Double U aardeloos - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Teun Hoek - WaarBenJij.nu Double U aardeloos - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Teun Hoek - WaarBenJij.nu

Double U aardeloos

Door: Teun van der Hoek

Blijf op de hoogte en volg Teun

09 Juni 2007 | Singapore, Singapore

Leuk hoor jullie allemaal lekker naar de Kermnis zuipe zuipe zuipe gek doen vrij nemen nog meer zuipen en vervolgens tegen mij gaan lopen zeiken dat het zo leuk was....ja daar schiet ik wat mee op. Ik heb de foto's ff bekeeken maar allemachtig zeg die logen er echt niet om!! WAT ZIJN JULLIE ALLEMAAL DIK ZEG!!! Wieringerwaard is net een verzamelplaats voor wandelende frituur pannen geworden jullie hebben nog nooit van lijnen gehoord zeker, buiten de waslijn om dan. Ik dacht ff dat ik naar een huisfeestje van de tokkies zat te kijken al die bolle koppen man man man echt schandalig je kan wel zien wat er gebeurt als de enige persoon met een beetje discipline de toko verlaat, dan dansen de dikzakken op tafel. Volgens mij heeft Leo van der Steen ze winkelketen van Spar omgezet naar Jamin want om die koppies van jullie zo bol te houden moet je toch minstens acht kuub Milka chocola verkopen op een dag vervolgens mag je straks niet meer roken in de kroeg dus dan worden jullie nog veel dikker. Ik had wel in de krant gelezen dat er een nieuwe rage was komen overwaaien uit Amerika maar ik wist niet dat die rage dik worden was. Als ik al die foto's ff bekeek dan zal het wel zo afgelopen zijn dat ze in het Wapen van Wieringerwaard maandag smorgens geen kadetten en melk serveerde maar melkchocolade reepen en chocomel. ipv van een frituurtent hadden ze een olliebollen en snoepkraam voor de tent gezet ofzo???

Ik zit nog in Singapore in het staff house, nou dat bevalt ook nog steeds goed.... Het was er zon klote zooitje dat ik om een nieuw huis had gevraagt voor mezelf, maar dat schijnt toch nog wel ff te duuren voordat ze dat geregeld zullen hebben dus in de tussentijd heb ik de spelregels ff drastisch verandert in dat huis. Ten eerste de hele teering troep zoals strijkplank lekkende koelkast verotte wasmachine de deur uit. Nieuwe wasmachine en koelkast dr in kleden over de banken, gordijnen laten stomen, nieuwe strijkplank en nieuwe bedden hoesen en lakens etc. Nieuw bestek borden en glazen de hele tyfus zooi. Dus ik presenteer doodleuk zonder aankondiging de rekening aan Andy (die houd het overzicht over het staff house) en die zegt tegen me: Dat heb je goed gedaan! Dus ik zit eergisteren in dat huis op de schone bank komt er zon gozer binnen in ze werk overal, ik zeg die laat je voortaan op de zaak want je kom er niet meer in met die smerige overal, dat doe je thuis maar. Uiteraard dacht die ongewassen ezel daar ff anders over dus ik denk ik zal hem wel ff helpen. Hij zit nu in een hotel op ze eigen kosten te wachten op ze ontslag brief (hij was zowieso al veel te eigenwijs en dit was dan de druppel die de mouw deed overstroopen) Nu nog ff internet en kabel televisie aangevraagt en nu kan het er allemaal wel weer voor door zeg maar hoef ik alleen nog maar een twee persoons bed en dan vind ik het wel ff prima voor de komende weeken dat ze een huis voor me regelen.

Ondertussen nog steeds bok en bok druk op me werk maar het gaat wel vooruit er lijkt schot in de zaak te zitten, althans ik begin de struikelblokken door te krijgen en zodra je de fouten weet kan je tenminste oplossingen gaan bedenken! Hard werken 6 dagen per week en 11 uur per dag maar wel leuk.

Was nog weer ff naar de bios geweest naar Oceans Thirteen die was ook de moeite waard. Samen met onze trainee Lennart die ik de hele dag gewoon voor de lol verrot schelt (behoorlijke aangename hobby) maar hij ken wel tegen een stootje want hij komt immers uit Friesland. Bas zit in Balikpapan op de Expo, daar zou ik ook heen maar dat hebben we maar ff laten zitten omdat anders het half afgemaakte kaartenhuis in Singapore acuut in elkaar zou storten. Mark Laprouz de President van Brandt is ook in het midden oosten op het moment en die komt donderdag naar Singapore de jongens in de werkplaats hadden ze naam verkeerd verstaan en waren in de ban van de president van Brandt genaamd Mark Laptop.....:-)

nou voor de rest heb ik niks meer te vertellen hoor DIKZAKKEN!!!!

Teun Sabel;-)

p.s. mooi he die Paris Hilton.....Andre van Duin die ken wel inpakken bij zon komiek als onze Paris!

  • 09 Juni 2007 - 08:38

    Heleen:

    Gelukkig hoef ik me niet aangesproken te worden....maar 't lijkt wel of ik 'n tikkeltje jaloezie in je verhaal hoor!? ;) Je lijkt wel op Rob, met zo'n interieur-manie! Kastje hier, kleedje daar....

    Nou succes met 't broeden op 't bedenken van oplossingen van al die struikelblokken..!

    gr.

  • 09 Juni 2007 - 08:39

    Heleen:

    ...aangesproken te voelen...is 't natuurlijk.! Ben beetje analfabeet..

  • 09 Juni 2007 - 08:47

    Wat Nou Lijn?:

    Rond is ook een lijn!Bemoei je met je eigen Sonja van der Hoek.Je zal je breedbeeld screen wel op; wide, hebben staan.Gefrituurde kip met gebakken rijst vreter.Ikzelf ben toevallig goed op weg naar mijn ideale gewicht,maar ik stond niet op de foto`s.

    Wat was er in godsnaam voor ranzigs met de strijkplank gebeurt,dat die het veld moest ruimen voor een nieuwe?Hadden ze de lekkende koelkast erop gestreken?

    Hier is het nog steeds mooi weer met af en toe een flinke hagelbui.De groeten van je moe.

  • 11 Juni 2007 - 15:28

    Alweer Kermis:

    10 dagen lang kermis in Schagen.
    Misschien raak ik wel dronken of niet? Nee,iemand moet er toch een beetje scherp blijven? En dik,nee ook niet 55 kg is niet dik toch?
    O ja je neef is jarig de 16de wordt alweer 24.Gaat op vakantie naar Italie met vriendin Lies. Nee maak je geen zorgen hij is nog steeds gay, en dat blijft hij ook hoor. Ik neem het hem niet kwalijk, val zelf ook niet op vrouwen.
    Is er anders nog wat leuks te melden,nou het is hier mooi weer,dus warm.
    Per 1 juli zijn we EVMer af dus krijgen we een geheel nieuwe huisstijl made bij Pietje.
    Nou Teun de groeten maar weer.
    Tante Ank

  • 22 Juni 2007 - 18:36

    Stilte:

    Nou ben ik toch klaar, ik kan niet meer lullen, dwz nog wel een klein beetje, maar het is beter als ik niks zeg zodat mijn stembanden kunnen rusten, zei mijn huisarts. Dat is best moeilijk. Niet dat er ooit wat zinnigs uit die patatbak komt maar een mens moet af en toe wat zeggen dus kom ik jou nog maar ff pesten.
    Heb ik je wat te melden dan? Welnee joh
    ik zit me gewoon te vervelen.Komt er alweer eens wat nieuws van jou kant? O ja ,bij de steprace gister is een dode gevallen. En er schijnt een grote vechtpartij op handen te zijn omdat er vorig weekend een jongen van 14 was neergestoken.Raar volk die nieuwe Diepers
    altijd wat te klieren.
    Nou Teun wees maar blij dat jij daar zit, vangen wij hier de klappen wel op.
    Tante Ank

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Teun

Ja weet ik veel, werk al ruim 3 jaar in het buitenland!! Twee en half jaar in Indonesie, 4 maanden in Singapore, 8 maanden in Saudi Arabia en nu in Qatar en ben voor me werk verder nog naar Malaysie, Thailand, Vietnam en Houston geweest dus opzich heb ik al wel een hoop van de wereld gezien op me 23e!! Ben ook nog in Gambia, Engeland, Belgie, Frankrijk, Spanje, Joegoslavie, Tsjechie, Duitsland, en Oostenrijk geweest maar dat was met me ouders op vakantie! Lees de berichten maar als je meer wilt weten over de hoed en de rand! Ciao

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 227
Totaal aantal bezoekers 138868

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: