeens zo'n meid die erbij staat tegen mij kan je wel nederlands praten ,ik ow hoe kan jij nou weer nderlands zegt ze dat ze een nederlandse vader heeft ik zeg hoe heet die dan ,,blijkt dat meisje gewoon jou nichie te zijn ,,mooi verhaal weer sjongen . oudesluis dronken thuis joe doei

  • 18 Juli 2005 - 20:43

    Jacqueline Van Der Hoek:

    ja et was lelijk
    waneer kom jij noog eens naar de spelltuin?

    gaat alles goed met jou, teun!? met mijn, ja

    oke
    doeii doeii
    jacqueline

  • 20 Juli 2005 - 19:38

    Tineke:

    Ha die Teunes,

    Gefeliciteerd met je diploma!(lekker joh, ben je daar vanaf!)
    Nu nog ff in Bamipanwangsanmetsambalbijenkroepoek uit je dak gaan, voordat je weer naar ons mooie Wieringerwaardeloos komt.

    Groetjes Tineke

  • 21 Juli 2005 - 09:02

    Daan:

    He broersk t is al weer effe terug dat ik wat liet horen maarmaar jah je weet wel vrouwen he dingen enzo en meer van dat soort geneuzel!! Ik spreek je gauw weer de mazellen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Teun

Ja weet ik veel, werk al ruim 3 jaar in het buitenland!! Twee en half jaar in Indonesie, 4 maanden in Singapore, 8 maanden in Saudi Arabia en nu in Qatar en ben voor me werk verder nog naar Malaysie, Thailand, Vietnam en Houston geweest dus opzich heb ik al wel een hoop van de wereld gezien op me 23e!! Ben ook nog in Gambia, Engeland, Belgie, Frankrijk, Spanje, Joegoslavie, Tsjechie, Duitsland, en Oostenrijk geweest maar dat was met me ouders op vakantie! Lees de berichten maar als je meer wilt weten over de hoed en de rand! Ciao

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 267
Totaal aantal bezoekers 138837

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: