Op stap in Singapore!!!!! - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Teun Hoek - WaarBenJij.nu Op stap in Singapore!!!!! - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Teun Hoek - WaarBenJij.nu

Op stap in Singapore!!!!!

Door: Teun van der Hoek

Blijf op de hoogte en volg Teun

28 Februari 2005 | Indonesië, Batavia

JAAAAHOOOOOOOR daar is ie dan weer jullie eigen teun sabel met weer een bar omslachtig verhaal!!!!

Afgelopen zaterdag was ik dus op me werk, ik deed een beetje rustig aan want ja he, het is zaterdag. Ineens zegt rond de middag me collega Andy dat ik die avond met hem meega stappen in Singapore, samen met een andere schotse vriend van hem. Ik moest me eigen rond half 8 melden in een kroeg (genaamd MUDDY MURPHY) daar zou ik ze dan wel ontmoeten. Zogezegt zogedaan ik was daar om half 8 en we gingen met ze drieen de kroeg in. We wilden eigenlijk eerst eten maar voor het steak house waar we in wilde (TONY ROMA'S) stond een onwijse rij. Nou ik werd in de kroeg meteen verteld dat Allan alle drank zou betalen en Andy het eten, en ik diende met me magere salaris me knipje dicht te houden, dat was wel fijn want bij muddy murphy's koste 3 bier 38Singdollar (dat is zeg maar 18€) Na een paar gouden jongens dan toch maar ff eten in het steakhouse en dat was dus echt super lekker!!! Het is ook een heel bekend en vooral het beste steakhouse van Singapore. Daarna hoorden ik de twee mannen wat smoezen over de volgende stop en ik kreeg een mager vermoeden. We gingen een gebouw in zo groot als de bijenkorf!!! en op de roltrap werd ik al door verschillende vrouwen uit me broek vandaan gekeken. Op de bovenste verdieping gingen we een kroeg binnen waar 6 keer zo veel meiden als mannen zaten, Allan en Andy liepen rechtstreeks naar de bar maar ik kon daar niet zo makkelijk heen, omdat allemaal vrouwen aan alle kanten aan me liepen te trekken (hierbij heeft alle kanten 2 betekenissen, het was van alle kanten maar ze trokken ook aan al mijn kanten) Nou goed je begrijp ik was in een groot Hoerenhuis beland, en ik had de grootste moeite om al die vrouwen van plezier een beetje op fatsoenlijke afstand te houden. Mijn twee schotse vrienden hadden daarintegen geen aanspraak, waarschijnlijk omdat ik daar de jongste was (ik denk dat de rest 35 tot 60 was) En ik was ook de eniste die ze overhemd niet in ze broek gepropt had!!!!! Nou goed om een kort verhaal lang te maken, het waren hele mooie vrouwen, sommige waren stiekem mannen, maar ik hield me tuinslang in me broek want de ziektes lagen op de loer!!!!! Ik kwam rond 2uur snachts thuis met 6 verschillende soorten bier in me mik en nog 4 verschillende shots (oftewel LAM) Zondag werd ik wakker met een kater die ik met een fles water heb bestreden, rond 12uur begon het Alqaida feest van Nerd ehh... Nard, het was een hele ervaring bidden deden ze niet wel heel veel eten, en ze gingen natuurlijk karaoke doen. Nou dat was mazzel want ik hou wel van zingen (ik doe dat altijd nadat ik de spiegel veilig heb opgeborgen) maar op dat feest kreeg ik me toch een conversatie van jewelste met 1 zekere Jack wat bleek nou hij had ook nog een achternaam: Daniels, met wat ijs hebben Jack en ik er op los gelachen. En ook de rest van de toetsi's was erg gecharmeerd van Jack Daniels zijn aanwezigheid. Het was wel een leuk feest en ik raakte weer lekker van de kaart. En dat was wel handig want ik moest vanmorgen pas om 5uur op kantoor zijn (s'morgens) ik heb vandaag een machine test gedaan op een olieplatform in de haven. Die machines moest 8uur draaien en daar mocht ik 8uur bij toekijken, echt heel leuk zitten, rondje lopen, zitten enz enz wel lekker makelijk werk met een kater gelukkig. Nou jongens dit was mijn weekend dus wel weer (EEN GEKKENHUIS AL ZEG IK HET ZELF!!!!!!!!!) Jullie horen weer van me en hou je taai daar,

En onthoud: zeg niet KADOEDELATOE, MAAR ZEG KA DOE HET LAATJE EVENTJES DICHT.

GROETEN VAN JULLIE ENIGSTE EIGEN,

TEUN SABEL

  • 28 Februari 2005 - 14:04

    Tante Ank:

    Nou Teun dit is ook weer een mooi verhaal,je maak wel wat mee,maar gelukkig sta jij stevig in je schoenen,dus ken t geen last,hoop ik.
    Wat was dat nou voor buisbagger bij je vorige verhaal? iets over Turkije? Tot lezens.

  • 28 Februari 2005 - 15:53

    Rob:

    Hé hoereloper,
    Sorry, dat zei ik zonder er bij na te denken.
    Jij hebt wel weer een mooi weekend gehad lees ik. Ik had het natuurlijk al van je gehoord toen je belde maar om het nog es na te lezen is wel erg mooi. Ik dacht dat je zei dat je daar hard moest werken :P.
    Ik heb ook een mooi weekend gehad. De Apres-ski party in Hoorn was in één woord geweldig en we hebben flink gelachen. Volgend weekend ga ik naar Groningen dus dat zal ook wel weer gezellig worden.
    Ik heb niet zoveel meer te vertellen denk ik. We horen weer van je.
    Oh ja, denk er ff om: Als je de klokken hoor luiden zoals je ze niet gewend bent, bedenk dan goed dat je je linkerbroekzak binnenste buiten moet keren, anders schijt er geheit een chinchilla op je grote teen.
    Teun, de mazzl.

  • 28 Februari 2005 - 17:19

    Mam:

    Het is toch vreselijk hi hi...Moet dit ook allemaal in je stageverslag?Als ik het goed begrijp ben je nu ontgroent door de mannen.Het is weer een onwijs verhaal en we weten weer precies hoe het zit.Van de hoed en de rand zou jij zeggen.Als je je hoed maar wel op houd. Kus mam

  • 28 Februari 2005 - 18:23

    Tom G.:

    Ha die Teunes, mooie verhalen man! :)Zo te horen gaat het je allemaal goed af. Jou weekend was cker spannender dan de mijne, ik heb wel lekker gekart en daarna nog een vel potje gelasergamed :D

    Teun, ik wacht je volgende verhaal af!

  • 28 Februari 2005 - 19:26

    ENIGE:

    hehehehe

  • 28 Februari 2005 - 19:41

    Dirk:

    Ha die Teun,
    Nou het was me het weekendje wel zo te lezen,maar dat heb ik al gemerkt toen je met je moeder zat te skypen,ik hoorde je praten en zei tegen je moeder die is zo blauw als een geit.Maar goed ik heb gelezen dat de "heren" geprobeerd hebben om je toe te laten treden in de grote mannen wereld,wat ik uit je verhaal opmaak is dit niet gelukt.(dit noem ik pas karakter)Als je dan toch een souvenier mee wil nemen uit dat verre land kan je beter ff kijken voor een uit hout gesneden olifant voor me.Dat lijkt me beter dan naar huis te komen met een tik in je ......
    (je weet wel)Die Jack geeft wel een paar van die stampende kabouters in je kop,gelukkig kon je de volgende morgen (lekker uitslapen geintje)rustig op alle metertjes en zo kijken.Het is weer een mooie story er zijn al heel wat mensen in het dorp die je op de site volgen,en het is een overdenking waard als het in de olie niks wordt dan kan je altijd nog tekstschrijver worden voor Hans Teeuwen of zo waar haal je die onzin allemaal vandaan.Ik ga ermee nokken, we horen of zien weer van je.

    Toedeledoki en een prettige PAASVEE

  • 28 Februari 2005 - 20:06

    Mark:

    Tsja teun.. je zal maar zoiets als Jack Daniels of Jagermeister uitvinden.. maar je was dus blijkbaar niet de enigste die een mooi weekend heb gehad..
    Dat doet mij deugd...
    JOEH

  • 01 Maart 2005 - 08:10

    De Tillies:

    He barrel, wat ben jij toch een beest! Eigenlijk wist ik dat al maar nu is het nogmaals bevestigd. We hebben vreselijk genoten van je verhaal door de telefoon, want je begrijpt natuurlijk wel dat ik mooi meegeluisterd heb met je conversatie tegen Rob en ome Douwe. Maandag was ik net terug van mijn werk toen je moeder voor de deur stond met tranen in haar ogen van het lachen. Ze had net je stukje op de site gelezen en had er vreselijk van genoten. Maar..... hadden wij niet afgesproken dat je geen dingen zou doen die wij ook niet zouden doen ?????Nou kerel, werk ze maar weer (nou ja wees lekker aanwezig) en tot mails.
    p.s. leuke foto's , hebben we ook een beetje een idee wat jouw omgeving is.

  • 01 Maart 2005 - 12:31

    Niels:

    Jij heb dus wel een leuk weekend gehad teun, lees ik. nou dat van mij was niks aan, al dat drinken hoeft van mij niet zo. zit je vrijdag weer aan de jagermeister en zaterdag zomaar ff aan de jagermeister redbull, echt fantastisch is dat trouwens niet. maar ja je moe toch wat he. vandaag naar school geweest, ligt er in alkmaar een pak sneeuw van een metertje of 3, daar zal jij daar wel niet zoveel last van hebben. wat er voor komend weekend in het vooruitzicht staat weet ik nog niet, maar zal wel ff een biertje halen denk. Als jij daar wat gaat drinken, mag je het wel op een bonnetje van mij zetten hoor, geen probleem. ik spreek je weer.mzl

  • 02 Maart 2005 - 10:00

    T Ank:

    Nou Teun er ligt hier een pak sneeuw dat wil je niet geloven,je moeder zou je broer ophalen maar of dat lukt? Het heeft in jaren niet zo gesneeuwt.

  • 02 Maart 2005 - 13:00

    Robbert:

    jazkr ook een berichtje van je aller beste robér. mooi zulks verhalen. goed dat je meneer herpes maar op afstand doe je klasse.
    gelukkig beleef je daar ook mooie weekeinden doet me deugd om te horen. dus al met al klasse vent groet robér

  • 02 Maart 2005 - 13:53

    Rob:

    Ha die Teun.
    We krijgen hier hoog bezoek man vanmiddag in Anna Paulowna. Koningin Bea komt ff een standbeeld onthullen en we kregen net een telefoontje dat ze ff een bakkie komt doen bij het reisbureau. Zal wel gezellig worden, dan zal ik er wel ff zeggen dat die Amalia een dikke kop heeft.
    Verder ligt hier een baal sneeuw niet normaal. Ik moest uit mijn slaapkamerraam naar buiten toe.
    Verder maak ik me een beetje zorgen over de Zuid-Aziatische broedkip. Je hebt het waarschijnlijk wel gehoord maar mede door de hevige sneeuwval van de afgelopen week en het feit dat Balkenende zich een nieuw montuur laat aanmeten, zijn deze kippen nogal van de leg. Als hier niet snel verandering in komt zullen de kindsoldaatjes in de Flevo-Polder hun Albert Heijn Bonuskaarten in moeten leveren.
    En dat gaat mij erg naar het hart.
    Misschien wat om even over na te denken.

    Hou je taai daar in Singapore en we horen weer van je.

    Mzzls.

  • 03 Maart 2005 - 18:18

    Jaap Zwaan:

    hallo teun hoe is het met jou, hier in het wapen gaat het goed de omzet is verdubbeld zins die jongens op jou bonnetje mogen drinken ik weet niet wanneer je het geld overmaak maaar het heeft geen haast je heb me rekening nr duss dat zal wel goed komen ,groeten jaap en margret

  • 04 Maart 2005 - 11:02

    Jolien:

    ha die teun,
    hier alles goed, zit nu even lekker op school en ben al weer klaar voor vandaag. mooi op tijd dus. ligt hier mooie laag sneeuw. op zich best irritant als je niet van kou houd, woensdag heb ik me wel vermaakt, ik had vrij en heb me uitstekend vermaakt op de dijk met me sleetje. hoppa gaan..
    ja dat was weer mooi. dat is ook het enige wat leuk is aan sneeuw. verder zijn er flink wat ongelukken gebeurd op de kerkweg. voor ons huis viel die vrouw van schrieken en die brak meteen wat. ja het is allemaal wat. wat ik van het weekend ga doen is nog de grote vraag. je hoor wel weer hoe het was.
    joe de wapper jo

  • 04 Maart 2005 - 13:38

    Mussenhof:

    wij hebben net gelezen dat wij in het wapen vrij kunnen drinken op jouw rekening dat lijkt ons ook wel wat .als wij zeggen dat wij familie van je zijn zal dat toch wel goed komen het lijkt wel of je daar een beetje de beest uithangt maar dat is toch niet waar groetjes en maak pret . opa en oma

  • 05 Maart 2005 - 01:12

    Mark:

    Hee Teunes!
    ben net terug uit het wapen...
    vanzelf weer geen reet aan! spreek je zondagg!! JOEHHHH

  • 05 Maart 2005 - 14:24

    Daan:

    He teunsk vet verhaal weer hoor ik benieuwd naar wat je allemaal nog meer meemaakt daar annyways hier gaat ook alles nog wel Kimsk is gisteren bij de kaakchirurg geweest en die is daar behoorlijk mishandeld (piene in den koppe).
    Gelukkig ben ik op een Bijzonder goed betaald velof dus ik kan mooi effe 2 weken voor haar zorgen 16 Maart ben ik er weer van see you groetjes van Daan en GGLLOETJESSS van Kim

  • 05 Maart 2005 - 17:09

    Thirza:

    haaj teun,
    zo te lezen heb jij het erg naar je zin daar!! daar ben ik blij om. Hier gaat ook alles goed... zoals je hoorde lag hier in Nederland sneeuw!! en dat is natuurlijk altijd leuk. Met paasvee zal ik aan je denken...en een biertje voor je drinken! Tot snel! groetjes thirza

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Teun

Ja weet ik veel, werk al ruim 3 jaar in het buitenland!! Twee en half jaar in Indonesie, 4 maanden in Singapore, 8 maanden in Saudi Arabia en nu in Qatar en ben voor me werk verder nog naar Malaysie, Thailand, Vietnam en Houston geweest dus opzich heb ik al wel een hoop van de wereld gezien op me 23e!! Ben ook nog in Gambia, Engeland, Belgie, Frankrijk, Spanje, Joegoslavie, Tsjechie, Duitsland, en Oostenrijk geweest maar dat was met me ouders op vakantie! Lees de berichten maar als je meer wilt weten over de hoed en de rand! Ciao

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 354
Totaal aantal bezoekers 138837

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: