Welkom op mijn pagina uw gids heet Teun - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Teun Hoek - WaarBenJij.nu Welkom op mijn pagina uw gids heet Teun - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Teun Hoek - WaarBenJij.nu

Welkom op mijn pagina uw gids heet Teun

Door: Teun van der Hoek

Blijf op de hoogte en volg Teun

07 December 2004 | Singapore, Singapore

Beste vrienden kenissen en Familie

Vanaf deze site zal ik jullie proberen op de hoogte te houden gedurende mijn stage, deze site zal worden onderhouden vanaf 1 februari 2005

Groeten julie zoon, vriend, vage kennis, buur, en lul van het jaar

Teun van der Hoek

  • 09 December 2004 - 18:40

    Rob:

    Ha die Teun!

    Lekker man dat je het nu allemaal rond heb.
    Ik ga zeker proberen je te komen opzoeken wanneer je daar zit, moet alleen maar ff kijken of het lukt. Het duurt nog ff dus we hebben de tijd.

    Goed ik spreek je weer en tot zaterdag.

    mzzls!

  • 12 December 2004 - 17:50

    Peter:

    Ik wou dat ik kon ruilen met jou. geweldig wat een uitdaging, maak er wat van en wij komen jou zeker opzoeken in Indonesie, of waar je ook mag zijn in die zes maanden. veel succes daar!!!!
    Papa en Elly

  • 12 December 2004 - 17:50

    Peter:

    Ik wou dat ik kon ruilen met jou. geweldig wat een uitdaging, maak er wat van en wij komen jou zeker opzoeken in Indonesie, of waar je ook mag zijn in die zes maanden. veel succes daar!!!!
    Papa en Elly

  • 13 December 2004 - 19:32

    Mam:

    Gefeliciteerd jongen.
    Het nog veel geregel maar het komt goed.Ik zal je missen ,een half jaar.

  • 12 Februari 2005 - 20:41

    Hans E.:

    Beste Teun ,ik vind het heel leuk voor je ,dat je dit onderneemt.
    Heel veel geluk en succes.
    ik meld me snel nog een keer.
    Groetjes Ome drans

  • 14 Februari 2005 - 08:26

    Kelly:

    Hey Teun,

    ik hoorde al dat je er zo'n zin in had dat je 12 te vroeg op Schiphol stond...:)
    Ik wil je natuurlijk ook even al het suc6 en plezier toewensen daar in het warme Indonesie!
    Ik hoop dat ik je nog herken als je terug kom als pinda'tje..

    groetjes, Kel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Teun

Ja weet ik veel, werk al ruim 3 jaar in het buitenland!! Twee en half jaar in Indonesie, 4 maanden in Singapore, 8 maanden in Saudi Arabia en nu in Qatar en ben voor me werk verder nog naar Malaysie, Thailand, Vietnam en Houston geweest dus opzich heb ik al wel een hoop van de wereld gezien op me 23e!! Ben ook nog in Gambia, Engeland, Belgie, Frankrijk, Spanje, Joegoslavie, Tsjechie, Duitsland, en Oostenrijk geweest maar dat was met me ouders op vakantie! Lees de berichten maar als je meer wilt weten over de hoed en de rand! Ciao

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 138868

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: