Een keer een kort bericht!!!! - Reisverslag uit Balikpapan, Indonesië van Teun Hoek - WaarBenJij.nu Een keer een kort bericht!!!! - Reisverslag uit Balikpapan, Indonesië van Teun Hoek - WaarBenJij.nu

Een keer een kort bericht!!!!

Door: Teun van der Hoek

Blijf op de hoogte en volg Teun

27 Maart 2005 | Indonesië, Balikpapan

Hee kameraden en konijnen (en alle het andere vee wat Bier lust)

Ik heb op me broer ze site gezien dat het niet altijd een heel opstel hoeft te zijn dus hou ik het ook maar eens een keer wat korter!!! Ik was dus gister ff op roet voor een nieuwe mobiel (voor een debiel) en dat is geslaagd. Die dingen zijn hier heel goedkoop want een sony ericson K700i kost hier maar 260euro, das de helft van in Nederland geloof ik. Ik heb echter een goedkoop en degelijk mobieltje gekocht want op de rig gaan ze toch alleen maar stuk. Nou daarna ff naar de kroeg met Bas was ook wel lachen we waren om 3uur thuis met een stuk in onze kraag (altijd lekker) De borrels kosten hier al gauw 2euro per stuk en het bier is ook wel 70cent dus aan het einde van de avond ben je zo een tientje kwijt!!!! Nou dat is dus maar ff wat minder drinken dan. Ik ga vanaf nu alleen nog vrijdag en zaterdag uit want werken met een kater is hier echt 6 keer zo zwaar als in Nederland (bij Ehrenspreger werkte ik geloof ik altijd met een kater en dat ging met gemak, dat had ik van Holkie bolkie Zon geleerd) Nou vandaag maar eens ff luxe gebruncht (ontbijten mocht ik het fout schrijven) Dat was wel een succes ff lekker ouwehoeren met Bas over alles wat niet deugt en de voor en nadelen van wonen en werken aan de andere kant van de aardkloot. Vandaag geen brute plannen, we zouden vanmorgen gaan golfen maar dan moet je rond 9uur op de baan staan. Nou geloof me om negen uur vanmorgen was golfen wel het laatste waar ik zon beetje aan dacht!!!!! Aankomende week zal ik me ff nuttig gaan maken in de werkplaats. Bas gaat voor een paar dagen naar Jakarta dus dan zit ik alleen in zijn huis. Dat zal dus wel ff stilletjes zijn, maar ik vermaak me wel met zijn grote dvd collectie, zijn tv van 1.5meter en zijn schotel ontvangst. Nou verder moet ik de vrouwen hier wel van me af blijven slaan, en ze blijven je echt uit je broek vandaan kijken, maar dat overleef ik allemaal wel!!!! Jammer dat het in Nederland niet zo gaat me de meiden die zijn dan toch wat stugger. Maar ja daar houden de vrouwen echt van je en niet alleen van je portemenee. Ik zal ff me best doen om wat foto's op de site te joppen en jullie zien ze wel verschijnen als het gelukt is!!!! Aan het vastenland heb je toch wat meer tijd.

Ik spreek jullie ik hou ook van jullie allemaal, en probeer me allemaal te vergeten dan kan ik jullie tenminste flink laten schrikken als ik over 5maanden met met raare harsenss weer voor jullie snufferd sta.

En onthoud: Als je eenmaal in Wieringerwaardeloos geboren bent dan kun je nog zo je best doen, maar die watermolen en die windtoren krijg je toch niet meer uit je hoofd. Dus moet je aan het einde van de reis altijd weer terug om te voorkomen dat 1 van de twee net zo scheef komt te staan als je eigen verfromelde Kanis (of Gunnink)

KUS KUS Teun Sabel

  • 27 Maart 2005 - 07:53

    Rob:

    Ha Beunhaas,

    Het gaat je allemaal maar weer prima af daarzo lees ik wel weer. En zo hoort het. Valt me wel een beetje tegen hoor, dat je niet om 9 uur op de golfbaan stond. Je bent toch wel wat gewend zou je denken. Haha.
    Als je het ff eerder had gezegd hadden we langsgekomen met die jongens voor Tom v.b zijn 18e verjaardagscadeau.

    Hier gebeurd wederom helemaal niks, het gewone leven gaat zo zijn gangetje hier. Over 3 weken ben ik klaar met mijn stage en heb ik mijn diploma op zak.
    Verder weet ik weinig te melden want volgens mij heb ik eergisteren ook al wat op je site geschreven.
    Ik zou zeggen, pas op voor laagvliegende zwaluwen en als je gaat skiën, pas op dat je je been niet breekt.
    Groeten daar.
    Mzzls

  • 27 Maart 2005 - 08:14

    Mam:

    Hoi snellie,blij te horen dat je toch plan hebt om weer terug te komen naar de watertoren.De klok is hier vanacht 1uur vooruit gegaan dus dan schiet het al lekker op.Mooi dat je oude gewoonte weer oppakt door de drank voor het weekend te bewaren.ha ha.Heb je al een camera gekocht.Lekker dat we weer kunnen smsen,volgens mij is Dirk daar nu mee bezig.Dag jongen tot je volgende mail.KUS MAM

  • 27 Maart 2005 - 09:29

    Tante Ank:

    Hoezo kort?

  • 27 Maart 2005 - 11:11

    Daan:

    goed bezig Teunsk een kort bericht (in vergelijking met alle andere natuurlijk)
    Nou dat klinkt best gezellig en jij kan er vast wel voor zorgen dat je toch niet helemaal alleen naar een dvdtje hoeft te kijken meiden zat toch zei je en voor een nachtje hoeven ze jou toch niet perse leuk te vinden zolang ze het maar met jou doen en niet met je portemonee. ik zou zeggen veel succes nog effe die 5 maanden en ik spreek je nog wel weer groetjes Daan

  • 28 Maart 2005 - 09:49

    Marit:

    hej teun, ik dacht laat ik weer eens ff lezen wat jij allemaal beleefd.. zo te horen een heleboel.. mooi man.. jij beleefd tenminste meer dan wij hier..net zoals rob zei het leven gaat hier gewoon door..school,werk,uitgaan en ja dan ben je inene weer eens een keertje ziek, maar dat gaat ook allemaal weer over.. ook het mooie weer komt er weer aan.. alleen hoost het hier op dit moment als een gek..nou een fijne paas nog maar he..en vergeet niet om de paaseieren te zoeken..hi hi.. of doe je daar toch niet meer aan.:) maar goed ik vind het leuk om te lezen dat het allemaal goed gaat.. tot de volgende reactie.bye bye xx

  • 28 Maart 2005 - 18:47

    Je Pa:

    Hallo allemaal, Ik heb van Teun een sms gekregen dat hij vanaf vandaag 4 tot 8 dagen offshore gaat.
    dus geen bericht is goed bericht en hij meld zich vanzelf weer via de bekende kanalen.

  • 29 Maart 2005 - 15:31

    Rarara:

    Zo tony, mooi verhaal weer. Mooi paasweekend achter de rug met een te gek feest in 't veld. Ik heb ook lekker gegeten van het weekend, jammer dat we niet gingen roerbakken, ben ik wel weer een keer aan toe.... Hehehe Maar goed ik lees je verhalen wel weer als je terug bent van je volgende shift. Afz. zegiklekkertogniemaarjeweetwelwie.

  • 30 Maart 2005 - 06:18

    Fc Wieringerwaard:

    3-3 tegen wie weet ik niet maar we stonden 3-0 voor. het regende. en patrick anker raakte er uit met rood. en ik geloof dat er 2 eigen doelpunten waren.
    tot zover het voetbal verslag van deze week.

  • 30 Maart 2005 - 08:40

    Mar:

    hallo daar toon beeld van levenslust.
    Daar zit ik dan lekker op schooltje. Zo als gewoonlijk geen hol te beleven. tof!! Bij jou gaat alles op rollentjes denk. Dik aan het genieten. Heb je al weer trek in een Hollands dropje! Tot mails.X

  • 30 Maart 2005 - 16:34

    Bassie.....:

    BORREL!!BLAATh..BURPpPpP...BOERRR...BLEHHHHH! Slechte morgen proffesor!!

  • 31 Maart 2005 - 13:42

    Dirk:

    Ha die Teunus,
    Vanmorgen je smsje gehad,goed gegaan las ik klus plat en weer aan vaste wal.Je zit nu weer bij Bas in huis en je telefoon doet het ook weer, dus kan er weer volop gesmst worden met al je vaste klanten.Hier in het dorp is alles ok, en voor de rest wienig nieuws te melden.O ja wel een nieuwtje volgens de laatste berichten komt Daan 5 april terug uit Kuwait,maar dat is nog niet 100% zeker dat horen we nog.De groetjes Dirk.

  • 01 April 2005 - 17:10

    Tom Vb:

    zo teun gaat goed denk ,
    nou hier in w waard ook, zoals je heb gehoord hebben we net pasen achter de rug nou nou wat een mooi feest weer het was echt lachen , het bier vloeide weer rijkelijk en zo hoort het .het is nu echt schitterend weer in nederland echt terrassen weer, mooie meiden kijken bij de engel voor je kan het wel,
    nou zo ben je wel weer aardig op de hoogte denk ik .jij veel plezier nog en spreek je snel ,groeten de v buurens

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Teun

Ja weet ik veel, werk al ruim 3 jaar in het buitenland!! Twee en half jaar in Indonesie, 4 maanden in Singapore, 8 maanden in Saudi Arabia en nu in Qatar en ben voor me werk verder nog naar Malaysie, Thailand, Vietnam en Houston geweest dus opzich heb ik al wel een hoop van de wereld gezien op me 23e!! Ben ook nog in Gambia, Engeland, Belgie, Frankrijk, Spanje, Joegoslavie, Tsjechie, Duitsland, en Oostenrijk geweest maar dat was met me ouders op vakantie! Lees de berichten maar als je meer wilt weten over de hoed en de rand! Ciao

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 261
Totaal aantal bezoekers 138868

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: