Kill Kenny - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Teun Hoek - WaarBenJij.nu Kill Kenny - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Teun Hoek - WaarBenJij.nu

Kill Kenny

Door: Teun van der Hoek

Blijf op de hoogte en volg Teun

01 Juli 2007 | Singapore, Singapore

Hoi die hoi allemaal, ik weet het, het is alweer veel te lang terug dat ik wat van me heb laten horen maar ik kom er gewoon ff niet aan toe op het moment. In ieder geval zal ik maar zoals gewoonlijk van voor af aan beginnen want als ik aan het eind begin dan moet iedereen ze computer scherm ondersteboven zetten om het van voorafaan te kunnen lezen (ghe ghe ghe....onderbroeken lol)

Ik zit dus nog steeds in Singapore in het staffhouse, op het moment alleen met Lennart want de rest van de jongens is op vakantie. We hebben draadloos internet nu en kabel televisie dus we zijn echt productief bezig vandaag....na de kater die we van gister hebben overgehouden (kom ik nog op terug) Dinsdag of maandag avond vlieg ik weer naar Jakarta want ik ben aangewezen als project leider van een groot project dat we mischien kunnen winnen. Het project is nu door de werkgever geopend voor tender en dat betekent dat alle bedrijven zich kunnen inschrijven en vervolgens kunnen kwalificeeren door al je administratie etc te tonen. Vervolgens krijgen we straks een lijst met technische vragen (waarschijnlijk rond de 400 vragen en die moeten we dan invullen en zo laten zien hoe wij die klus denken te gaan doen en daar blijkt dan ook uit hoe profesioneel je bent. Total project waarde zal rond de 8 miljoen zijn schat ik dus het is wel behoorlijk slim van Brandt om dan de meest onervaren persoon daar op te zetten als project leider (ik) voor de geintereseerden het project gaat om cuttings re-injection. Dus dat wordt wel weer interresant en leerzaam maar vooral nerveuse tijden, veel bellen en emailen etc het gebruikelijke gedoe met zulke projecten.

Vorige week was ik met Bas en Lennart en Bill naar Clarck Que dat was echt lachen joh!! Bill die heeft altijd van die mooie acties. Koopt ie een fles champagne en geeft ie die aan wildvreemde meiden.....en deze keer was het ook weer raak. We gingen ff eten en Bill nodigt gewoon de eerste de beste blondine uit die op de kaart stond te kijken om bij ons te komen eten. Nou dat vond ze wel best dus die schoof aan (Kitty) en ze kwam uit Zuid Afrika maar Bill was een beetje nerveus om 1 of andere reden en die deed ze uiterste best om de aandacht van Kitty vast te houden. Nou wij na het eten (bill betaalde) door naar een kroeg waar nog wat andere jongens zaten en kitty ging ook mee, borreltje borreltje op naar de volgende kroeg (bill betaalde) zitten we daar in de Crazy Elephant (zo heete die bar) we hadden al de nodige hoeveelheid weg getikt dus wij daar te dansen en Bill die ook ging dansen, nou het leek wel een strijkplank joh echt geen gezicht!! En in de tussentijd bleef ie maar tegen kitty ouwehoeren en het was voor iedereen (behalve Bill) overduidelijk dat Kitty niet veel meer intresse had in Bill als :bedankt voor het eten laterzz.... het was echt om je te bescheuren wat heb ik gelachen en Bill was toch wel ff 1200 Dollar verder aan het einde van de avond en hij kon mooi alleen naar huis:-) Want het was half vier zegt Kitty ineens: We gaan (tegen mij) nou en waren we.

Ik sprak Bill de maandag erop maar hij was helemaal niet boos ofzo, hij moest er zelf ook wel om lachen. Bill is echt een brute gast, ik de hele week te klieren zo van, jij mag wel vaker mee Bill en drie keer per dag vragen hee Bill wat heb je vrijdag gedaan?? Als ik er aan terug denk leg ik alweer vlak!!!

Nou zaterdag morgen moesten lennart en ik om 8 uur op de shipyard zijn dus wij komen daar lekker fris en uitgeslapen aan....... Nee echt joh het was geen gezicht stinkend van de drank en rooie ogen als vampieren gelukkig zagen die jongens er allemaal zo uit op dat rig want die waren de avond er voor ok ff 1 drankje wezen doen;-) Nou om 3 uur smiddags was ik klaar en de rest van het weekend heb ik maar ff rustig aan gedaan want ik had er echt de krachten niet meer voor.

van de week was het weer druk druk druk je kent het wel ik kom op me werk als het nog donker is en ik ga naar huis als het weer donker is 12 uur per dag lijkt de gebruikelijke werktijd te worden, echt gezond kan het niet zijn maarja das allemaal relatief je werk overzees of je niet. Ik moet aldoor aan die cuppasoep reclame denken waar zon hele snelle jongen met de term: Succes is een keuze door het leven gaat. En dan flikkert er een piano op ze knar.

Ohja ik moet nog ff de titel van dit verhaal verklaaren. Kill Kenny is een bier merk hierzo, ik heb geen idee waar het vandaan komt maar onze Vice President Kenny Caithness die drinkt dat ook. Nou moet ik zeggen dat het bar druk is in het bedrijf, maar op de boeken doen we het niet zo ontzettend goed op het moment in het verre oosten. Onze Regio manager Gus maakt er een beetje een zooitje van en hij heeft de irritante eigenschap dat ie geen beslissingen maakt en iedereen loopt hier dus een beetje achter zichzelf aan. Kenny heeft dat door gekregen en hij komt een week deze kant op (normaal komt Kenny maar een dag of twee) maar nu komt ie een week nou joh dr gaan echt koppen rollen dat wil je gewoon niet weten!!! Volgens mij komt ie straks kantoor binnen en vermoord ie gewoon spontaan iemand om maar ff te laten zien hoe kwaad ie is;-) Iedereen op kantoor is nerveus joh dat wil je gewoon niet weten ik hoor gemiddeld 30 keer per dag: We need to arrange ........ because Kenny is coming in next week. vandaar de titel Kill Kenny:-)

Ik wou eigenlijk ff met Kenny praten over iets anders (mezelf) maar daar heeft regio manager Gus de snelle beweging gemaakt om mij dus op een project in Indonesie te zetten zodat ik tenminste niet de kans krijg om Kenny te zien. Gelukkig kan je dan wel van Bas op aan want als er geen vuur is dan zal hij het stoken, dus die had al gezegd tegen Kenny dat ze het ook nog ff over mij moesten hebben.

Gisteren waren Bas Lennart en ikzelf alias The Dutch Maffia nog weer ff aan de loop geweest, Clarck Que wordt onze vaste uitgaans plek deze dagen en het is daar ook echt geweldig!!! Ik was al om 5 uur thuis terwijl we dr om half 9 waren dus daar hoeft weinig uitleg bij!!

Mooi ik heb weer genoeg geschreven over de hoed en de rand dus jullie horen laterzz wel weer van me!!

Greetz,

Teun Sabel

  • 03 Juli 2007 - 07:56

    Mark:

    Hee Bolle!
    Mooi zo dat je het druk heb.. zit je tenminste niet de hele tijd in de kroeg. Doen wij namelijk ook niet!
    Nou schiet maar op met de tijd want dan kunnen we weer ff lekker los hier in Wieringerwaard met Pauwenpop..
    Ik zie je in augustus ouwe!
    Later! (K)

  • 03 Juli 2007 - 08:28

    Vet Schraal:

    Dit is de derde keer dat ik probeer iets op je site zetten.Steeds als ik reactie plaats,flikkert hij hem eruit.

  • 03 Juli 2007 - 08:35

    Ja, Jippie:

    Eindelijk gelukt.Maar uhh,als ik tegen je zeg dat je moet genieten van je jeugd,bedoel ik niet dat je zoveel moet zuipen.(op andermans kosten)Ik hoop voor je dat, the dutch maffia strikes again,met je volgende opdracht in Jakarta.Laat je daar maar ff verwennen met Ibu`s kookkunst en Yusuf`s trappic jam. Doe ze de groeten van ons.
    Mam en Dirk

  • 10 Juli 2007 - 05:40

    Gezocht Monteurs:

    Ben jij een onhandige klungel met twee linkerhanden en heb je soms intresse in een baan als monteur?? Dan ken je het mooi shaken als je bij ons komt soliciteeren. Wij zijn namelijk op zoek naar 52 jarige stripteases met een drank probleem of semi-amateur straat prostituees die onder het motto geinig voor weinig bij ons aan de slag willen. kijk op ww.tuinbroekinjeoor.com

    Teun & het team van waarwiljijmenu

  • 10 Juli 2007 - 10:47

    Gevonden:

    Een slappe ouwehoer, voor weinig.
    Salaris, alle soorten bier of sterke drank.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Teun

Ja weet ik veel, werk al ruim 3 jaar in het buitenland!! Twee en half jaar in Indonesie, 4 maanden in Singapore, 8 maanden in Saudi Arabia en nu in Qatar en ben voor me werk verder nog naar Malaysie, Thailand, Vietnam en Houston geweest dus opzich heb ik al wel een hoop van de wereld gezien op me 23e!! Ben ook nog in Gambia, Engeland, Belgie, Frankrijk, Spanje, Joegoslavie, Tsjechie, Duitsland, en Oostenrijk geweest maar dat was met me ouders op vakantie! Lees de berichten maar als je meer wilt weten over de hoed en de rand! Ciao

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 292
Totaal aantal bezoekers 138811

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: